Formación de usuarios


B.1  FORMACIÓN DE USUARIOS
PRIMEIRO TRIMESTRE ED. INFANTIL Localizar a biblioteca escolar.
Estabelecer entre todos as normas da biblioteca.
Utilización dos marcadores
1º CICLO  DE PRIMARIA Actividades encamiñadas a orientarse dentro da biblioteca e coñecer os espazos diferentes.
Distinguir os distintos materiais que hai nela: CDs, libros, DVDs.
Utilización dos marcadores
2º CICLO DE PRIMARIA Os números e as cores da nosa biblioteca… para que?
Localizar distintos materiais dentro dela.
Utilización dos marcadores
3º CICLO DE PRIMARIA Clasificar distintos documentos segundo o número da CDU.
Realizar búsquedas guiadas.
SEGUNDO TRIMESTRE ED. INFANTIL Coñecer os diferentes espazos da biblioteca.
Escoller un libro para o préstamo na zona da súa idade.
1º CICLO  DE PRIMARIA  Familiarizarse cos elementos que identifican os documentos.·        
Distinguir as funcións de autor e ilustrador nos libros.
2º CICLO DE PRIMARIA  Identificar as partes físicas dos libros e obter información delas.
Realizar buscas concretas nos fondos de ficción.
3º CICLO DE PRIMARIA Coñecer  e identificar as signaturas.
Identificar os elementos que están nun rexistro.
TERCEIRO TRIMESTRE ED. INFANTIL Localizar libros no medio de distintos documentos. 
Clasificar materiais segundo o seu soporte: libros, vídeos, CDs, revistas, etc
1º CICLO  DE PRIMARIA Diferenciar as distintas áreas da biblioteca atendendo ás materias: saberes, ficción, etc.·
Distinguir as funcións de autor e ilustrador nos libros.
2º CICLO DE PRIMARIA Introducir o uso do catálogo na búsqueda dos fondos.
Ser quen de cubrir unha ficha obtendo datos dun libro.
3º CICLO DE PRIMARIA Realizar búsquedas nos catálogos a través da OPAC.
B.2  EDUCACIÓN PARA O ACCESO A INFORMACION
PRIMEIRO TRIMESTRE ED. INFANTIL  Manipular correctamente os libros e outros materiais.
Iniciarse no hábito de usar libros de coñecemento.
1º CICLO  DE PRIMARIA Utilizar as imaxes dos documentos coma fonte de información.· 
Crear un rexistro das lecturas realizadas indicando título, autor, ilustrador, editorial e colección.
2º CICLO DE PRIMARIA Cubrir a ficha técnica dun libro cos seguintes datos: autor, ilustrador, traductor, editorial, colección e número de páxinas.
3º CICLO DE PRIMARIA Seleccionar os distintos tipos de libro impreso ou fontes electrónicas e cando empregar cada un.
SEGUNDO TRIMESTRE ED. INFANTIL Identificar imaxes relacionadas cunha actividade e buscalas nun libro.
Seleccionar entre varios os libros sobre un tema no que estemos a traballar.
1º CICLO  DE PRIMARIA Distinguir entre libros de ficción e de información.
2º CICLO DE PRIMARIA Manexar obras de referencia propias do seu nivel tales coma dicionarios e enciclopedias.
3º CICLO DE PRIMARIA Achegarse a unha páxina web.
Realizar búsquedas en internet sobre un tema empregando un buscador.
TERCEIRO TRIMESTRE ED. INFANTIL Distinguir libros de imaxes daqueles que teñen texto e imaxe ou so texto.
Distinguir os  libros de contos, os tebeos, as revistas e os xornais.
1º CICLO  DE PRIMARIA Distinguir as tipoloxías de libros de ficción: poesía, teatro, banda deseñada, contos, etc.
2º CICLO DE PRIMARIA Achegarse á estrutura dun libro e á dun xornal.
3º CICLO DE PRIMARIA Coñecer a organización e estrutura dos libros informativos e a función dos seus elementos.
Citar as fontes utilizadas nunha búsqueda informativa.