RELACIÓN DE LIBROS E CADERNOS PARA O CURSO 2016-2017.

No ficheiro adxunto recompílanse aqueles Libros de Texto e Cadernos que deben adquirir para o curso 2016-2017.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

O prazo para a presentación das solicitudes é do 18 de maio ata o 23 de xuño.

Atoparedes toda a información ao respecto así como a documentación para realizar a solicitude no documento adxunto

LISTADO DEFINITIVO ADMITIDOS CURSO 2016-2017

4º EDUCACIÓN INFANTIL

López Juncal, Vera

López Abal, Pedro

Santiago Pidre, Emma

Santiago Curra, Iria

Soto Silva, Eva

Bragado Boullosa, Sara

Cidrás Abal, Dimitri

5º EDUCACIÓN INFANTIL

Ferradás Oreja, Lara

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2016-2017.

4º EDUCACIÓN INFANTIL

López Juncal, Vera

López Abal, Pedro

Santiago Pidre, Emma

Santiago Curra, Iria

Soto Silva, Eva

Bragado Boullosa, Sara

Cidrás Abal, Dimitri

5º EDUCACIÓN INFANTIL

Ferradás Oreja, Lara

Adxuntos: Listaxe Provisional de Admitidos curso 2016-2017 Ceip de Seixo (Marín).

AVISO IMPORTANTE...CAMBIO DO TELÉFONO DO CENTRO.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO

NÚMERO DE FAX

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2016-2017.

- O PROCESO DE ADMISIÓN ESTÁ RECOLLIDO NA ORDE: Orden de 12 de marzo de 2013 por la que se desarrolla el procedimiento para la admisión del alumnado en centros docentes sostenidos con fondos públicos que impartan enseñanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

- O CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN É O SEGUINTE:

- VACANTES PARA O CURSO 2016-2017:

- NOTA INFORMATIVA SOBRE ESTE PROCESO: DOCUMENTO ADXUNTO "ANEXO I Nota Informativa".

- MODELO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA CUBRIR E IMPRIMIR: DOCUMENTO ADXUNTO "ANEXO II Solicitude de Admisión".

AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 2015-2016

ENTREGA DO VALE PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR, A PARTIR DO LUNS 21 DE SETEMBRO.

HORARIO: LUNS-MARTES-MÉRCORES-XOVES-VENRES

DE 09:30-10:20 E DE 13:35-14:30

Contía da axuda

O importe da axuda para a adquisición de material escolar será de 50 euros para cada alumno/a beneficiario/a.

Data máxima para o uso do vale

A data máxima para usar os vales para a adquisición do material escolar será o 31.10.2015 (este incluído).

INICIO DAS CLASES.

comezo das clases para Educación Infantil e Educación Primaria é o xoves 10 de setembro de 2015, de 09:30-14:30.

Enlace ao Calendario Escolar 2015/2016

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR.

♦ Requisitos:

a) Ser pai, nai, titor ou titora do alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial nun centro sostido con fondos públicos durante o curso escolar 2015/16.

b) Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.

c) Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

♦ Presentarase unha solicitude por cada alumno ou alumna matriculados,

♦ As solicitudes poderanse obter na Secretaría do Centro ou no seguinte enlace SOLICITUDE.

♦ O prazo de presentación de instancias finaliza o 1 de outubro de 2015.

♦ Contía da axuda: 50 euros para cada alumno/a beneficiario/a.

♦ Data máxima para o uso do vale: 31-10-2015 (este incluído).

Máis Información: Axudas para a adquisición de material escolar.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO DO MECD.

Destinatarios: Alumnos escolarizados en centros educativos españois, que acrediten a necesidade específica de recibir apoio educativo e reúnan os requisitos establecidos na convocatoria.

¿Como solicitala? A través da páxina web do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte mediante formulario on-line, que debe imprimirse, cumplimentalo e presentalo no centro (Ceip Seixo).

Prazo de presentación: ata o 30 de setembro de 2015.

Enlace á Información da Convocatoria e ao Formulario de Solicitude. Neste enlace, premendo en "Acceso al servicio online", accédese ao Formulario de Solicitude e consulta de solicitudes.