"Só a lembranza de onde veño me axuda a saber cara onde vou"
Rosalía de Castro

Axuda libros

Aberta a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado para o curso escolar 2024/25.

• Plazos presentación: Dende o 21 de maio ao 21 de xuño (ambos incluídos).
  • As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (anexos I e II)
  • Poderán presentarse presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Calendario escolar

O curso escolar 2023 / 2024 comeza o 11 de setembro e remata o 21 de xuño (ambos os dous días inclusive)

FESTIVIDIDADES

* Nadal: dende o 22 de decembro ata o 7 de xaneiro (ambos inclusive)

* Entroido: os días 12, 13 e 14 de febreiro

* Semana Santa: dende 25 de marzo ata o 1 de abril (ambos inclusive)

Establécese o día do ensino coa consideración de carácter non lectivo para efectos académicos durante o curso 2023 / 2024 o 7 de decembro.

DÍAS NON LECTIVOS ESCOLLIDOS POLO CENTRO:

* 13 de outubro

* 20 de maio

→ Orde de calendario escolar ←

ESTAMOS DE VOLTA

Todo listo para dar comezo ao curso 2023/2024.

Arrincamos!

STEAM

A nosa aula STEAM non deixa de crecer #CPInclúe#steam#Iguála(#IguálaT, #CPInclúe)

A Casa do Patrón

Visitamos coa EEI de Caamaño o museo etnográfico "A Casa do Patrón" (Lalín).

(Actividade enmarcada en #ConviveT, #CPInclúe)

Xogos predeportivos

Día de andaina e xogos populares na praia coa EEI de Carballosa - Lapido. Recende a verán! #EduSaúde

(Actividade inmersa en #EduSaúde, #CPInnova)

Sistema Braille

Seguimos incorporando recursos a prol da inclusión. Desta vez, un xogo para tomar contacto coa escritura en Braille. #inclúet #inclusion #unhaescoladetodoseparatodos #CPInclúe

(Actividade inmersa en #InclúeT, enmarcada en #CPInclúe)

Pintando con Nuska

Quixemos facer algo diferente, quixemos participar na mellora do noso centro e darlle cor a nosa aula STEAM, unha aula marcada polo paso do tempo que necesitaba volver sentirse viva.
Quixemos porlle cor e demostrar as nosas habilidades. Coa axuda da nosa benquerida e amiga @nuskasanande levamos a cabo esta preciosidade.

Nuska, canto nos gusta que nos visites!

(Actividade inmersa en EmociónaT, dentro de #CPInclúe)