ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL. RUTA EN PATINETE

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL.

RUTA  EN PATINETE

O mércores 9 de xuño o alumnado de 4º fixeron unha ruta en patinete.

Primeiro recibiunos a Policía Local que nos contou con detalle as normas de circulación dos patinetes.

Depois puxemos en práctiva o aprendido dende o cole ata a Ponte Romana en Guillarei para coñecer a fauna e flora do entorno.

Cando rematamos desplazámonos ata o Parque do Penedo seguindo o Paseo Fluvial para realizar un taller de alimentación saudable. Fixemos brochetas de froia que estaban riquísimas.

Finalmente disfrutamos de un taller de Mindfulnes da man de Vanesa Rodríguez.

Moitísimas grazas a Vanesa e aos monitores de Medio Natural por ensinarnos tanto.

Scooter route

On Wednesday 9th of June, 4th grade students participated in a scooter route in Tui.

First, police gave us some rules about how we must circulate with our scooters. Then, we went from school to Penedo park. Besides, we made some healthy snacks and enjoyed an outdoors Mindfulness class.