Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

2014-2015: SAÍDAS

O próximo xoves, día 23 de outubro, o alumnado de 3º e 4º de Primaria realizará unha saída didáctica á "Conserveira de Escurís", situada no Polígono de Pobra do Caramiñal. Sairemos do colexio ás 10 da mañá e voltaremos arredor das 12 horas.

SAMAÍN (SAMAHIN)

A primeira celebración deste curso xa vai chegar... SAMAÍN !!!

O cole vaise ir "transformando" nun lugar onde os malos espírtus non poderán entrar no día do Samaín porque ímoslles poñer medo coas nosas cabazas...

¿E ti, xa sabes como facer a túa cabaza?

2014-2015: REUNIÓN DE TITORÍAS

REUNÍONS TITORÍAS DE PRIMARIA: MÉRCORES, 1 DE SETEMBRO.

Convócanse aos pais, nais e titores legais do alumnado de Educación Primaria a unha reunión para falar do desenrolo deste curso 2014-2015, co seguinte horario:

16.45 horas: 4º e 6º de Primaria.

17.30 horas: 1º, 2º, 3º e 5º de Primaria.

COMEZO DO CURSO 2014-2015

HORARIO DE XORNADA ÚNICA PARA TODO O CURSO: De 9.45 a 14.45 horas.

Próximamente publicaranse, no taboleiro do centro e nesta web, as actividades extraescolares ofertadas para as tardes.

En principio, a partir do xoves día 2 de outubro, a actividade extraescolar ofertada polo centro é o funcionamento da Biblioteca de 16.30 a 18.30 horas, de luns a venres menos os mércores, que será día de atención ás familias.

Os horarios de administración e de atención, poden ser consultados nos bloques:

"O CENTRO. "SECRETARÍA" ou "PROFESORADO".