BENVIDOS Á ESCOLA DE TABEAIO!

CEIP de Tabeaio

Esperón s/n

15182Tabeaio, Carral (A Coruña)

Correo: ceip.tabeaio@edu.xunta.gal

ADMISIÓN ALUMNOS/AS 2024-2025

NÚMERO DE VACANTES DO CENTRO:

-2º ciclo de Educación Infantil: 1 vacantes.

-1ºe 2º de Educación Primaria: 5 vacantes.

*Para escolarizar alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, reservaranse 3 postos escolares en 1º de Educación Primaria.

No momento da solicitude deberán xustificar coa documentación pertinente a situación de alumnado con necesidades específicas de apoio.

As prazas reservadas non adxudicadas a este alumnado asignaranse conforme o proceso ordinario.

ÁREA DE INFLUENZA DO CENTRO:

Oso sonámbulo

A semana pasada voltamos compartir outro momento de lectura. Deste vez lemos "Oso sonámbulo" e encantounos.

Ese oso tiña moi mal humor!

Entroido 2024

Feliz Entroido!

A continuación deixámosvos un pequeno vídeo que fixemos para celebrar o Entroido.

Clicade aquí para velo nun dos nosos blogs

Mandadiño de Entroido

Xa estamos a piques de que chegue o Entroido e dende o CEIP de Tabeaio imos realizar ao longo da semana que vén (do 5 ao 9 de febreiro) os Mandadiños da festa, que foron ideados polo alumnado de Primaria.

Clicade para ver a imaxe en grande

Xornada de portas abertas

O luns 26 de febreiro de 16:30 a 17:30 horas terá lugar unha Xornada de Portas Abertas para quen queira vir coñecer o noso centro.

Pregámosvos que confirmedes asistencia a través do noso enderezo electrónico: ceip.tabeaio@edu.xunta.gal

Clicade aquí para ver o cartel en grande

ADMISIÓN CURSO 2024/2025: Apertura do prazo para a reserva de praza no CEIP Vicente Otero Valcárcel o vindeiro curso 2024-2025

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro e Orde do 21 de outubro de 2022 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, regulan o procedemento para a admisión e matriculación do alumnado nos centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, primaria, educación secundaria obligatoria e bacharelato.

RESERVA DE PRAZA:

• Para o alumnado que en 3º de Educación Primaria desexa continuar estudos no centro de adscrición (CEIP Vicente Otero Valcárcel).

• O prazo de presentación de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro

Entroido 2024

Acaba de rematar o Nadal e xa estamos pensando na próxima festa!

O Entroido é a seguinte parada e este ano, tendo en conta a temática do proxecto Voz Natura "Flora e fauna autóctonos", imos ir disfrazados de polbo.

A continuación tedes unha breve infografía sobre como podedes facer o voso desfrace.

Estamos desexando ver as vosas creacións. Estamos seguras de que seredes moi, pero que moi orixinais!

Se clicades aquí podedes ver a imaxe con mellor calidade.

Palabras contra a violencia

Continuamos coa conmemoriación do Día Internacional contra a Violencia de Xénero. Hoxe facendo unha actividade conxunta. Os maiores axudamos aos pequenos a escribir nun lazo violeta palabras contra a violencia.

25N. Semana contra a violencia de xénero.

Ao longo desta semana conmemoraremos o 25N, Día internacional contra a Violencia de Xénero. Ademais das actividades que levemos a cabo no centro queremos contar coa vosa colaboración para elaborar unha nube de palabras contra todo tipo de violencia.

Só tedes que ingresar no seguinte enlace e introducir ata 3 palabras (non é obligatorio introducir 3, podedes poñer 1 ou 2).

Ao finalizar esta semana compartiremos o resultado a través da web.

Animádevos!

Enlace á nube de palabras