C.I.F.P. A Granxa

XESTIÓNS/SEDES ELECTRÓNICAS

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS      PROBAS DE ACCESO A CICLOS

Calendario escolar 2014/15      Calendario 2014

PRAZOS SOLICITUDE E MATRÍCULA FP BÁSICA:

O prazo de presentación da solicitude de admisión e matrícula será o abranguido desde o día 1 de setembro ata as 13.00 horas do día 10 de setembro.

Os centros educativos farán pública a listaxe do alumnado admitido e non admitido en cada ciclo formativo o día 12 de setembro.

Contra esta listaxe, as persoas solicitantes poderán presentar ante a dirección dos centros públicos ou ante quen exerza a titularidade dos centros privados a correspondente reclamación, no prazo de dous días hábiles desde a publicación da listaxe.

Prazo de matrícula: O alumnado que sexa admitido no ciclo solicitado deberá formalizar a súa matrícula desde o día 12 ata o día 19 de setembro.

Información en: Orde do 14 de agosto de 2014 pola que se regula o acceso e a admisión aos ciclos de formación profesional básica e se autoriza a súa oferta para o curso 2014/2015

Listado de admitidos en Residencia: listaxe no tablón de anuncios do Centro. Para información, chamar ao Centro: 986 64 00 68

Instruccións e prazos de admisión para 2º curso de PCPI. Curso 2014-2015

Na seguinte ligazón poderá consultar as instrucións da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se determinan os prazos de admisión do alumnado para o segundo curso dos programas de cualificación profesional inicial e se ditan instrucións para o seu desenvolvemento no curso académico 2014-2015.

O prazo de presentación de solicitudes para cursar o segundo curso dun programa de cualificación profesional inicial será desde o día 1 de setembro ata as 13:00 horas do día 10 de setembro de 2014.

Información PRAZAS DE RESIDENCIA CIFP A Granxa Consultar AQUÍ

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS CURSO 2014/15

Consultar todo o Calendario de admisión

Consultar toda a información sobre admisión a ciclos 2014/15 AQUÍ

- Admisión 2014. Servizos en liña

A aplicación informática “Ciclosadmision” permite o acceso a usuarios externos autentificados nos sistemas da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Deste xeito aquelas persoas participantes no proceso de admisión a ciclos formativos de Formación Profesional que facilitaron un enderezo de correo electrónico válido na súa solicitude poden ser usuarios externos da aplicación informática e acceder a determinados servizos en liña relacionados co proceso de admisión.

Documentos informativos e instrucións:

Estes servizos soamente estarán dispoñibles nos momentos que corresponda en función das fases do proceso de admisión. Antes de acceder á aplicación informática consulte a información.

Horarios correspondentes ao Réxime de Adultos: curso 2014/15

Consultar AQUÍ

Atte., Xefatura de Estudos

Lembre que a normativa sempre prevalece sobre calquera outra información. Esta páxina contén información de carácter xeral extraída das normativas, polo que calquera dúbida ou contradición se resolverá atendendo ás normativas vixentes (Normativa)