LISTA ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015/2016

NO ARQUIVO ADXUNTO TENDES A LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2015/2016

PREMEDE NA IMAXE

RAP DA BIBLIOTECA

O equipo de biblioteca elaborou este simpático anuncio para animar aos usuarios/as. Na web do Equipo de Dinamización do Galego podedes atopar todas as curtas que foron presentadas no I Concurso de Curtametraxes do Pintor Laxeiro.

PRÉSTAMOS BIBLIOTECA

IMPORTANTE!!!!

A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA:

INFORMAMOS DE QUE A PARTIR DO VENRES DÍA 15 DE MAIO REMATA O SERVICIO DE PRÉSTAMO DE LIBROS NA BIBLIOTECA, POLO QUE DENDE ESA DATA E ATA O VENRES 29 DE MAIO, PROCEDERASE A RECOLLER TODOS OS LIBROS PRESTADOS.

AGRADECEMOS A COLABORACIÓN.

EQUIPO DE BIBLIOTECA

4 DE MAIO

LEMBRADE QUE O VINDEIRO LUNS 4 DE MAIO

NON É LECTIVO!!!

LISTA ADMITIDOS

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015/2016

Segundo a ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o proceso de admisión do alumnado… poderase formular reclamación ás listaxes provisionais  no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar. O prazo de reclamacións e presentación da documentación requeridá será ata o 30 de abril. De non presentar a documentación requerida en prazo non se lles asignará puntuación nese apartado.

FACEDE CLICK NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PARA VER OS LISTADOS.

AXUDAS MUNICIPAIS ESCOLARES

ABRIUSE O PRAZO DE SOLICITUDE DAS AXUDAS MUNICIPAIS ESCOLARES PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DE EDUCACIÓN INFANTIL E COMEDOR ESCOLAR NOS NIVEIS DE EDUCACIÓN INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA OBLIGATORIA 2015/2016

OS IMPRESOS PODEN RECOLLERSE NA RÚA QUINTELA Nº31, BAIXO.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN SERÁ DO 17 DE ABRIL AO 11 DE MAIO NA RÚA QUINTELA. MÁIS INFORMACIÓN NA PÁXINA WEB DO CONCELLOS E NO TABOEIRO DA ANPA

SEMANA DA FROITA

MAZÁS, LARANXAS, FRESAS E PLÁTANOS FARÁN AS DELICIAS DO NOSO ALUMNADO A SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL.

BOA ONDA NO LAXEIRO

Coma todos os anos, os chicos de Prado Surf Escola visitaron o cole para explicarlles aos nenos e nenas de primaria o divertido que pode ser esto do surf. Pasárono xenial!!!

LISTA ADMITIDOS CUROS 2105/2016

LISTADO DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015/2016