Mindfulness

Mindfulness.

O proxecto Erasmus+ “Promovendo un Estilo de Vida Saudable e Felizestanos a dar a oportunidade, de experimentar estilos saudables de alimentaciónactividades físicas, deportivas e hábitos de vida sans. Este curso bríndanos unha nova porta, cara a unha vida plena e feliz coa axuda do “ Mindfulness”.

Dende o mes de febreiro de 2021 tanto como alumn@s, como mestres ou familias podemos experimentar a posibilidade de vivir unha vida plena e feliz coa mellor das experiencias  no momento presente. Para isto dende a web de Erasmus+ podemos acceder a experiencias Mindfulness para o alumnado e experiencias Mindfulness para mestres e familia.

Cada semana e durante o mes, o profesorado e alumnado busca un momento na xornada lectiva, para durante 10 minutos diarios practicar a relaxación, a respiración e a atención plena, que posteriormente rexistrará no boletín mensual de mindfulness de aula.

Lúa a mascota do noso centro (un grilo lector que se atopa de viaxe dando a volta ao mundo grazas ás millas que o noso alumnado fai cada día), tamén colaborou na posta en marcha da actividade de Mindfulnes, envioulle a todas as clases unha postal con información detallada de como facelo, para ter unha vida plena e feliz.

Con toda esta información o alumnado empezou a practicar e a experimentar o Mindfulness.

Mindfulness

To continue with our Erasmus Project, this year our children will learn how to relax and have a happy and healthy lifestyle thanks to the Mindfulness.

From February, students and teachers will practice this amazing experience where they learned how to live the present. The activities will appear at the school webpage so students and families will be able to watch it at home.

At school, children spend 10 minutes to practice this healthy activity and then, in the copy below, they register those days where they do the activity together in the classroom.