Futbol-Sala

Futbol-sala

Fútbol Sala en Familia

Semana do 4 ao 8 de Maio de 2020

Como ainda seguimos na casa sen poder ir a escola, esta semana do 4 ao 8 de maio imos traballar condución de balón en Fútbol Sala. Cada un nas nosas casas practicaremos co material do que poidamos ter a man. Ao longo da semana iremos deixando aquí os vídeos e as fotos dos nenos que fagan actividade física na casa.

Cesar de 4ºB acheganos as súas fotos practicando Fútbol Sala no seu xardín. Bo traballo Cesar.

Manu de 6ºC acheganos o seu circuito creativo para traballar condución de balón. Fantástico Manu.

Iago de 4ºB acheganos o seu circuito creativo para traballar condución de balón. Bo traballo Iago.

Daniel do Campo de 5ºB acheganos o seu traballo creativo para traballar condución de balón. Fantástico Dani.
Gabriel de 4ºB acheganos o seu vídeo practicando Fútbol Sala no seu pasillo. Bo traballo Gabriel.
Lola de 5ºB e Ignacio  practican Fútbol Sala a carón da súa casa. Moi ben.
Paula de 6ºA acheganos a súa foto practicando Fútbol Sala. Bo traballo Paula.

Silvia de 6ºB acheganos o seu circuito creativo para traballar condución de balón. Fantástico Silvia.
Iago de 4ºB achéganos o seu vídeo practicando Fútbol Sala. Bo traballo Iago.
Aarón de 6ºC achéganos o seu vídeo practicando Fútbol Sala. Parabéns Aarón.
Ada de 5ºA achéganos o seu circuito creativo para traballar condución de balón e o seu traballo de pase e recepción de balón. Fantástico Ada.
Daniel Docampo de 5ºB achéganos o seu traballo de balón. Moi ben Dani.

Alexandre de6ºA achéganos o seu circuito creativo para traballar condución de balón, o seu traballo de pase e recepción de balón e un excelente traballo de lanzamento a portería. Fantástico Alexandre.

Andrea de 5ºA achéganos o seu traballo de balón. Moi ben Andrea.
Rocío de 6ºC e Joswar  achegannos o seu  traballo con balón. Fantástico.

Promoción de Futbol-sala

O pasado luns 17 de setembro estivo con nós Xacobe do Club "A Quinta Futsal" de Tui. El falounos de Futbol sala e dos equipos tanto masculinos como femininos que teñen no seu clube. Tamén nos convidou a probar os adestramentos. Moitas grazas Xacobe.

Promoting  Indoor football

Last Monday, September 17th, Xacobe from A Quinta Club was with us at Quinta Futsal de Tui, He talked about male and female teams that their club has. He also invited us to try the workouts. Thank you very much Xacobe.

CALENDARIO DA COMPETICIÓN DE FÚTBOL SALA

A competición de fútbol sala vai ter o seguinte calendario. Preme aqui

FINAIS DE FÚTBOL-SALA ESCOLAR

Finais de Futbol-sala Escolar.

O pasado Martes 24 de Maio, tivo lugar no Pav. Novo de Tui, a Xornada final de Futbol-sala escolar. Participaron os equipos alevín e Benxamín do noso cole, xunto aos equipos do Cep Pedro Caselles de Tomiño e aos equipos das Escolas Deportivas de Salceda.

Na categoría Alevín o equipo do Ceip Nº2 de Tui proclamouse campeón zonal.

Na categoría Benxamín o equipo do Ceip Nº2 de Tui proclamouse 3º Clasificado.

Noraboa a todos os participantes.

FINAIS DE FÚTBOL SALA

DEPORTE ESCOLAR.

Futbol-sala Curso 15-16

O vindeiro Martes 24  de Maio terá lugar a  Xornada Final  da competición escolar de fútbol-sala, no Pavillón Novo de Tui . O horario dos partidos será o seguinte: 16:30h  ata ás  19:30h. Todos os alumnos terán  que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiverades , chandal do mesmo e botella de auga.

Tedes a folla de inscripción premendo aqui.

CALENDARIO DA COMPETICIÓN DE FÚTBOL SALA

En Xaneiro comeza a competición de fútbol sala, aqui tedes o calendario da mesma.

DEPORTE ESCOLAR. Futbol-sala Curso 14-15

DEPORTE ESCOLAR.

Futbol-sala Curso 14-15

O vindeiro, Martes 17 de Marzo dará comenzo a competición escolar de fútbol-sala, a 1ª xornada terá lugar mañá, no Pavillón Municipal Novo de Tui. Ceip Nº2-Colexio Sta Mª Maristas. O horario dos partidos será o seguinte: 17:15h Benxamín ( alumnos de 3º e 4º) e 18:00h Alevín ( alumnos de 5º e 6º). Todos os nenos/as terán que estar no pavillón 15 min antes do seu partido. Esta xornada é para todos os nenos/as do cole que queiran participar. Teredes que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se ha tiverades , chandal do mesmo e botella de auga. Así mesmo, animamos a todos os/as nenos/as que non queiran xogar, que veñan a animar aos nosos equipos.

PRACTICA FÚTBOL-SALA