Vídeo 6º Educación Infantil

Acabamos de subir á páxina Web do colexio, o vídeo do alumnado que rematou os estudos correspondentes ao 6º curso de Educación Infantil.

Arquivo libre de virus

.

INFORMACIÓN E SOLICITUDE DE TRANSPORTE PROVISIONAL PARA O CURSO 15-16

INFORMACIÓN E SOLICITUDE DE TRANSPORTE PROVISIONAL PARA O CURSO 15/16.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 15-16

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 15/16.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 15-16

PUBLICADO O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 15/16.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO 2015/16

PUBLICADAS AS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO DO CURSO 15/16.

Avda. Valle Inclán 26, 15172 PERILLO (OLEIROS)

ceip.valle.inclan.oleiros@edu.xunta.es

ADMISIÓN MATRÍCULA

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 15/16.

Vídeo Letras Galegas

Acabamos de subir á páxina Web do colexio, o vídeo e as fotografías correspondentes á celebración do día das Letras Galegas 2015.

Robótica no Valle-Inclán

O colexio, a través da comisión TIC, participa nun proxecto de robot educativo aberto (Escornabot) da man da asociación BricoLabs para iniciar os nenos e nenas do 5º nivel no campo da robótica e a programación.
Dito proxecto espertou interese na Consellería de Educación da Xunta de Galicia, a cal, solicitou permiso á dirección do centro para que a Televisión de Galicia puidese facer unha breve reportaxe sobre o devandito proxecto.

Grazas por este fantástico préstamo do que sairá un novo membro para a familia Escornabot.