NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

Articles

SEMANA DA DIVERSIDADE AFECTIVO SEXUAL:17 de maio "Dia Internacional contra a homofobía"

O alumnado pinta calcapapeis coa bandeira LGTBI.

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA DE BIBLIOSOLANAS

BiblioSolanas convoca o seu V certame de fotografía.

Este curso o proxecto da bilbioteca é "UN LÍO DE XOGOS" por elo vos pedimos unha FOTO XOGANDO en FAMILIA ao que queirades. Pode ser de exterior, de mesa,...

Tedes que mandar a imaxe a: bibliosolanas@gmail.com  poñendo no asunto o nome do alumno/a.

Haberá un premio por aula.

Animádevos!

Exporemos as fotos nos corchos das entradas.

DÍA DA NAI

O alumnado de 5º de educación infantil desexavos un bo Día da nai.

OBRADOIROS CREATIVOS NAS AULAS DE PRIMARIA

No mes de abril, nas aulas de primaria, tivemos obradoiros con diferentes temáticas.

1º Primaria

"Ler e soñar cos ollos abertos"

2º Primaria OBRADOIRO MATEMÁTICO:

"Construímos figuras xeométricas"

5º Primaria   OBRADOIRO DE XOGOS

"Destreza e orientación espacial"

DÍA DA TERRA: 22 de abril

Con papel de periódico, o alumnado do 3º ciclo fixo os seus animais da Terra.

NOVO PINCHI EN BIBLIOSOLANAS

BIBLIOTECA CREATIVA: 3º CICLO EN BIBLIOSOLANAS

O alumnado do 3º ciclo tivo diferentes sesións para traballar con LEGO e con placas makey makey:

• O obxectivo de traballar con LEGO é "aprender facendo". Nesta actividade os nenos e nenos tiñan que construir animais seguindo os pasos dados nas instrucións.
  • As placas makey makey permite converter obxectos cotiás en paneis dixitais. Empregamos o grafito (da punta dos lápis) como conductor de electricidade en dúas actividades: un piano e nunha viñeta con diálogos.

Preme nas imaxes para ver o ben que o pasamos.

ANIMAIS CON LEGO EN 5º PRIMARIA ANIMAIS CON LEGO EN 6º PRIMARIA

PLACAS MAKEY MAKEY 5º + 6º B PRIMARIA  PLACAS MAKEY MAKEY 6º A PRIMARIA

BIBLIO CREATIVA. REMATE DE BOLSIÑAS

Por fin rematamos as nosas bolsiñas: decoración e cosido final.

Preme na imaxe.

DÍA DO XOGO INFANTIL: XOGOS DE MESA EN GALEGO. 30 de maio

O 30 de maio é o Día do Xogo Infantil e para festexalo os equipos de Biblioteca, Dinamización Lingüística e Patios Dinámicos convidaron as rapazas de Brazolinda a visitarnos cos seus xogos de mesa en galego: "por unha educación baseada no xogo".

O alumnado de infantil e primaria estivo xogando na biblioteca con estes divertidos xogos.

PREME NAS IMAXES.

INFANTIL 1º CICLO
2º CICLO 3º CICLO

PRIMEIRAS MÁQUINAS CON LEGO EDUCATION

O alumnado de 5º de educación primaria traballou con engranaxes facendo unha buxaina, un debuxo máxico e unha troqueladora, co kit de máquinas simples de LEGO Education.

Preme nas imaxes para ver o vídeo.