BENVIDOS Á ESCOLA DE TABEAIO!

CEIP de Tabeaio

Esperón s/n

15182Tabeaio, Carral (A Coruña)

Correo: ceip.tabeaio@edu.xunta.gal

ADMISIÓN DE ALUMNOS 2024-2025: Publicación listaxes definitivas

Hoxe, 6 de maio, xa se poden consultar as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o próximo curso 2024-2025 no taboleiro da biblioteca do centro.

Queda gardada na secretaría do centro unha listaxe definitiva coa puntuación obtida desagregada por criterios do baremo para a consulta por parte das persoas interesadas no proceso de admisión, tras sinatura dun documento de confidencialidade.

Contra a relación definitiva de admitidos poderase interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte a publicación.

Todo o alumnado admitido para o próximo curso próximo, 2024-2025, debe formalizar a súa matricula cubrindo a documentación que se facilitará no centro, do 20 ao 30 de xuño.

ADMISIÓN DE ALUMNOS 2024-2025: Publicación listaxes provisionais

Hoxe, 15 de abril, xa se poden consultar as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o próximo curso 2024-2025 no taboleiro da biblioteca do centro.

Queda gardada na secretaría do centro unha listaxe provisional coa puntuación obtida desagregada por criterios do baremos para a consulta por parte das persoas interesadas no proceso de admisión, tras sinatura dun documento de confidencialidade.

Poderánse formular reclamacións ante o Consello Escolar do centro no prazo de 5 días hábiles a partir do día seguinte á publicación da listaxe.

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS 24-25: apertura prazo documentación complementaria

Dada a insuficiencia de postos escolares dispoñibles para atender todas as solicitudes de admisión presentadas para 4º de Educación Infantil para o curso 2024/2025 e de conformidade co disposto no artigo 30.2 da Orde de 21 de outubro de 2022, ábrese un prazo de 10 días hábiles, ata o 5 de abril, para a presentación,  de forma presencial, da documentación xustificativa dos criterios do baremo alegados para realizar a valoración e establecer a orde de prelación das solicitudes que se relacionan.

Así mesmo, sinálase para esta solicitudes o número aleatorio que lles corresponde para poder aplicar, de ser o caso, o criterio de desempate regulado no artigo 34,2 da devandita orde. Pódese consultar o devandito número na secretaría do centro ou no taboleiro de anuncios da biblioteca.

ADMISIÓN ALUMNOS/AS 2024-2025

NÚMERO DE VACANTES DO CENTRO:

-2º ciclo de Educación Infantil: 1 vacantes.

-1ºe 2º de Educación Primaria: 5 vacantes.

*Para escolarizar alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, reservaranse 3 postos escolares en 1º de Educación Primaria.

No momento da solicitude deberán xustificar coa documentación pertinente a situación de alumnado con necesidades específicas de apoio.

As prazas reservadas non adxudicadas a este alumnado asignaranse conforme o proceso ordinario.

ÁREA DE INFLUENZA DO CENTRO:

Oso sonámbulo

A semana pasada voltamos compartir outro momento de lectura. Deste vez lemos "Oso sonámbulo" e encantounos.

Ese oso tiña moi mal humor!

Entroido 2024

Feliz Entroido!

A continuación deixámosvos un pequeno vídeo que fixemos para celebrar o Entroido.

Clicade aquí para velo nun dos nosos blogs

Mandadiño de Entroido

Xa estamos a piques de que chegue o Entroido e dende o CEIP de Tabeaio imos realizar ao longo da semana que vén (do 5 ao 9 de febreiro) os Mandadiños da festa, que foron ideados polo alumnado de Primaria.

Clicade para ver a imaxe en grande

Xornada de portas abertas

O luns 26 de febreiro de 16:30 a 17:30 horas terá lugar unha Xornada de Portas Abertas para quen queira vir coñecer o noso centro.

Pregámosvos que confirmedes asistencia a través do noso enderezo electrónico: ceip.tabeaio@edu.xunta.gal

Clicade aquí para ver o cartel en grande

ADMISIÓN CURSO 2024/2025: Apertura do prazo para a reserva de praza no CEIP Vicente Otero Valcárcel o vindeiro curso 2024-2025

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro e Orde do 21 de outubro de 2022 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, regulan o procedemento para a admisión e matriculación do alumnado nos centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, primaria, educación secundaria obligatoria e bacharelato.

RESERVA DE PRAZA:

• Para o alumnado que en 3º de Educación Primaria desexa continuar estudos no centro de adscrición (CEIP Vicente Otero Valcárcel).

• O prazo de presentación de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro