INFORMACIÓN IMPORTANTE

ESTIMADAS FAMILIAS:

·  En canto ás axudas para o curso que ven:

•      O día 23 de xullo remata o prazo para solicitar as axudas de material e o fondo libros
  •      O 13 de xullo publicaremos as listaxes provisionais, as cales poderán ser reclamadas nos dous días posteriores a esta publicación.
  •      O 19 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.
  •      O 20 e o 21 de xullo entregaremos os cheques e os vales para material, en horario de 10:00 a 14:00 e de 16:30 a 18:00.
  •      Os lotes de libros entregaranse en setembro, ao inicio do curso, polo que recomendamos que non adquirades ningún libro ata novo aviso.

*Todas as listaxes e avisos publicaranse nesta web e no taboleiro de anuncios.

·  O historial académico do alumnado que este curso rematou 6º entregarase o 20 e o 21 de xullo no horario especificado anteriormente.

·  O horario de oficina para a atención ás familias no mes de xullo será entre as 10:30 e as 14:00, agás nos días sinalados nos apartados anteriores.

Un saúdo e moi bo verán

INFORMACIÓN IMPORTANTE

ESTIMADAS FAMILIAS:

·  En canto ás axudas para o curso que ven:

•      O 19 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.

*Todas as listaxes e avisos publicaranse nesta web e no taboleiro de anuncios.

Un saúdo e moi bo verán

EDUCACIÓN VIARIA: ENTREGA DE DIPLOMAS E AGASALLOS

O alumnado de 3º e 4º, despois de todo un curso con clases quincenais de educación viaria, comparte coa policía local un día de agasallos. Xoana, a súa profe, xunto con outros policías locais de Boiro entregan ao alumnado de 3º e 4º distintos agasallos e un diploma.

NA PRIMAVERA...FLORES MULTICOLORES

O alumnado de 4º realizou unhas coloridas flores. A técnica foi o plegado de folios de cores para realizar os pétalos de cada flor. A primeira toma de contacto da elaboración dos pétalos foi un pouco complexa. Logo, unha vez feitas varias prácticas, resultou moi doado. É de destacar o espírito de colaboración, onde o alumnado que antes manexa a técnica lle bota un man aos que o precisan. PARABÉNS!

DE OVOS A CRISÁLIDES

CONTROL DA GARDA CIVIL NO CEIP CESPÓN

Este martes, 7 de xuño tivo lugar no centro unha demostración por parte da Garda Civil. A actividade estaba dividida en dúas partes: a policía científica na biblioteca, ensinoulles ao alumnado o material que empregan para traballar e o xeito de tomar as pegadas dactilares cando se precisa para resolver un caso. As nenas e nenos tiveron a sorte de poder realizar esta tarefa e levar con eles en formato papel a súa pegada dactilar. Unha segunda parte da exposición foi un amplo desplegue que a Garda Civil montou no patio: dúas motos, coches-patrulla, chalecos - antibalas, porras, esposas, cascos, ...O alumando puido facer uso, non só deste material, se non tamén de montar en todos os vehículos, poñendo a funcionar os distintos aparellos de son e visuais que estes coches levan. Tamén confeccionaron un carné colaborador da Garda Civil, no que levaban escritos unha serie de recomendacións moi útiles para a súa seguridade.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Adxuntase a ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Tamén se adxunta de xeito independente a solicitude, que é o Anexo I

O prazo de presentacións de solicitudes remata o 23 de xuño, incluído este.

A dirección

VIAXE CULTURAL 3º E 4º: ILLA DE SÁLVORA E PARQUE DE SAN ROQUE

O alumnado de 3º e 4º realizaron o martes, 31 de maio, unha saída cultural. Pola mañá, visitamos a Illa de Sálvora. Guiados por monitores e gozando das súas interesantes explicacións percorremos varios lugares da illa. A travesía no barco resultou moi amena, grazas aos monitores que nos amenizaron a xornada co seu bo facer. Xantamos, no parque de San Roque. Pola tarde, divididos en dous grupos, realizaron unha xincana de xogos de pistas e visitaron o centro de interpretación do parque. Foi, sen dúbida, unha saída moi instrutiva e ao mesmo tempo lúdica e de convivencia.

SEMANA CULTURAL, 2016

O venres, 20 de maio celebramos un gran feirón enmarcado dentro da Semana Cultural para festexar as Nosas Letras. Levamos a cabo distintos obradoiros (chapas, marcadores, flores, xogos colaborativos e didácticos) e degustamos  batidos de froitas, churros con chocolate e torta de San Ramón. A ANPA tamén colaborou coa realización dun divertido e inxeñoso obradoiro de xoaniñas de mazá. Foi unha axetreada e doce mañá, na que toda a comunidade educativa gozamos deste gran día.

Para ver fotos visitade a entrada feita no blog da Biblioteca Avelaiona Luíña