AXUDAS

IMPORTANTE

XA PODEN PASAR A RECOLLER OS CHEQUES DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO OS DÍAS 3, 4 E 7 DE XULIO, EN HORARIO DE 10 A 12H.

LIBROS TEXTO CURSO 2014-2015

XA ESTÁ Á VOSA DISPOSICIÓN O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015. Premede no archivo adxunto

VACACIÓNS

E AGORA...A DISFRUTAR DO VERÁN!!!

VÉMONOS O 10 DE SETEMBRO

GRADUACIÓN 6º

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free slideshow design

MATRÍCULA 2014-2015

LEMBRAMOS AOS PAIS/NAIS DOS ALUMNOS/AS ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2014-2015, QUE O PERIODO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

• Impreso de matrícula debidamente cumprimentada e asinada. Poderá recollerse na secretaría do Centro ou descargala aquí  (ANEXO III-1)
  • Fotocopia da cartilla ou carnet de Asistencia Sanitaria.
  • Dúas fotografías tamaño carnet (para o alumnado de 3 anos precisamos 4 fotos).
  • Certificación do Centro de procedencia do alumno na que se especifique se promociona ou non.

AVISO IMPORTANTE

O VINDEIRO LUNS DÍA 23 DE XUÑO, ÁS 10H, HABERÁ UNHA REUNIÓN INFORMATIVA PARA OS PAIS/NAIS DO ALUMNADO QUE CURSARÁ A PARTIRES DE SETEMBRO 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

AXUDAS EDUCACIÓN PRIMARIA

Convocáronse as axudas para a adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario destinados ao alumnado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, para o curso escolar 2014/2015 (Orde do 28 de maio de 2014. DOG do venres 30 de maio)

PRAZO DE SOLICITUDE PARA ALUMNADO DE PRIMARIA:

DO 2 DE XUÑO AO 2 DE XULLO

As instancias para solicitar as axudas poderán descargarse do portal educativo da Xunta de Galicia ou recollerse na secretaría do Centro.

A documentación necesaria a aportar aparece na instancia.

SEMANA DA FROITA

ESTA SEMANA VOLTAMOS A DISFRUTAR DE DELICIOSA FROITA NO RECREO!!!

A VERBA MÁIS FERMOSA DO GALEGO

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free slideshow design created with Smilebox

RECOMPILACIÓN DOS TRABALLOS FEITOS COAS FAMILIAS SOBRE A VERBA MÁIS FERMOSA DO GALEGO, POR MOR DA CONMEMORACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS. MOITAS GRAZAS A TODOS E TODAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!!