CHARLA: OS RISCOS DE INTERNET

Estimadas familias:

O próximo mércores, 4 de febreiro, teremos unha charla informativa, na aula de vídeo do colexio, ás 16:30 horas, impartida por expertos da Policía Nacional, sobre un tema que consideramos de gran importancia e actualidade na educación dos nosos nenos e nenas:

“ Os riscos de Internet”

Esta charla forma parte do “ III Plan Director para a convivencia e mellora da seguridade escolar”, froito da colaboración do Goberno e da Consellería de Educación. Esperamos que sexa do voso interés, e consideramos de gran importancia que asistades, xa que é unha oportunidade de formación sobre un tema que preocupa a todos e todas.

DÍA DA PAZ

O VINDEIRO VENRES DÍA 30 CONMEMÓRASE O "DÍA DA PAZ" . NO COLE XA ESTAMOS, NESTA SEMANA, A TRABALLAR NESA CONMEMORACIÓN. DEIXÁMOSVOS AQUÍ DIFERENTES ENLACES PARA QUE NA CASA POIDADES TRABALLAR ALGO RELACIONADO CON ESA TEMÁTICA.

BO NADAL

O VENRES COMEZAN AS VACIÓNS DE NADAL. LEMBRADE QUE NOS VEMOS Á VOLTA DO NADAL, O VINDEIRO XOVES DÍA 8 DE XANEIRO.

DENDE O CEIP PLURILINGÜE PINTOR LAXEIRO DESEXÁMOSVOS UN MOI BO NADAL!!!

VIVE AS MATEMÁTICAS

VENRES 12 DE DECEMBRO

CHARLA-COLOQUIO

"VIVE AS MATEMÁTICAS"

A CARGO DO PROFESOR FELIPE GAGO

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

No archivo adxunto tedes os resultados da Proba de Avaliación de Diagnóstico realizada o curso pasado 2013/2014. Moi bos resultados!! Parabéns a todo o alumnado!!! FACEDE CLICK NA IMAXE

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

PASAN A FORMAR PARTE DO CONSELLO ESCOLAR:

- ANA BELÉN ÁLVAREZ ALMEIDA

- JOSÉ LUIS MARTÍNEZ VILA

-SUPLENTE: MIGUEL GARCÍA COYA

PROCESO DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CALENDARIO ELECTORAL

Aprobado pola Xunta Electoral na súa reunión do 4 de novembro de 2014

Día 4 de novembro de 2014

Publicación dos  Censos (Secretaría/ANPA). Poderanse presentar reclamacións na Secretaría, dirixidas á Xunta Electoral, ata o día 13 de novembro ás 14 horas.

Presentación candidaturas sectores (Mestres, P.A.S. e pais/nais). Iníciase o 7 de novembro e remata ás 14 horas do día 17 de novembro. Os modelos de candidaturas poden recollerse na Secretaría.

Día 18 de novembro de 2014

Reunión Claustro ás 18:30 horas.

Lectura normas das eleccións e candidaturas presentadas.

Fixar data Claustro extraordinario para as eleccións do sector Profesores.

Día 18 de novembro de 2012

Reunión da Xunta Electoral (ás 9 horas) para:

Resolver as reclamacións ao Censo

Proclamación pública de candidaturas presentadas

Sorteo da mesa electoral do sector de pais/nais de alumnos/as.

Abrir prazo reclamacións á proclamación de candidaturas (días 19 e 20 de novembro).

Día 21 de novembro de 2014

Reunión da Xunta Electoral ás 9 horas (se hai reclamacións á proclamación de candidaturas).

Día 25 de novembro de 2014

VOTACIÓNS:

Pais/nais: De 8:45h a 9:45h- De 13:30ha 14:15h- De 16h a 18h.

P.A.S.:  De 10:30h a 11h.

Mestres:  Claustro extraordinario ás 18h.

Día 26 de novembro de 2014

Reunión da Xunta Electoral ás 9h para:

Supervisar as actas das mesas electorais e resolver reclamacións.

Proclamar candidatos electos.

Enviar actas á Xefatura Territorial e comunicación do prazo de reclamacións.

Día 2 de decembro de 2014

Constitución do novo Consello escolar, ás 19h.

Nota: os membros integrantes da Xunta Electoral, das Mesas Electorais e os electores que necesiten permiso laboral para o desempeño das súas obrigas seralles de aplicación o artigo 76.2º do Decreto lexislativo 1/2008, do 13 de marzo (DOG do 13 de xuño), polo que se aproba o texto  refundido da Lei da función pública de Galicia.