Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Entroido 2015

FESTA DO ENTROIDO: Venres, 13 de febreiro.

As nosas familias viñeron ver o desfile que fixemos no polideportivo.

Cando rematou todo, no corredor do colexio, tivemos unha proba de doces típicos do Entroido. Todos feitos nas nosas casas !!

Temos unha pequena mostra de fotos dos disfrace na galería de imaxes. Se saes ti nalgunha e a queres como recordo, trae unha memoria usb e fala coa túa profe.

Matrícula 2015-2016

Dende o día 1 de febreiro ata o 15 de marzo está aberto o prazo de reserva de praza para o alumnado de 6º de  Primaria do curso actual, que desexe continuar os estudos de Secundaria no IES de Porto do Son. Para elo, deberán presentar no noso centro o impreso "ANEXO I" de "Reserva de praza", que poden recoller no colexio ou tamén está dispoñible para descarga nesta web, no bloque SECRETARÍA -> Impresos/Documentación.

Se non desexan solicitar a reserva de praza no IES de Porto do Son e facelo noutro IES, deberán presentar o ANEXO II no centro elixido entre os días 1 e 23 de marzo.

O resto do alumnado de Infantil e Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, non precisa facer nada xa que o dereito de permanencia garante de oficio a praza.

Dende o día 1 ata o 23 de marzo, está aberto o prazo para solicitar praza no noso centro para o novo alumnado ou para o procedente doutros centros educativos.

A formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño do 2015.

Recollida de impresos na conserxería ou Secretaría e tamén dispoñibles para descarga nesta web (Secretaría->Impresos).

NOVAS

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O xoves, 27 de novembro, de 17:00 a 19:30 horas, os pais, nais e titores legais do alumnado do noso centro, poderán exercer o seu dereito a voto para elixir elixir os seus representantes no Consello Escolar. A Mesa Electoral será constituida o mesmo día, ás 16:45 h., en acto público.

Finalizada a votación, procederase ao escrutinio dos votos, en acto público, e levantarase acta para o envío ao Departamento Territorial de Educación.

FESTA DO MAGOSTO - LUNS, 17 NOVEMBRO

"As castañas do castiñeiro...

hainas que asar no asadeiro"

A GUERRA DE TROIA

Espectáculo histórico de títeres e animación

Mércores, 19 de novembro, o alumnado de 2º, 3º e 4º de Primaria, asistirá ao Auditorio de Galicia, en Santiago, para ver o espectáculo didáctico e histórico de títores "A guerra de Troia".

Saída do colexio ás 10 horas e chegada ás 14.30 h.

Xoves, 27 de novembro, 5º e 6º Primaria asistirá ao Auditorio de Galicia, en Santiago, para ver "En danza coa orquestra", espectáculo musical da Real Filharmonia de Galicia.

EXPOSICIÓN "LIBROS FANTÁSTICOS"

PORTO DO SON

de Carmen Domech

Casa da Cultura de Porto do Son

VISITARÁN:

Mércores, 12 nov.: Alumnado 1º e 2º de Primaria.

Xoves, 13 de nov.: Alumnado 3º e 4º de Primaria.

Mércores, 19 de nov.: Alumnado 5º e 6º de Primaria

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Comunícaselles que o vindeiro xoves, 30 de outubro, ás 12:15 horas na Biblioteca, vaise celebrar o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral que organizará e supervisará todo o proceso electoral para as eleccións ao Consello Escolar do centro.

A xunta electoral estará integrada por:

• A Directora do centro.
  • Un profesor ou profesora do centro.
  • Un pai/nai/titor legal do alumnado.
  • Un representante do persoal de administración e servizos.

Ao sorteo público poderán asistir todos membros da comunidade educativa que o desexen.

SAMAÍN

Convidamos a todas as persoas interesadas a ver a exposición que imos facer coas  cabazas para celebrar o Samaín. Os horarios serán:

Mércores, 29 de outubro: De 12:15 a 14:45 horas. e de 16:30 a 18:30 horas.

Xoves, 30 de outubro: De 9.45 a 11:30 horas.

2014-2015: REUNIÓN DE TITORÍAS

REUNÍONS TITORÍAS DE PRIMARIA: MÉRCORES, 1 DE SETEMBRO.

Convócanse aos pais, nais e titores legais do alumnado de Educación Primaria a unha reunión para falar do desenrolo deste curso 2014-2015, co seguinte horario:

16.45 horas: 4º e 6º de Primaria.

17.30 horas: 1º, 2º, 3º e 5º de Primaria.