Formación de usuarios
Enviado por ceippio12 o Lun, 2010-10-25 19:46
B.1 FORMACIÓN DE USUARIOS | ||
PRIMEIRO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Localizar a biblioteca escolar. |
Estabelecer entre todos as normas da biblioteca. | ||
Utilización dos marcadores | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Actividades encamiñadas a orientarse dentro da biblioteca e coñecer os espazos diferentes. | |
Distinguir os distintos materiais que hai nela: CDs, libros, DVDs. | ||
Utilización dos marcadores | ||
2º CICLO DE PRIMARIA | Os números e as cores da nosa biblioteca… para que? | |
Localizar distintos materiais dentro dela. | ||
Utilización dos marcadores | ||
3º CICLO DE PRIMARIA | Clasificar distintos documentos segundo o número da CDU. | |
Realizar búsquedas guiadas. | ||
SEGUNDO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Coñecer os diferentes espazos da biblioteca. |
Escoller un libro para o préstamo na zona da súa idade. | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Familiarizarse cos elementos que identifican os documentos.· | |
Distinguir as funcións de autor e ilustrador nos libros. | ||
2º CICLO DE PRIMARIA | Identificar as partes físicas dos libros e obter información delas. | |
Realizar buscas concretas nos fondos de ficción. | ||
3º CICLO DE PRIMARIA | Coñecer e identificar as signaturas. | |
Identificar os elementos que están nun rexistro. | ||
TERCEIRO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Localizar libros no medio de distintos documentos. |
Clasificar materiais segundo o seu soporte: libros, vídeos, CDs, revistas, etc | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Diferenciar as distintas áreas da biblioteca atendendo ás materias: saberes, ficción, etc.· | |
Distinguir as funcións de autor e ilustrador nos libros. | ||
2º CICLO DE PRIMARIA | Introducir o uso do catálogo na búsqueda dos fondos. | |
Ser quen de cubrir unha ficha obtendo datos dun libro. | ||
3º CICLO DE PRIMARIA | Realizar búsquedas nos catálogos a través da OPAC. | |
B.2 EDUCACIÓN PARA O ACCESO A INFORMACION | ||
PRIMEIRO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Manipular correctamente os libros e outros materiais. |
Iniciarse no hábito de usar libros de coñecemento. | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Utilizar as imaxes dos documentos coma fonte de información.· | |
Crear un rexistro das lecturas realizadas indicando título, autor, ilustrador, editorial e colección. | ||
2º CICLO DE PRIMARIA | Cubrir a ficha técnica dun libro cos seguintes datos: autor, ilustrador, traductor, editorial, colección e número de páxinas. | |
3º CICLO DE PRIMARIA | Seleccionar os distintos tipos de libro impreso ou fontes electrónicas e cando empregar cada un. | |
SEGUNDO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Identificar imaxes relacionadas cunha actividade e buscalas nun libro. |
Seleccionar entre varios os libros sobre un tema no que estemos a traballar. | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Distinguir entre libros de ficción e de información. | |
2º CICLO DE PRIMARIA | Manexar obras de referencia propias do seu nivel tales coma dicionarios e enciclopedias. | |
3º CICLO DE PRIMARIA | Achegarse a unha páxina web. | |
Realizar búsquedas en internet sobre un tema empregando un buscador. | ||
TERCEIRO TRIMESTRE | ED. INFANTIL | Distinguir libros de imaxes daqueles que teñen texto e imaxe ou so texto. |
Distinguir os libros de contos, os tebeos, as revistas e os xornais. | ||
1º CICLO DE PRIMARIA | Distinguir as tipoloxías de libros de ficción: poesía, teatro, banda deseñada, contos, etc. | |
2º CICLO DE PRIMARIA | Achegarse á estrutura dun libro e á dun xornal. | |
3º CICLO DE PRIMARIA | Coñecer a organización e estrutura dos libros informativos e a función dos seus elementos. | |
Citar as fontes utilizadas nunha búsqueda informativa. |
»