XORNADA DE PORTAS ABERTAS

DATAS E HORARIOS DAS XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NO CENTRO:

MARTES 24 DE FEBREIRO ÁS 16:30H

LUNS 2 DE MARZO ÁS 16:30H

MARTES 3 DE MARZO ÁS 12:30H E AS 16:30H

CHARLA "MÁIS QUE UN TEITO" SOBRE RESOLUCIÓN DE CONFLITOS

O VINDEIRO MÉRCORES DÍA 4 DE MARZO ÁS 16:30H, NA SALA DE AUDIOVISUAIS, LEVARASE A CABO UNHA CHARLA DIRIXIDA ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO, ENMARCADA NO PROGRAMA "MÁIS QUE UN TEITO" DESENVOLVIDO POLO EQUIPO DE PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIAS DO CONCELLO DE VIGO.

O OBXECTIVO PRINCIPAL DESTA CHARLA É PROPORCIONAR ÁS FAMILIAS AS PAUTAS NECESARIAS PARA A RESOLUCIÓN DE CONFLITOS.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!

SEMANA DA FROITA

NA SEMANA DO 23 AO 27 DE FEBREIRO TEREMOS UNHA NOVA PARTIDA DE FROITA NOS RECREOS.

MERENDAS SÁS, DIVERTIDAS E SAUDABLES NO LAXEIRO!!

ADSCRICIÓN SANTA IRENE

IMPORTANTE

A PARTIRES DO CURSO 2015-2016 O NOSO CENTRO PASA A ESTAR ADSCRITO AO I.E.S. SANTA IRENE

O VINDEIRO MÉRCORES DÍA 11 ÁS 19:30H ESTÁ CONVOCADA UNHA REUNIÓN NO IES SANTA IRENE.

NA MESMA, SEREDES INFORMADOS DA ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO INSTITUTO. AS POSIBLES DÚBIDAS QUE TEÑADES SERÁN ACLARADAS E PODEREDES VISITAR AS INSTALACIÓNS DO INSTITUTO.

Á REUNIÓN PODERÁN ASISTIR OS VOSOS FILLOS QUE ESTÁN A CURSAR O SEXTO CURSO DE E. PRIMARIA, E DESTE XEITO PODER FAMILIARIZARSE CO NOVO CENTRO

DÍA DA PAZ

ESTA SEMANA ANDIVEMOS A CONMEMORAR O DÍA DA PAZ. AQUÍ TEDES ALGUNHAS IMAXES, NAS QUE CANTAMOS, BAILAMOS E DIVERTÍMONOS CUN MONTÓN DE XOGOS COOPERATIVOS.

CHARLA: OS RISCOS DE INTERNET

Estimadas familias:

O próximo mércores, 4 de febreiro, teremos unha charla informativa, na aula de vídeo do colexio, ás 16:30 horas, impartida por expertos da Policía Nacional, sobre un tema que consideramos de gran importancia e actualidade na educación dos nosos nenos e nenas:

“ Os riscos de Internet”

Esta charla forma parte do “ III Plan Director para a convivencia e mellora da seguridade escolar”, froito da colaboración do Goberno e da Consellería de Educación. Esperamos que sexa do voso interés, e consideramos de gran importancia que asistades, xa que é unha oportunidade de formación sobre un tema que preocupa a todos e todas.

DÍA DA PAZ

O VINDEIRO VENRES DÍA 30 CONMEMÓRASE O "DÍA DA PAZ" . NO COLE XA ESTAMOS, NESTA SEMANA, A TRABALLAR NESA CONMEMORACIÓN. DEIXÁMOSVOS AQUÍ DIFERENTES ENLACES PARA QUE NA CASA POIDADES TRABALLAR ALGO RELACIONADO CON ESA TEMÁTICA.

BO NADAL

O VENRES COMEZAN AS VACIÓNS DE NADAL. LEMBRADE QUE NOS VEMOS Á VOLTA DO NADAL, O VINDEIRO XOVES DÍA 8 DE XANEIRO.

DENDE O CEIP PLURILINGÜE PINTOR LAXEIRO DESEXÁMOSVOS UN MOI BO NADAL!!!