Centro Integrado de Formación Profesional A Granxa

Correo electrónico:  cifp.granxa@edu.xunta.es

Teléfono: 886 120 880     Fax: 886 120 893

Convocatoria PROBAS LIBRES Curso 2015/16.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (período ordinario):

do 18 ao 29 de abril de 2016 ata as 13:00 h.

Calendario de admisión

Toda a información AQUÍ

Neste mesmo apartado da nosa WEB podes seguir as publicacións sobre Probas Libres (listaxes, horarios,...)

19/04/16

Reunión grupal:*
Día: 27/04/2016
Hora: 11:30 a 13:30
Lugar: Aula de Audiovisuais do CIFP A Granxa

*Datas reunión grupal

IMPORTANTE:

O asesoramento será obrigatorio, e para esta convocatoria realizarase de forma presencial, polo que a falta de asistencia inxustificada provocará a perda da condición da persoa candidata admitida no procedemento.xustificación deberá ser presentada no centro nos cinco días seguintes aos da sesión, por escrito e xunto coa documentación acreditativa.

Recorde que nesta primeira reunión deberá presentar o xustificante do pago da fase de asesoramento (para máis información consulte a páxina Taxas para ver as posibles excepcións).

O xustificante do pagamento deberáselle entregar ao asesor na primeira reunión de asesoramento que se realice. A non presentación deste no tempo e forma procedentes suporá a exclusión do aspirante.*

*ORDE do 23 de decembro de 2015 pola que se convoca o proceso de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia do Catálogo nacional de cualificacións profesionais.

Ver calendario

Información xeral do proceso de Acreditación (preguntas frecuentes)

Outros enlaces de interese e histórico de novas

Entrevista ós alumnos do CIFP A Granxa, que presentan o seu proxecto sobre pragas do agro galego, gravada polos alumnos do IES Audiovisual

Resultado de imagen de erasmus+

Carta ERASMUS 2014/2020

Resultado de imagen de erasmus+

SEGUE AQUÍ TODA A INFORMACIÓN SOBRE ERASMUS+ DO NOSO CENTRO

Mejora del aprendizajeProxecto PROMECE:

IMPLEMENTACIÓN DUNHA REDE DE RECURSOS DOCENTES EN FAMILIAS PROFESIONAIS MINORITARIAS: A FAMILIA PROFESIONAL AGRARIA

Centros participantes: CIFP A Granxa (Pontevedra), IES Luces (Asturias).

Lembre que a normativa sempre prevalece sobre calquera outra información. Esta páxina contén información de carácter xeral extraída da normativa, polo que calquera dúbida ou contradición se resolverá atendendo á normativa vixente (acceso a normativa de admisión)