TV-Inclán xa forma parte da Asociación "Ponte nas Ondas"

Alégranos poder compartir con toda a Comunidade Educativa a fantástica noticia que publicou a Asociación "Ponte nas Ondas" (unha proposta educativa que busca fomentar a creatividade, o traballo en equipo e o uso das novas tecnoloxías na aula), no seu sitio web sobre o proxecto audiovisual TV-Inclán creado no noso cole.

Este proxecto é desenvolvido polo propio alumnado do noso cole co obxectivo de fomentar a creatividade, a colaboración na aula, e fomentar a transmisión dá lingua galega non ámbito escolar en na Rede.

Encántanos ver como o alumnado traballa en equipo para levar a cabo todas as etapas da produción, desde a concepción da idea ata a edición e post produción do material.

Este tipo de iniciativas fomentan a participación activa  no proceso de aprendizaxe, o que á súa vez contribúe a mellorar o seu rendemento académico e a súa motivación.