Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

NOVAS !!!

TABOLEIRO DE NOVAS OUTUBRO - NOVEMBRO

SAMAÍN

Convidamos a todas as persoas interesadas a ver a exposición que imos facer coas  cabazas para celebrar o Samaín. Os horarios serán:

Mércores, 29 de outubro:

De 12:15 a 14:45 horas. e de 16:30 a 18:30 horas.

Xoves, 30 de outubro:

De 9.45 a 11:30 horas.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Por mor das próximas Eleccións ao Consello Escolar do centro, comunícaselles que o vindeiro xoves, 30 de outubro, ás 12:15 horas na Biblioteca, vaise celebrar o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral que organizará e supervisará todo o proceso electoral

A xunta electoral estará integrada por:

- A Directora do centro.

- Un profesor ou profesora do centro.

- Un pai/nai/titor legal do alumnado.

- Un representante do persoal de administración e servizos.

Ao sorteo público poderán asistir todos membros da comunidade educativa que o desexen.

CALENDARIO ESCOLAR

O venres, 31 de outubro, segundo o calendario escolar vixente, non será lectivo por estar establecido pola Consellería como "Día do Ensino".

O luns, 3 de novembro, non haberá clase xa que, en aplicación da lexislación vixente,  foi elixido polo Consello Escolar como día non lectivo por razóns de tradición, costume ou conveniencia pedagóxica.

2014-2015: REUNIÓN DE TITORÍAS

REUNÍONS TITORÍAS DE PRIMARIA: MÉRCORES, 1 DE SETEMBRO.

Convócanse aos pais, nais e titores legais do alumnado de Educación Primaria a unha reunión para falar do desenrolo deste curso 2014-2015, co seguinte horario:

16.45 horas: 4º e 6º de Primaria.

17.30 horas: 1º, 2º, 3º e 5º de Primaria.