LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

NOME PUNTUACIÓN ADMITIDO
DAVID PÉREZ BLANCO 6 PUNTOS SI
ALEJANDRA MONGE DOCAMPO 0 PUNTOS NON

Segundo a Orde do 12 de marzo de 2013 poderanse facer reclamacións ás listaxes provisionais no prazo de 5 días, contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o Consello Escolar do Centro.

ENTROIDO 2014

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Digital slideshow created with Smilebox

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a free photo slideshow

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2014-2015

PROCESO ADMISIÓN CURSO 2014-2015

ESTÁN ADMITIDOS TODOS/AS OS ALUMNOS/AS QUE SOLICITARON PRAZA NOS SEGUINTES CURSOS:

• 4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)
  • 6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 ANOS)
  • 3º EDUCACIÓN PRIMARIA
  • 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

ÁBRESE O PROCESO DE BAREMACIÓN PARA O 5ºCURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA. TERÁN 10 DÍAS HÁBILES DENDE O 25 DE MARZO DE 2014 PARA PRESENTAR A DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA CORRESPONDENTE.

AQUÍ ATOPAREDES TODA A INFORMACIÓN DO PROCESO:

- INFORMACIÓN

- ANEXO II (MODELO DE SOLICITUDE. CUMPLIMENTAR O ANEXO II DA PÁX. 34)

- SORTEO A QUE FAI REFERENCIA O ARTIGO 29 DA ORDE DO 12 DE MARZO 2013: PARA OS EFECTOS DA RESOLUCIÓN DO DESEMPATE NA PUNTUACIÓN FINAL NA ORDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO NOS CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS NO CURSO 2014-2015, CONFORME AO RESULTADO DO SORTEO, AS LETRAS DE PRIORIDADE QUE AFECTAN AO PRIMEIRO APELIDO SON "I" E "R"; ASÍ MESMO, AFECTAN AO SEGUNDO APELIDO AS LETRAS "K" E "B".

SEMANA DO ENTROIDO

O MECO DI:

PARA O XOVES.....

NON DEBES QUITAR O TEU PIXAMA EN TODA A MAÑÁ

NORMAS BIBLIOTECA

EQUIPO DE BIBLIOTECA.

A todas as familias:

Dende o Equipo de Biblioteca do noso colexio solicitamos a súa colaboración para un bo funcionamento da biblioteca.

Lembrar que a biblioteca permanecerá aberta de luns a venres de 16 a 17:30 horas, agás os martes que permanecerá pechada. O derradeiro venres de cada mes só abrirá de 16 a 17 horas.

Dadas as características especiais desta dependencia é preciso establecer unha serie de normas de uso:

v     Na Biblioteca procuraremos estar en silencio e empregar un ton de voz baixo, para non molestar ao resto dos usuarios. A biblioteca é un espazo de consulta e de lectura, polo que se debe permanecer sentado de forma correcta.

v     Tratar de manter a orde axeitada ata que se os poida atender.

v     Empregar de forma adecuada as instalacións e os diversos materiais.

v     Non esquecer pasar polo punto de rexistro cando se vaia coller ou deixar algún exemplar. O número máximo de exemplares a emprestar son 3.

v     Os libros poderán quedar na casa ata 15 días, o máis tardar.

v     Os libros de consulta non se emprestan. Son de uso exclusivo na propia sala.

v     Cando se colla un libro para ler, consultar ou cando se devolva un de préstamo procurarase deixalo no mesmo lugar de onde se colleu, se houbera algún problema deixarase no caixón de devolucións.

v     Empregar os marca-páxinas para sinalar o punto no que vas na lectura, non marcar nin dobrar as follas.

Grazas pola vosa colaboración.

Planetario

Hai uns días tivemos a visita dun invitado moi especial: un planetario!!! Estivo instalado no ximnasio e todos os nenos e nenas puidemos disfrutar do gran espectáculo que é o universo. Solsticios, equinocios, constelacións, mitoloxía...aprendimos moitas cousas nesa máxica visita. Todo un privilexio no noso cole!!

XORNADAS PORTAS ABERTAS

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

MARTES 25 DE FEBREIRO ÁS 12.30 H E ÁS 16:30 H

(REUNIÓN INFORMATIVA)