ENTROIDO 2024

Esta semana celebramos o entroido coa temática  "Artes e Oficios" e, a pesares da chuvia, puidemos gozar dun tempo en compañía todos e todas xuntas: familias, profes e alumnado.

As 7 artes ( arquitectura, escultura, danza, literatura, música, pintura e o cine) a través dos oficios, algúns/as das súas  representantes, e os conxerses chegaron da man do 1º ciclo; os exploradores e exploradoras fixeron descubrir un 2º ciclo mergullado nas conquistas e nas viaxes e no 3º ciclo os oficios antigos achegáronnos un pouquiño máis aos nosos antepasados recentes.

As larpeiradas do entroido puxeron o toque doce da festa...Un día e un día! As merendas saudables hoxe saltámolas un pouquiño!

O alumnado de 6º preparounos unha sorpresa teatral con coplas para enxuiciar ao meco e a mequiña que non remataron nada ben. O lume fixo a súa presencia queimando con eles todas as culpas...se é que algunha había!

Grazas por compartir!

PULSA NA IMAXE