ESPALLANDO POESIA: 21 DE MARZO

O ALUMNADO DE 4º E A SÚA PLANTACIÓN

O alumnado de 4º, despois de pintar e decorar macetas de barro, plantou tulipáns. Esta actividade está enmarcada dentro das actividades levadas a cabo dentro do programa Voz Natura, no que o noso centro participa desde fai xa varios anos.

E CHEGOU A PRIMAVERA...da man de VOZ NATURA

Aproveitando a chegada do bo tempo, os distintos cursos deixaron as aulas e realizaron unha sesión práctica no patio. Estiveron realizando unha gran plantación. Foi fundamental a axuda de Muñiz e Lola, a coidadora. O patio estará moi florido cando todas estas plantas xerminen e florezan. Xa estamos inquedos agardando.

NOVO PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Ao ser festivo o día 20 de marzo,   o PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO será ata o día 23 de marzo de 2015.

MEDRANDOENTERCEIRO

Este é o nome do blog que o alumnado de 3º B vén de estrear da man da súa titora Chus. Non deixedes de visitalo.

O MAR NOS DISFRACES DO ENTROIDO, 2015

Este ano o mar foi a temática en torno a cal xiraron os disfraces do entroido: polbos, cangrexos, pescadores, medusas,...déronse cita no desfile que tivo lugar no pavillón. Logo,  tivemos como todos os anos,  a degustación de sobremesas típicas da época. AGRADECER AS FAMILIA QUE COLABORARON TANTO APORTANDO DOCES COMO ACOMPAÑÁNDONOS NESTA CHUVIOSA MAÑA. Hai máis fotos na galería!!!!

CONTRASINAIS ENTROIDO, 2015

Xa estamos na gran semana. o Entroido xa peta á porta e nós deixámolo pasar lucindo unhas fermosas contrasinais. Día tras día, pintamos a cara, facemos peiteados, poñemos a roupa do revés, calzamos botas de auga...ata chegar ao GRAN DESFILE DO VENRES, 13 DE FEBREIRO. Este ano os disfraces van sobre o MAR.

MANUALIDADES CON CEBOLAS

O alumnado de 6º realizou estas orixinais manualidades a partires de cebolas. PARABÉNS!

DÍA DA PAZ 2015

Na semana da Paz realizamos diversas actividades: marcapáxinas, murais colectivos baixo o slogan: “Mans pola PAZ”...O 30 de xaneiro reunímonos na Biblioteca do centro para visualizar unha prezi sobre Malala e cantar diversas cancións.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015/2016