AVISO SOBRE BECAS. AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023/24

Este curso hai unha novidade importante nestas becas. TODAS AS FAMILIAS, independentemente do nivel de renda, poderán solicitar un subsidio para gastos adicionais de carácter xeral derivados da escolarización de alumnado con necesidade específica de apoio educativo, que ten unha cantidade fixa de 400€ € que poderá ser percibido por todos os que soliciten esta beca e que será compatible co resto de axudas e subsidios regulados na convocatoria.

Estas axudas están dirixidas a alumnado que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións:  discapacidade, trastornos graves de conducta, ou trastornos graves da comunicación e linguaxe, trastornos do espectro autista e altas capacidades.

O prazo de presentación de solicitudes é ata o 20 de setembro inclusive.