PREMIOS LITERARIOS RAMÓN MARTÍNEZ LÓPEZ

Parabéns a Lía de 3º e Carla de 6º polos premios acadados no Certame Literario Ramón Martínez López.

VIAXE ÁS ILLAS CÍES

Estupenda saída cultural e de lecer ás Illa Cíes. Viaxamos en autobús ata Vigo e alí collemos o barco cara ás illas. Ao chegar,  pequena merenda para repoñer forzas para a andaina que nos agardaba. O alumnado de 3º e 4º subiron ata a Pedra da Campá e o Mirador das Gaivotas. Os maiores (5º e 6º ) chegaron ata o Faro. Fomos acompañados dun monitor que nos foi explicando a fauna e a flora coa que nos iamos atopando, así como outras curiosidades. Ao rematar un bo bocata, xeado...e logo a xogar e refrescarnos nas cristalinas e frías augas da praia de Rodas. Xa de regreso,  tivemos unha gran sorpresa no barco: os monitores que nos acompañaran comezaron unha animación de cantar e bailar que non deixaron a ninguén co cu no seu asento. FANTÁSTICA XORNADA!

OBRADOIRO CAMISETAS

O alumnado de infantil elaborou unhas coloridas e fermosísmas camisetas nun dos obradoiros realizados dentro da XIV Semana Cultural.

SENDEIRISMO

Como remate da Semana Cultural, o venres 15 de maio,  realizamos unha xornada de sendeirismo. Os cursos, agrupados en idades cercanas, percorreron diferentes tramos. As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º avanzamos seguindo parte do curso do río Beluso. Unha paisaxe fermosísima, aínda que había algún tramo no que nos convertemos en verdadeiros/as exploradores/as. Tivemos tempo de merendar á beira do río Brea e de tomar uns apetitosos amorotes que encontramos polo camiño.

OBRADOIRO DE PORTALIBROS

As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º realizaron un obradoiro de portalibros. A partires de goma eva e moita imaxinación confeccionaron uns fermosos, útiles e coloridos portalibros. Actividade enmarcada dentro da XIV Semana Cultural.

OBRADOIRO DE XABÓN

XOGO DE PISTAS

As clases divididas en equipos tiñan que unir esforzos para resolver unha serie de probas. Todas elas xiraban en torno á procura de información na nosa eiruga das palabras e tamén sobre a vida e obra do autor homenaxeado neste ano das Letras Galegas 2015: X. Filgueira Valverde.

VERMES DE SEDA

Déixovos unhas fotos para que comprobedes o paso dos días nestas pequenas criaturas que xa comezan a encerrarse no seu casulo. Para facilitarlles esta labor, Ana a encargada da actividade, deseñou unhas curiosas estruturas de oveiras e corchos.