LISTA ADMITIDOS

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015/2016

AXUDAS MUNICIPAIS ESCOLARES

ABRIUSE O PRAZO DE SOLICITUDE DAS AXUDAS MUNICIPAIS ESCOLARES PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DE EDUCACIÓN INFANTIL E COMEDOR ESCOLAR NOS NIVEIS DE EDUCACIÓN INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA OBLIGATORIA 2015/2016

OS IMPRESOS PODEN RECOLLERSE NA RÚA QUINTELA Nº31, BAIXO.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN SERÁ DO 17 DE ABRIL AO 11 DE MAIO NA RÚA QUINTELA. MÁIS INFORMACIÓN NA PÁXINA WEB DO CONCELLOS E NO TABOEIRO DA ANPA

SEMANA DA FROITA

MAZÁS, LARANXAS, FRESAS E PLÁTANOS FARÁN AS DELICIAS DO NOSO ALUMNADO A SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL.

BOA ONDA NO LAXEIRO

Coma todos os anos, os chicos de Prado Surf Escola visitaron o cole para explicarlles aos nenos e nenas de primaria o divertido que pode ser esto do surf. Pasárono xenial!!!

LISTA ADMITIDOS CUROS 2105/2016

LISTADO DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015/2016

6º EDUCACIÓN INFANTIL:

SANCOSMED BALSEIROS, DIEGO

3º EDUCACIÓN PRIMARIA:

DAVILA TRAPERO, ANDREA

4º EDUCACIÓN PRIMARIA:

VIZOSO GARCÍA, LEO

PROCESO BAREMACIÓN

PROCESO DE BAREMACIÓN CURSO 2015/2016

• Ábrese  o proceso de baremación para os cursos:

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL ( 3 ANOS )

2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

• A data de presentación de documentación xustificativa é ata o:

7  DE  ABRIL

PARA MÁIS INFORMACIÓN SOBRE A DOCUMENTACIÓN QUE SE DEBE APORTAR, FACER CLICK AQUÍ

PINTANDO O LAXEIRO

HOXE TIVEMOS UNHA VISITA MOI ESPECIAL!

ESTIVO O ALCALDE AXUDÁNDONOS A DECORAR O GRANDE MURAL QUE XA LUCE NO NOSO XIMNASIO

QUEDOU XENIAL!! NON SI?

OLLO Ó PIOLLO!!

Como xa comunicamos nalgunhas das aulas por escrito, xa se deron casos no centro de nenos/as con infesta de piollos.Este ano os piollos parecen ser máis resistentes que outros anos, por iso poñemos no voso coñecemento unhas páxinas web que vos poden dar moita información sobre eles:

Piojosfuera
Infopiojos
Asociación Española de Pediatría

A infestación de piollos non é unha causa de ocultación ou vergoña xa que non está vinculada á falta de hixene. É moi frecuente entre os 3 e 11 anos e parece afectar máis a nenas de cabelos finos.

Ainda así, debemos lembrar que, polo ben de todos, os nenos e nenas afectados non deberían voltar ao colexio ata que se traten e desapareza a infestación, para evitar así o contaxio.

NOVO HORARIO AULA MATINAL

O VINDEIRO CURSO 2015-2016 TEREMOS UN NOVO HORARIO AMPLIADO DE AULA MATINAL

(PARA MÁIS INFORMACIÓN, PREMEDE NA IMAXE)

CHARLA "MÁIS QUE UN TEITO" SOBRE RESOLUCIÓN DE CONFLITOS

O VINDEIRO MÉRCORES DÍA 4 DE MARZO ÁS 16:30H, NA SALA DE AUDIOVISUAIS, LEVARASE A CABO UNHA CHARLA DIRIXIDA ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO, ENMARCADA NO PROGRAMA "MÁIS QUE UN TEITO" DESENVOLVIDO POLO EQUIPO DE PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIAS DO CONCELLO DE VIGO.

O OBXECTIVO PRINCIPAL DESTA CHARLA É PROPORCIONAR ÁS FAMILIAS AS PAUTAS NECESARIAS PARA A RESOLUCIÓN DE CONFLITOS.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!