NAVEGA CON RUMBO. GUÍA PARA NAVEGAR POR INTERNET.

Navegar polo ciberespacio é moi doado, encontrar o que buscas non tanto, pero encontrar o que non buscas si.
O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presenta o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo. Unha iniciativa para concienciarnos a todos da importancia de saber navegar por internet.
No seguinte enlace tedes a páxina de Navega con Rumbo, onde encontraredes algunhas guías sobre este tema.

CAMBIO DE NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO

DEBIDO AO CAMBIO DA REDE TELEFÓNICA POR PARTE DA XUNTA O NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO PASA A SER:

881 960 324

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2016-17

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza no centro de adscrición: IES NEIRA VILAS

Procedemento para a matrícula no IES NEIRA VILAS

Reserva de praza

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

ACCESO DIRECTO AO BLOGUE "ROBOTIZANDO O VALLE-INCLÁN""

Acabamos de subir á páxina do colexio, un novo bloque con acceso directo ao blogue utilizado polos nosos alumnos co propósito de participar desde o noso centro na Hora do Código.
A finalidade de crear o blogue, "Robotizando o Valle-Inclán" foi para que nenos e nenas completen unha hora xogando, aprendendo e creando con tecnoloxía.
A Hora do Código é unha introdución dunha hora de duración ao mundo da programación, deseñada para mostrar que todo o mundo pode aprender a programar.

CONCEDIDA A SUBVENCIÓN DO CONCELLO

Queremos agradecer, como en anos anteriores, a importante subvención recibida polo Concello, 10510 euros, para materiais didácticos de educación infantil e actividades didácticas e culturais (coidado do contorno, semana do libro, boletíns informativos, viaxes...).

O NOSO COLEXIO PARTICIPA NA INICIATIVA “A HORA DO CÓDIGO”

Actualmente, coñécense evidencias científicas sobre os beneficios de aprender a programar, entre outros, maior capacidade de atención, máis autonomía, mellora no razoamento e na resolución de problemas... ademais do impacto positivo na creatividade e as respostas emocionais.

É por este motivo que o CEIP Valle-Inclán na liña das diferentes innovacións educativas tecnolóxicas, participará, entre os días 9 e 15 de decembro,  na iniciativa "a Hora do Código" que consiste en introducir aos alumnos de Educación Infantil e Primaria no ámbito da programación.

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Publicada no Diario Oficial de Galicia a ORDE do 6 de novembro de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16 mediante a que se aproba unha segunda convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinada ao alumnado que non puidese acollerse ás axudas reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015, e a aquel que, tendo solicitada a axuda, resultase excluído por unha causa emendable.

O requisito é ter una renda per cápita familiar igual ou inferior a 5400 euros. Non poderá solicitar novamente esta axuda o alumnado que se acollese ás axudas para a adquisición de material escolar reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015 e reunise os requisitos establecidos nela, por ser válida a anterior solicitude. A Orde da convocatoria atópase no taboleiro de anuncios do Centro e facilítanse impresos de solicitude en conserxería. Unha vez cubertas, presentaranse en dirección ás 9.00 h. O prazo de presentación das solicitudes remata o 21 de novembro de 2015.

A dirección

Orde 6 de novembro de 2015

TRANSPORTE

A XEFATURA TERRITORIAL COMUNICOU VERBALMENTE TANTO Á ANPA COMO Á DIRECCIÓN DO CENTRO, QUE SE MANTEÑEN AS PARADAS DE O SEIXO-ITURRI E O SEIXO-BMW.

POLO DE AGORA NON HAI PRAZAS DE TRANSPORTE PROVISIONAL. CANDO SE PRODUZA ALGUNHA VACANTE AVISAREMOS PERSOALMENTE ÁS FAMILIAS.

TRANSPORTE ESCOLAR

Rogamos ás familias que ata o de agora fixeron uso do transporte escolar por dereito, avisen urxentemente en dirección  se van a deixar de utilizado no curso 15-16, ben sexa na ida ou na volta, co fin de darlle este servizo ao maior número de nenos/as posible.

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE 5º E 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

OS CAMBIOS DE AULA E TITORAS QUEDAN DO SEGUINTE XEITO:

CURSO 2014-15

5ºC: AULA LARANXA

6ºC: AULA MARRÓN

ISABEL GONZÁLEZ

LEMBRADE QUE A COR DA AULA É A COR DO LAZO QUE LEVAN NO MANDILÓN.

AS CLASES COMENZAN O DÍA 10 EN HORARIO COMPLETO: DE 9.00 A 14.00, AÍNDA QUE A SAÍDA COMENZA AS 13.50 H.

O COMEDOR E O TRANSPORTE FUNCIONARÁN DENDE O PRIMEIRO DÍA.