Semana das Letras Galegas 09

INTELIXENCIA ARTIFICIAL.

Senén Barro

A Intelixencia Artificial comenzou como o resultado da investigación en psicoloxía cognitiva e lóxica matemática.
A Intelixencia Artificial é unha combinación da ciencia do computador, a fisioloxía e a filosofía

A idea de construir unha máquina que poida executar tarefas percibidas como requerimentos de intelixencia humana é un atractivo. As tarefas que foron estudadas desde este punto de vista incluen xogos, tradución de idiomas, robótica, etc.

Para falarnos destas cuestións e doutras moitas, tivemos con nós ao Profesor Senén Barro que é Doctor en Ciencias Físicas e Catedrático de Ciencia da Computación e Intelixencia  Artificial. Tamén desde o 2002 é Reitor da Universidade de Santiago.

Alumnado de 3º ciclo.

"OS DE LAURA"
OLEIROS DE BUÑO

A cerámica de Buño está considerada como unha das mellores de Galicia e a que mellor conserva as formas autóctonas tradicionais de clara inspiración celta.

Alumnado de Infantil e Primaria.

PAPIROFLEXIA.

Miguel Núñez de Arena

O Origami ou Papiroflexia, como se chama en occidente, é unha arte que se basa na técnica do plegado de papel, para obter figuras e formas decorativas.

Alumnado de 2º, 3º e 4º de primaria

• VER IMAXES

MAMÁ CABRA

É un grupo de música infantil formado por sete músicos: bateria, percusión tradicional, frautas e gaita, baixo eléctrico, acordeón, guitarra eléctrica e voz.

Alumnado de Infantil e 1º ciclo

OBRADOIROBOT

Como se orienta un robot no espazo? Como mide as distancias? Como pode “ver” os obstáculos que lle rodean? Como fai para poder evitalos? Atoparás a resposta a estas e a moitas outras cuestións en ObradoiroBot, un obradoiro sobre robótica móbil no que poderás guiar, xunto cos teus compañeiros e compañeiras, un robot usando únicamente a información que el mesmo recolle do seu contorno. Paréceche fácil?

Alumnado de 3º ciclo.

PEPE CARREIRO

Pepe Carreiro é é un ilustrador de Banda Deseñada. Comezo nesta actividade no ano 1977 e foi un dos fundadores de "Can sen dono".
É o autor dos coñecidos Bolecjas: tatá, Carlos, Braulio, as xemeas Pili e Loli, Sonia e o can Chispa.

Alumnado de Infantil e Primaria.