INICIO DAS CLASES EN SETEMBRO

Segundo o artigo 5.1 da ORDE do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15, PUBLICADA NO DOG O XOVES 26 DE XUÑO, a impartición efectiva de clases no 2º ciclo de educación infantil, na educación especial e na educación primaria, realizarase do día 10 de setembro de 2014 ao 19 de xuño de 2015, ambos inclusive.

LIBROS PARA O CURSO 2014-2015

Non se mercará o libro de inglés de Ed. Infantil.

A SORPRESA DE LARA!

Lara de 3º de primaria sorprendeunos a todos e a todas. O día anterior na clase de coñecemento estivemos vendo os pasos para elaborar unha maqueta dun muíño de vento e...SORPRESA! Lara ao chegar a súa casa seguiu os pasos vistos na clase e apareceu cunha fermosa manualidade. PARABÉNS!

XORNADA DE CONVIVENCIA

O alumnado do 2º ciclo realizou a última saída do curso. Nesta ocasión, unha xornada de convivencia na praia. Pasámolo xenial e aínda que auga estaba un pouco fría, non dubidamos en darnos uns bos chapuzóns. Tamén xogamos, fixemos construcións coa area, tomamos o sol...ATA O VINDEIRO CURSO, NENOS E NENAS! PASADE UN BO VERÁN!

ANA E OS VERMES DE SEDA

Non! Non é o título dun libro. Esta nova trata sobre o estupendo labor que está levando a cabo a nosa compañeira Ana. Unha tarefa moi didáctica, na que podemos observar as distintas etapas dos vermes de seda.

OBRADOIRO DE CESTERÍA II

O alumnado do 2º ciclo rematou os cestos comezados no obradoiro realizado na Semana Cultural. Agora, para finalizar o labor decoramos con flores para elaborar uns fermosos centros.

OBRADOIRO DE IMÁNS

O alumnado do 1º ciclo realiza un obradoiro de imáns  dentro das actividades da Semana Cultural.

OBRADOIRO DE XABÓN

O alumnado do 3º ciclo realizou un obradoiro de xabón dentro das actividades da Semana Cultural.

BOLBORETAS EN SEGUNDO

O alumnado de 2º realiza unhas fermosas bolboretas con plastilina, cartolina e moita imaxinación. OBSERVÁDEAS!

XOGOS POPULARES NA SEMANA CULTURAL

Como remate da Semana Cultural o venres,  16 de maio realizamos xogos no patio e no pavillón do centro: zancos, sacos, o pano, cordas colaborativas, ...