Centro Integrado de Formación Profesional A Granxa

Avisos / Novas do Centro

ADMISIÓN A CICLOS 2015/2016

28/07/15

Admisión: 2ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2015prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 28 de xullo ata as 13:00 horas do venres 30 de xullo de 2015.

Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantes

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 28 ata o día 30 de xullo ás 13:00 horas.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para ás ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas vacantes. A matrícula realizarase por orde de chegada.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

Os/as solicitantes de primeiro curso do réxime ordinario poderán renunciar a unha praza adxudicada e permanecer no proceso de admisión, á espera de que lles sexa adxudicada algunha das opcións de maior prioridade que a adxudicada-->INFO

- Onde presento a documentación de matrícula? No centro adxudicado.

- Qué documentación necesito para a matrícula? Consulta AQUÍ

IMPRESOS:

Matrícula:

impreso de matrícula CIFP A Granxa

Solicitude de praza en Residencia:

anexo I

anexo II

Info: Documentación a presentar xunto a matrícula

ENLACES DE INTERESE:

Instrucións xerais do proceso de admisión

Consulta o calendario de admisión

Códigos do Centro e Ciclos

HORARIOS RÉXIMES MODULAR PRESENCIAL E A DISTANCIA

Información xeral do proceso de solicitude de prazas/matricula (resumo)

Histórico:

Listaxe provisional de solicitantes

Listaxes definitivas de solicitantes

Admisión: 1ª adxudicación ordinariaAs persoas con praza adxudicada deberanse matricular no prazo abranguido desde o día 17 ao día 23 de xullo ás 13:00 horas.

Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantesÁbrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 23 ás 9:00 horas ata o día 24 de xullo ás 13:00 horas. Abrírase un novo período de matriculación tras a publicación da 2ª adxudicación ordinaria.

Erasmus + SEGUE AQUÍ A INFORMACIÓN PARA ALUMNADO/PERSOAL ERASMUS+

Resultado de imagen de spainskills 2015Equipo do CIFP A Granxa no Spainskills 2015: medalla de prata

Proxecto PROMECE: “IMPLEMENTACIÓN DUNHA REDE DE RECURSOS DOCENTES EN FAMILIAS PROFESIONAIS MINORITARIAS: A FAMILIA PROFESIONAL AGRARIA”

SEGUE AQUÍ A INFORMACIÓN DO PROCESO DE ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS 2015