LISTA DE LIBROS DO CURSO 2015-2016 PARA 3º E 5º DE PRIMARIA

En 3º e 5º de primaria non se mercará ningún libro ata setembro, agás o "Activity Book" de Inglés.

*Para ver a lista pinchar no documento adxunto.

LISTA DE LIBROS DO CURSO 2015-2016 PARA 1º, 2º, 4º E 6º DE PRIMARIA

*Para ver a lista pinchar no documento adxunto.

PREMIOS LITERARIOS RAMÓN MARTÍNEZ LÓPEZ

Parabéns a Lía de 3º e Carla de 6º polos premios acadados no Certame Literario Ramón Martínez López.

VIAXE ÁS ILLAS CÍES

Estupenda saída cultural e de lecer ás Illa Cíes. Viaxamos en autobús ata Vigo e alí collemos o barco cara ás illas. Ao chegar,  pequena merenda para repoñer forzas para a andaina que nos agardaba. O alumnado de 3º e 4º subiron ata a Pedra da Campá e o Mirador das Gaivotas. Os maiores (5º e 6º ) chegaron ata o Faro. Fomos acompañados dun monitor que nos foi explicando a fauna e a flora coa que nos iamos atopando, así como outras curiosidades. Ao rematar un bo bocata, xeado...e logo a xogar e refrescarnos nas cristalinas e frías augas da praia de Rodas. Xa de regreso,  tivemos unha gran sorpresa no barco: os monitores que nos acompañaran comezaron unha animación de cantar e bailar que non deixaron a ninguén co cu no seu asento. FANTÁSTICA XORNADA!

OBRADOIRO CAMISETAS

O alumnado de infantil elaborou unhas coloridas e fermosísmas camisetas nun dos obradoiros realizados dentro da XIV Semana Cultural.

SENDEIRISMO

Como remate da Semana Cultural, o venres 15 de maio,  realizamos unha xornada de sendeirismo. Os cursos, agrupados en idades cercanas, percorreron diferentes tramos. As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º avanzamos seguindo parte do curso do río Beluso. Unha paisaxe fermosísima, aínda que había algún tramo no que nos convertemos en verdadeiros/as exploradores/as. Tivemos tempo de merendar á beira do río Brea e de tomar uns apetitosos amorotes que encontramos polo camiño.

OBRADOIRO DE PORTALIBROS

As nenas e os nenos de 4º, 5º e 6º realizaron un obradoiro de portalibros. A partires de goma eva e moita imaxinación confeccionaron uns fermosos, útiles e coloridos portalibros. Actividade enmarcada dentro da XIV Semana Cultural.

OBRADOIRO DE XABÓN