OBRADOIRO CAMISETAS

O alumnado de infantil elaborou unhas coloridas e fermosísmas camisetas nun dos obradoiros realizados dentro da XIV Semana Cultural.

SENDEIRISMO

Como remate da Semana Cultural, o venres 15 de maio,  realizamos unha xornada de sendeirismo. Os cursos, agrupados en idades cercanas, percorreron diferentes tramos. As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º avanzamos seguindo parte do curso do río Beluso. Unha paisaxe fermosísima, aínda que había algún tramo no que nos convertemos en verdadeiros/as exploradores/as. Tivemos tempo de merendar á beira do río Brea e de tomar uns apetitosos amorotes que encontramos polo camiño.

OBRADOIRO DE PORTALIBROS

As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º realizaron un obradoiro de portalibros. A partires de goma eva e moita imaxinación confeccionaron uns fermosos, útiles e coloridos portalibros. Actividade enmarcada dentro da XIV Semana Cultural.

OBRADOIRO DE XABÓN

XOGO DE PISTAS

As clases divididas en equipos tiñan que unir esforzos para resolver unha serie de probas. Todas elas xiraban en torno á procura de información na nosa eiruga das palabras e tamén sobre a vida e obra do autor homenaxeado neste ano das Letras Galegas 2015: X. Filgueira Valverde.

VERMES DE SEDA

Déixovos unhas fotos para que comprobedes o paso dos días nestas pequenas criaturas que xa comezan a encerrarse no seu casulo. Para facilitarlles esta labor, Ana a encargada da actividade, deseñou unhas curiosas estruturas de oveiras e corchos.

SEMANA CULTURAL

Obradoiros, charlas, xogos, actividades plásticas...son algunhas das actividades previstas para a SEMANA DAS LETRAS.

UN COLORIDO XARDÍN

FLORES E MÁIS FLORES!  En rodas, macetas, botellas de plástico...todas as sementes plantadas alá polo mes de marzo, comezan a florecer enchendo o patio de colorido. Unha actividade máis dentro do Proxecto Voz Natura!

LIMPANDO AS PRAIAS: VOZ NATURA

Dentro do proxecto Voz Natura, unha das moitas actividades que se están a levar a cabo é a limpeza de praias. Neste ano o alumando dos cursos baixos acudiu a Praia Xardín e os maiores a Carragueiros. Coas luvas e os sacos de lixo, o alumnado por parellas, ía retirando o lixo que atopaba. Dúas alumnas de 3º fixeron un gran descubremento: un niño de OVOS DE PÍLLARA PAPUDA

A píllara papuda é unha ave pequena, cun tamaño semellante ao do merlo, pero máis estilizada. Mide uns 14 cm de lonxitude e 45 cm de envergadura. O seu peso vai dos 30 aos 50 g. A píllara é unha especie que presenta dimorfismo sexual: o macho ten a parte superior de cor crema, e a parte inferior de cor branca; as patas, o peteiro e a risca ocular son de cor negra. A femia é máis clara e carece de risca ocular negra. En canto á alimentación, aliméntase principalmente de pequenos invertebrados, mosquitos, escaravellos, moscas e, máis raramente, de pequenos moluscos. Reprodúcese en praias con dunas, lagoas e pouca vexetación. Adoita ser monógama e ten unha gran fidelidade ao lugar da posta. Esta adoita estar formada por 3 ovos, os cales son chocados durante 25 días polos proxenitores, facéndoo a femia polo día e o macho pola noite.