Skip to Content

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

886110075

Articles

Secretaría - Sub Categories

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2024

Fondo solidario de libros de texto(3ºe 4º EP): o pode solicitar todo o alumnado destes cursos; os libros dispoñibles repártense entre os admitidos por orde inversa á renda per cápita, ata que se esgoten. En todo caso recibirán: 6 libros (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou 4 libros (renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de EP); vale por 240€ (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou vale por 160€ (renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

Axudas para adquirir material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de EP); vale por 75€ (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou vale por 60€(renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

Os cursos 5º e 6º EP son Edixgal todo o alumnado terá libros do fondo do colexio.

 

O procedemento de presentación da solicitude pode ser:

 

  • Presencial: Presentación da solicitude no centro cuberta de xeito manual. No colexio temos os impresos para a solicitude, que unha vez cubertos deben presentarse na secretaría do centro.

  • Por vía electrónica: Acceso dos cidadáns á aplicación Fondolibros para elaborar a solicitude (https://edu.xunta.es/fondolibros) ou a través da sede electrónica de Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

 

Documentos que hai que presentar:

  • Solicitude cumprimentada (única para todos os fillos/as)

  • Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.

  • En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

  • No caso de violencia de xénero: documentación xustificativa.

Os documentos deberán ser válidos e eficaces no momento da súa presentación, e reflectir a situación persoal, familiar e económica a 31 de decembro de 2022.

 

O prazo de presentación da solicitude, xunto con toda a documentación, é do 21 de maio de 2024 ata o 21 de xuño de 2024.

 

Calquera outra dúbida poden consultala na secretaría do colexio (teléfono 886110075) ou no portal educativo da Consellería de Educación: http://www.edu.xunta.gal/portal/

 

 

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA CURSO 2024-2025.

APERTURA PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025

XORNADA DE

PORTAS ABERTAS 2024

TRÍPTICO INFORMATIVO

DO CENTRO

 

SOLICITUDES DE RESERVA: do 15 ao 5 de febreiro é a presentación das reservas de praza do alumnado que acaba etapa no centro educativo (alumnado de 6º de educación primaria) e ten que pedir praza para a seguinte etapa no centro adscrito: O CEIP As Solanas está adscrito ao IES A Sangriña.

 

SOLICITUDES ORDINARIAS DE ADMISIÓN: do 1 ao 20 de marzo é o prazo de presentación para pedir no colexio os nenos e nenas que entran por primeira vez no sistema educativo ou para solicitar cambio de centro.

 

NORMATIVA RELACIONADO CON ESTE PROCESO

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

  • Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

 

PRAZOS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

a) Solicitudes de reserva (ED550A): do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de 2024.

Preme para escargar a solicitude: ED 550A

b) Solicitudes ordinarias de admisión (ED550B): do 1 ao 20 de marzo de 2024.

Preme para descargar a solicitude: ED550B

 

FORMA DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

a) Presentación electrónica de solicitudes (ED550A e ED550B): 

1º. A persoa solicitante ten que acceder á aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumando) e cubrir o modelo ED550A - anexo I ou o modelo ED550B – anexo II, para o que necesariamente ten que dispoñer dun certificado de identidade e sinatura dixital (como o certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre ou calquera outro admitido pola sede) ou un sistema de usuario e clave como a Chave365. 

2º. Ademais, terán que cubrir o modelo anexo I-bis ou o modelo anexo II-bis (comprobación de datos e consentimento), segundo corresponda, imprimilo, e unha vez asinado de forma manual pola outra persoa proxenitora, titora ou acolledora, escanealo. 

3º. A seguir, a aplicación permite conectar coa sede electrónica da Xunta de Galicia para asinar e presentar a solicitude utilizando calquera dos medios de identidade e sinatura do punto 1º. Xunto coa solicitude deberá achegar o anexo I-bis ou o anexo II-bis e o resto de documentación que, de ser o caso, fose precisa (libro de familia, sentenza de separación, documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas,...). 

4º. O xustificante da presentación electrónica da solicitude (ED550A ou ED550B) só se xera cando a persoa a asine e a presente a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, e indica a data de presentación. 

5º No caso de solicitudes de admisión (ED550B), o número que aleatoriamente lle asignou aplicación admisionalumnado no momento da súa gravación poderá consultarse, xunto co estado de tramitación da solicitude, na devandita aplicación. 

b) Presentación presencial de solicitudes (ED550A e ED550B): 

1º. A solicitude de reserva (ED550A) e o anexo I-bis, pode presentarse no centro docente no que estea matriculado nese momento o alumnado; e a solicitude de admisión ordinaria (ED550B) e o anexo II-bis, no centro docente indicado en primeiro lugar. 

 2º. Tamén deberá ir acompañada da documentación indicada no anterior punto 3º da letra a).

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

    • Libro de familia.

    • Sentenza de separación.

    • Documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas.

 

POSTOS VACANTES PARA O CURSO 2024-2025

Relación de postos vacantes para o curso 2024-2025.

 PUBLICACIÓN DAS LISTAS DE ADMITIDOS CURSO 2024-2025

 

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS CURSO 2023-2024

Segundo a lexislación vixente as programacións didácticas serán públicas para a Comunidade Educativa.

Nos seguintes enlaces atopánse as programacións das titorias:

  • Educación Infantil: áreas Comunicación e representación da realidade, Crecemento en harmonía. Descubrimento e exploración da contorna.
  • Educación Primaria: Matemáticas, Lingua castelá, Lingua Galega, Ciencias da Natureza, Ciencias Sociais e Proxecto Competencial.

4º EDUCACIÓN 

INFANTIL

5º EDUCACIÓN

INFANTIL

6º EDUCACIÓN

INFANTIL

     
1º EDUCACIÓN PRIMARIA 2º EDUCACIÓN PRIMARIA  
     
3º EDUCACIÓN PRIMARIA 4º EDUCACIÓN PRIMARIA  
     
5º EDUCACIÓN PRIMARIA 6º EDUCACIÓN PRIMARIA  

Nos seguintes enlaces están as programacións dos especialistas:

LINGUA ESTRANXEIRA INGLÉS MÚSICA E DANZA
   
EDUCACIÓN FÍSICA PLÁSTICA E VISUAL
   
RELIXIÓN CATÓLICA  

Listado dos libros de texto 2023/2024

     
 

 

 
     

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2023

Fondo solidario de libros de texto(3º, 4º, 5º e 6º de EP): o pode solicitar todo o alumnado destes cursos; os libros dispoñibles repártense entre os admitidos por orde inversa á renda per cápita, ata que se esgoten. En todo caso recibirán: 6 libros (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou 4 libros (renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de EP); vale por 240€ (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou vale por 160€ (renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

Axudas para adquirir material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de EP); vale por 75€ (renda per cápita igual ou inferior a 6.000€) ou vale por 60€(renda per cápita igual ou inferior a 10.000€).

 

 

Prazo de presentación:

O prazo para presentar as solicitudes iniciarase o 20 de maio e rematará o 21 de xuño de 2023.

 

 

O procedemento de presentación da solicitude pode ser:

 

  • Presencial: Presentación da solicitude no centro cuberta de xeito manual. No colexio temos os impresos para a solicitude, que unha vez cubertos deben presentarse na secretaría do centro.

  • Por vía electrónica: Acceso dos cidadáns á aplicación Fondolibros para elaborar a solicitude (https://edu.xunta.es/fondolibros) ou a través da sede electrónica de Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

 

Documentos que hai que presentar:

  • Solicitude cumprimentada (única para todos os fillos/as).

  • Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.

  • En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

  • No caso de violencia de xénero: documentación xustificativa.

Os documentos deberán ser válidos e eficaces no momento da súa presentación, e reflectir a situación persoal, familiar e económica a 31 de decembro de 2021.

 

Se vostede quere a solicitude preme no seguinte ENLACE.

 

Calquera outra dúbida poden consultala na secretaría do colexio (teléfono 886110075) ou no portal educativo da Consellería de Educación: http://www.edu.xunta.gal/portal/

 

Podedes atopar toda a información no seguinte ENLACE.

PROCESO ADMISIÓN CURSO 2023-2024

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2023-2024

Comeza o proceso de admisión de alumnado en centros escolares sostidos con fondos públicos para o curso 2023-2024, regulado pola Orde do 21 de outubro de 2022 e co seguinte calendario: 

  • Do 15 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023: prazo de reserva para o alumnado que finaliza etapa nun centro e pasa a outro adscrito.

  • O 22 de febreiro de 2023: publicación da listaxe de alumnado con posto reservado.

  • Do 1 ao 20 de marzo de 2023: prazo de solicitude de admisión para o alumnado que se incorpora por primeira vez ao sistema educativo ou para os que cambian de centro.

  • Antes do 25 de abril de 2023: publicación da listaxe provisional de admitidos. Cinco días hábiles para formular reclamacións a partir do día seguinte da súa publicación.

  • Antes do 15 de maio de 2023: publicación da listaxe definitiva de admitidos.

  • Do 20 ao 30 de xuño de 2023: prazo de formalización da matricula.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2023

 

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-2024

 Dende o 1 de marzo ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o próximo curso 2023-2024.

PRAZO DE ADMISIÓN: do 1 ao 20 de marzo de 2023.

DIRIXIDO A:

  • Alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil).

  • Alumnado que quere cambiar de centro escolar, sempre que existan prazas dispoñibles.

COMO PRESENTAR A SOLICITUDE:

 

VÍA TELEMÁTICAwww.edu.xunta.es/admisionalumnado

Esta ferramenta posibilita aos proxenitores cubrir a solicitude na aplicación e presentala de forma presencial no centro ou por vía electrónica.

As familias poderán consultar o estado de tramitación da solicitude nas distintas fases do procedemento empregando o código que xera a aplicación ao cubrir a solicitude.

MODO PRESENCIAL

Acudir ao centro educativo, pedir en secretaría a solicitude, cubrila e nós a tramitamos.

 

Unha vez pechado o prazo de solicitudes, as listas provisionais de admitidos e excluídos publicaranse antes do día 25 de abril, as definitivas antes do 15 de maio e os prazos de formalización de matrícula serán do 20 ao 30 de xuño para os alumnos de Infantil e Primaria.

 

Eleccións ao Consello Escolar 2022

         
   
     
   
     
   
     

 

 

Plan Dixital Solanas

 

INFORMACIÓNS ÁS FAMILIAS

    

 Documentación de interese para as familias:

(Recordade que podedes descargar os documentos premendo na marxe superior esquerda)

    
     
     
     
     
     
     
     
     
   
     


by Dr. Radut