Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

NOVAS

NOVEMBRO

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O xoves, 27 de novembro, de 17:00 a 19:30 horas, os pais, nais e titores legais do alumnado do noso centro, poderán exercer o seu dereito a voto para elixir elixir os seus representantes no Consello Escolar. A Mesa Electoral será constituida o mesmo día, ás 16:45 h., en acto público.

Finalizada a votación, procederase ao escrutinio dos votos, en acto público, e levantarase acta para o envío ao Departamento Territorial de Educación.

FESTA DO MAGOSTO

LUNS, 17 NOVEMBRO

"As castañas do castiñeiro...

hainas que asar no asadeiro"

A GUERRA DE TROIA

Espectáculo histórico de títeres e animación

Mércores, 19 de novembro, o alumnado de 2º, 3º e 4º de Primaria, asistirá ao Auditorio de Galicia, en Santiago, para ver o espectáculo didáctico e histórico de títores "A guerra de Troia".

Saída do colexio ás 10 horas e chegada ás 14.30 h.

Xoves, 27 de novembro, 5º e 6º Primaria asistirá ao Auditorio de Galicia, en Santiago, para ver "En danza coa orquestra", espectáculo musical da Real Filharmonia de Galicia.

EXPOSICIÓN "LIBROS FANTÁSTICOS"

PORTO DO SON

de Carmen Domech

Casa da Cultura de Porto do Son

VISITARÁN:

Mércores, 12 nov.: Alumnado 1º e 2º de Primaria.

Xoves, 13 de nov.: Alumnado 3º e 4º de Primaria.

Mércores, 19 de nov.: Alumnado 5º e 6º de Primaria

OUTUBRO

CALENDARIO ESCOLAR

O venres, 31 de outubro, segundo o calendario escolar vixente, non será lectivo por estar establecido pola Consellería como "Día do Ensino".

O luns, 3 de novembro, non haberá clase xa que, en aplicación da lexislación vixente,  foi elixido polo Consello Escolar como día non lectivo por razóns de tradición, costume ou conveniencia pedagóxica.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Comunícaselles que o vindeiro xoves, 30 de outubro, ás 12:15 horas na Biblioteca, vaise celebrar o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral que organizará e supervisará todo o proceso electoral para as eleccións ao Consello Escolar do centro.

A xunta electoral estará integrada por:

• A Directora do centro.
  • Un profesor ou profesora do centro.
  • Un pai/nai/titor legal do alumnado.
  • Un representante do persoal de administración e servizos.

Ao sorteo público poderán asistir todos membros da comunidade educativa que o desexen.

SAMAÍN

Convidamos a todas as persoas interesadas a ver a exposición que imos facer coas  cabazas para celebrar o Samaín. Os horarios serán:

Mércores, 29 de outubro: De 12:15 a 14:45 horas. e de 16:30 a 18:30 horas.

Xoves, 30 de outubro: De 9.45 a 11:30 horas.

2014-2015: REUNIÓN DE TITORÍAS

REUNÍONS TITORÍAS DE PRIMARIA: MÉRCORES, 1 DE SETEMBRO.

Convócanse aos pais, nais e titores legais do alumnado de Educación Primaria a unha reunión para falar do desenrolo deste curso 2014-2015, co seguinte horario:

16.45 horas: 4º e 6º de Primaria.

17.30 horas: 1º, 2º, 3º e 5º de Primaria.