Saint Patrick´s Day !!

Hoxe, 17 de marzo, celebramos o día de Saint Patrick na escola. A "teacher" contounos a lenda dos Leprechaud, fixemos debuxos e aprendimos cales son os símbolos de Irlanda. Incluso fixemos un pintacaras coas cores da bandeira dese país!!

Happy  Saint  Patrick´s Day!!

"The Enormous Carrot"

Os alumnos/as do 1º ciclo tamén están a traballar coa horta en Lingua Estranxeira!

Dado que nas súas aulas sementan en botes de iogur, tamén tiveron unha sesión de Storytelling titulada "The Enormous Carrot" na que escoitaron, fixeron un role-play  e elaboraron o seu propio libro sobre a historia dunha "carrot" que medraba e medraba ata que...

Deixamos algunha fotos para vós.

HALLOWEEN

Esta tradición continúa ata a actualidade pola exportación dos irlandeses a moitas partes do mundo e aos Estados Unidos sobre principios do século XX, converténdose no famoso HALLOWEEN que deriva de Todos os Santos.

Así que xa sabedes, a noite do 31 de outubro, tedes que disfrazarvos o máis terroríficos posible e pasar unha noite de

MEDOOOOOOO!!!

GOLDILOCKS AND THE THREE BEARS