PAPA NOËL VISITA O COLEXIO

XA ESTAMOS NO NADAL!

Seguimos decorando as clases, os corredores...porque o Nadal xa peta á porta. Por iso en 3º e 4º adornamos as clases e realizamos unhas fermosas postais.

MANDALAS DE NADAL

O alumnado de 4º de primaria realiza diversas actividades de Nadal. Nesta ocasión, unhas coloridas mandalas con motivos navideños,  nas que destaca o colorido. PARABÉNS POLO BO TRABALLO!!!!!!

CARTAS AOS REIS MAGOS

Todos os alumnos e alumnas xa están pensando os desexos para pedir nas cartas que van escribir aos Reis Magos. Mentres o alumnado de 6º está deseñando un gran mural no que irán colgadas. CARTAS NAS QUE SE PIDAN DESEXOS QUE NON SE CONSIGAN CON CARTOS.

NADAL 2014

Xa estamos cos preparativos para a celebración do Nadal. Hoxe rematouse a fermosa e orixinal árbore de botellas de plástico. Está situado á entrada do centro. Agradecer a colaboración das familias.

AS NOSAS MASCOTAS

Os nenos e nenas de 4º realizaron unhas simpáticas mascotas a partires de cascas de noces: arañas, coellos, bufos, ratiños e tartarugas. NORABOA, ARTISTAS!

MAGOSTO, 2014

Hoxe, 21 de novembro celebramos o MAGOSTO, A FESTA DAS CASTAÑAS. Grazas á colaboración das familias aportando leña e castañas e como non, a Muñiz e Pablo, que se encargaron de que estiveran as castañas quentiñas e no seu punto de asado. Despois de saborear unhas exquisitas castañas, adicámosnos a xogar: trompos, gomas, castelos con carozos, carreira de relevos con culler e castaña, xogo da ra, xogo do carozo... Quedan nestas imaxes algúns dos divertidos momentos vividos; se queredes ver máis pinchade na GALERÍA (arriba á dereita)

ALUMNADO DE 5º: MISIÓN ROSETA

Fran, Nerea e Lidia de 5º expuxeron na biblioteca o gran acontecemento científico acadado o 13 de novembro: O éxito da MISIÓN ROSETA.

MÁIS INFORMACIÓN NO BLOG DA BIBLIOTECA E NESTE ENLACES:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/telediario/sonda-philae-mision-roseta-aterriza-sobre-cometa-67p/2857256/ http://www.vtelevision.es/informativos/historiasdeltiempo/2014/11/12/003...

SAÍDA CULTURAL 3º E 4º DE PRIMARIA

O alumnado de 3º e 4º de primaria realizou unha saída cultural a Santiago de Compostela. Pola maña, percorremos as distintas salas do museo de Historia Natural: animais de varios países, de hábitats totalmente distintos...rochas e minerais, cortes de terreno, fósiles...Ao mediodía tomamos o xantar no restaurante universitario "Monte da Condesa". Xa pola tarde achegámonos ao MUPEGA (Museo pedagóxico galego) onde tiveron a ocasión de visualizar obxectos das escolas dos avós e realizaron xogos cooperativos. UNHA XORNADA MOI INTERESANTE E DE CONVIVENCIA!

ANIMAIS CON FOLLAS DE OUTONO

O alumnado de 4º de primaria elaborou uns orixinais animais a partires de follas outonais. PARABÉNS!