NADAL 2014

Lectura de cartas aos Reis Magos con desexos que non custan cartos e panxoliñas de infantil. Foron as dúas actividades realizadas na Biblioteca do centro, o venres 19 de decembro, despois de asistir aos xogos cooperativos no pavillón. MENUDA MAÑÁ!!! QUE DIVERTIDA!!!

XOGOS COOPERATIVOS POLO NADAL

O alumnado de 4º, 5º e 6º deleitounos cunha xornada de xogos, onde a colaboración, a cooperación e o traballo en equipo son elementos fundamentais. PARABÉNS POLA POSTA EN ESCENA E O ENTUSIAMO TRANSMITIDO!!!

PAPA NOËL VISITA O COLEXIO

XA ESTAMOS NO NADAL!

Seguimos decorando as clases, os corredores...porque o Nadal xa peta á porta. Por iso en 3º e 4º adornamos as clases e realizamos unhas fermosas postais.

MANDALAS DE NADAL

O alumnado de 4º de primaria realiza diversas actividades de Nadal. Nesta ocasión, unhas coloridas mandalas con motivos navideños,  nas que destaca o colorido. PARABÉNS POLO BO TRABALLO!!!!!!

CARTAS AOS REIS MAGOS

Todos os alumnos e alumnas xa están pensando os desexos para pedir nas cartas que van escribir aos Reis Magos. Mentres o alumnado de 6º está deseñando un gran mural no que irán colgadas. CARTAS NAS QUE SE PIDAN DESEXOS QUE NON SE CONSIGAN CON CARTOS.

NADAL 2014

Xa estamos cos preparativos para a celebración do Nadal. Hoxe rematouse a fermosa e orixinal árbore de botellas de plástico. Está situado á entrada do centro. Agradecer a colaboración das familias.

AS NOSAS MASCOTAS

Os nenos e nenas de 4º realizaron unhas simpáticas mascotas a partires de cascas de noces: arañas, coellos, bufos, ratiños e tartarugas. NORABOA, ARTISTAS!

MAGOSTO, 2014

Hoxe, 21 de novembro celebramos o MAGOSTO, A FESTA DAS CASTAÑAS. Grazas á colaboración das familias aportando leña e castañas e como non, a Muñiz e Pablo, que se encargaron de que estiveran as castañas quentiñas e no seu punto de asado. Despois de saborear unhas exquisitas castañas, adicámosnos a xogar: trompos, gomas, castelos con carozos, carreira de relevos con culler e castaña, xogo da ra, xogo do carozo... Quedan nestas imaxes algúns dos divertidos momentos vividos; se queredes ver máis pinchade na GALERÍA (arriba á dereita)

ALUMNADO DE 5º: MISIÓN ROSETA

Fran, Nerea e Lidia de 5º expuxeron na biblioteca o gran acontecemento científico acadado o 13 de novembro: O éxito da MISIÓN ROSETA.

MÁIS INFORMACIÓN NO BLOG DA BIBLIOTECA E NESTE ENLACES:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/telediario/sonda-philae-mision-roseta-aterriza-sobre-cometa-67p/2857256/ http://www.vtelevision.es/informativos/historiasdeltiempo/2014/11/12/003...