.

• CONTACONTOS IAGO. 23 DE MAIO. ALUMNADO DE EI.
  • MUSEO DO POBO GALEGO.  20 E 21 DE MAIO . ALUMNADO DE 2º EP.
  • XIV CAMPAÑA MUNICIPAL DE ANIMACIÓN Á LECTURA.  7 DE MAIO. GALERÍA SARGADELOS. ALUMNADO DE 5ºEI, 6º EI E 1º EP.
  • EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO A MALLORCA. ALUMNADO DE 6º DE EP. DO 2 AO 8 DE XUÑO.
  • MIRANDO COS OLLOS PECHADOS. CAMPAÑA DE SENSIBILIZACIÓN DA ONCE. 28 DE ABRIL E 5 DE MAIO. AULA DE VÍDEO. ALUMNADO DE 3º DE EP E 4º DE EP RESPECTIVAMENTE.
  • A FRAUTA MÁXICA. BANDA MUNICIPAL E VIRAVOLTA TÍTERES.  ALUMNADO DE 4º E 5º DE EI. AUDITORIO DE GALICIA.
  • EXPOSICIÓN AUGA DOCE. MUSEO CENTRO GAIAS. 23 DE ABRIL, 6 ,7 E 9 DE MAIO. ALUMNADO DE 6º, 5º E 2º DE EP.

• EXPOSICIÓN. "NON QUEIMES O FUTURO". REALIZADA POLA ASOCIACIÓN SOCIO-PEDAGÓXICA GALEGA E DIRIXIDA AO DESENVOLVEMENTO DE ACCIÓNS  DE SENSIBILIZACIÓN E PREVENCIÓN NA LOITA CONTRA O LUME . PATIO CUBERTO DO 26 DE SETEMBRO AO 10 DE OUTUBRO.