Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

IMPORTANTE: AXUDAS LIBROS E FONDO SOLIDARIO

INFORMACIÓN SOBRE OS LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de "Axudas para libros" (1º e 2º de Primaria) e para o "Fondo Solidario" (3º,4º,5º e 6º de Primaria) e material escolar remata o día 23 de xuño.

O impreso de solicitude de "Axudas para libros", "Fondo Solidario" e "Material Escolar" será o mesmo impreso . É imprescindible que sexa presentado no centro educativo onde vai cursar o alumnado no 2016-2017.

AXUDAS PARA LIBROS (1º e 2º Primaria):

• Adquisición de vales: Serán entregados no centro educativo o mércores, 13 de xullo do 2016, de 10.30 a 11.30 horas.

FONDO SOLIDARIO (3º,4º,5º e 6º):

• A publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido no fondo solidario será o xoves, 14 de xullo do 2016. Estarán expostas na porta principal do centro e nesta web do colexio.
  • As reclamacións das listaxe provisionais serán dende o xoves, 14 de xullo, ao luns 17 de xullo do 2016.
  • A publicación das listaxes definitivas serán expostas o 22 de xullo, na porta do centro e na web.
  • A entrega dos libros ao alumnado admitido no fondo, será o día 28 de xullo do 2016, co seguinte horario:
  • 3º de Primaria: Ás 10.00 horas.
  • 4º de Primaria: Ás 10.30 horas.
  • 5º de Primaria: Ás 11.00 horas.
  • 6º de Primaria: Ás 11.30 horas.

AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2016-2017

Ata o día 23 de xuño está aberto o prazo para participar no fondo solidario de libros de texto e para solicitar as axudas para adquirir libros de texto e material escolar, destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria dos centros sostidos con fondos públicos para o curso 2016-2017. (Orde do 27 de abril de 2016).

Poden participar no fondo solidario o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Poden solicitar axudas para libros de texto o alumnado de 1º e 2º de Primaria.

Poderán solicitar axudas para material escolar todo o alumnado de Educación Primaria que cumpran os requisitos expresados na presente convocatoria.

O impreso de solicitude das axudas será o mesmo para as tres axudas (libros de 1º e 2º, fondo solidario e material escolar).

A solicitude será única, so se cumprimentará un impreso por familia.

A documentación a achegar coa solicitude é a seguinte:

• Fotocopia do Libro de Familia.
  • No caso de que a situación familiar a 31 de decembro de 2014 non coincida co que figura no Libro de Familia, deberán aportar tamén a seguinte documentación, segundo corresponda en cada caso:
    • Sentenza xudicial de separación ou divorcio.
    • Certificado ou volante de convivencia.
    • Informe dos Servizos Sociais que acredite a situación familiar.
    • Certificado de defunción.
  • Documentación acreditativa de discapacidade a 31-12-2014.
  • Documentación acreditativa de violencia de xénero.

DESCARGA DE IMPRESOS DE SOLICITUDE:

MÁIS INFORMACIÓN E FONTE ORIXINAL: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18988

NOTA AXUDAS CONVOCATORIA ANTERIOR

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, que na anterior convocatoria se acolleu ás axudas para o actual curso 2015-2016, deberá devolver os libros antes do 20 de xuño.

Tamén poden entregar voluntariamente os libros que non foron adquiridos co vale, pasando a formar parte do fondo solidario.