XORNADA DE SENDEIRISMO

E como xa vén sendo habitual nos últimos anos, a véspera de vacacións de Semana Santa,  realizamos unha xornada de sendeirismo en San Ramón de Bealo. Ao chegar dividímonos por ciclos realizando distintos percorridos polas fermosísimas paraxes de San Ramón. Facemos un pequeno descanso para tomar a merenda e continuamos a caminata ata as 13:00h. Este día realízase xornada reducida tal e como consta no Plan Xeral Anual.  VER FOTOS NA GALERÍA.

VERMES DE SEDA

Xa comezamos coa posta en marcha do ciclo de vida do verme de seda ata chegar a bolboreta. A encargada da actividade é, ao igual que en anos anteriores,  Ana que coida con esmero todos os pasos a seguir. Este ano a exposición está colocada nunha gran caixa de madeira con cristal na parte externa para que se poida observar con toda nitidez todo o proceso.

O ALUMNADO DO 2º CICLO REALIZA UNHA SAÍDA CULTURAL

O alumnado do 2º ciclo realizou o martes 8 de abril a viaxe cultural do segundo trimestre. Pola mañá achegámonos ao Museo de Pontevedra para realizar a actividade: "Vendo, ollando, mirando". O alumnado en  grupos convertéronse en auténticos críticos de arte. A partires dun cuestionario e a través do diálogo e a posta en común ían observando un cadro. Para concluír cada grupo expoñía as súas pescudas aos demais compañeiros/as.

Pola tarde achegámonos ao río Barosa no concello de Barro. Un precioso e bucólico lugar con paisaxes marabillosas, augas tranquilas, muíños e unha fermosa catarata. Aquí realizamos varias actividades guiadas: visita e explicación a un muíño de auga e a un forno de leña. Posteriormente, realizaron un obradoiro de amasado de pan, para rematar merendando zume, chocolate, galletas e magadalenas. EXCURSIÓN MOI INTERESANTE!

O ALUMNADO DE 6º CELEBRA OS ANIVERSARIOS DO TRIMESTRE

O alumnado de 6º, como vén sendo habitual ao longo dos cursos, celebra os aniversarios do alumnado que cumpriu no segundo trismestre do curso 2013/2014. Neste caso,  PARABÉNS para Jhon, María da Silva, Borja e Rubén Otero.

LISTAXE PROVIDIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2014/2015

DÍA DA POESÍA, 2014

O 21 de marzo celebramos o Día da Poesía. A proposta da biblioteca tiña por título: POESÍA E CIENCIA. Cada clase elaborou poemas en forma de caligramas (con inventos), pictogramas,...poemas a Marie Curie, Alfred Nobel, Darwin,  A. Fleming,...

INVENTOS

O alumnado de 6º e de 3º de primaria realizou experimentos para presentar aos compañeiros e compañeiras. No primeiro caso experimentaron coa luz e a sombra. No caso do alumnado de 3º,  as experiencias xiraron en torno ao aire e a auga. Ao rematar a presentación dos seus traballos recibiron agasallos enviados desde a Asesoría das Bibliotecas Escolares (libretas, chapas e marcapáxinas) co slogan: "Ler ciencia na biblioteca escolar".  Se queredes ver máis fotos desta sesión visitade o blog da biblioteca.

CHEGOU A PRIMAVERA?

A primavera xa chegou!!!! É por iso que o alumando do 2º ciclo decora de vivas cores os corredores.

2º CICLO: LIMPANDO A PRAIA

Hoxe, mércores 19 de marzo,  o 2º ciclo viaxou a Carragueiros para recoller lixo. A actividade está recollida dentro do Proxecto Voz Natura. Foi moito a labor levada a cabo: encheron moitos sacos de plásticos de botellas, latas, tapas,...O propio alumnado mostraba o seu asombro ao descubrir a cantidade de lixo que as persoas botamos ao mar. Unha vez concluída a recollida, Protección Civil pasou a recoller os sacos co lixo. Tamén acudiu unha fotógrafa da Voz de Galicia a facer algunha foto da actividade.

MÁIS FOTOS NA GALERÍA

Á ESPERA DA PRIMAVERA

O alumnado do 2º curso realiza unha plantación coa chegada do bo tempo.