Francés

DEPARTAMENTO DE FRANCÉS. CURSO 22/23

• PROFESORES DO DEPARTAMENTO

Eva Mª Parcero Souto  (Xefa do Departamento)

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA.

A CHANDELEUR.

A semana pasada o alumnado de Francés celebrou a Chandeleur con todos os seus compañeiros e compañeiras de ESO. Degustaron as tradicionais crêpes au Nutella, aux fraises, à la crème et au sirop d'érable.

Miam, miam!!! Bon apppétit et Bonne Chandeleur à toutes et à tous!!!

GAÑADORAS CONCURSO CHANDELEUR

CRÊPES Nº 4: CRÊPES AUX FRAISES ET À LA CRÈME (Ana Durán, 1º B)

CRÊPES Nº 8: PINTXOS DE CRÊPES AUX FRUITS (Ivanna Baldomir, 2º B)

PRIX RECETTE-CRÊPE: Nº 7 (Ainhoa Río, 1º A)

MERCI À TOUS!

LA CHANDELEUR

Un ano máis celebramos LA CHANDELEUR. Cumprimos coa tradición de faire sauter les crêpes e comemos estes doces franceses cociñados polos alumnos.

Merci beaucoup à tous!!!

Máis fotos na nosa GALERÍA

OBRADOIRO DE "O MITO DE PENÉLOPE" CON DORES TEMBRÁS. (Para alumnado de francés e latín)

PREMEDE PARA VER TODAS AS FOTOS NA NOSA GALERÍA

ATELIER DE CUISINE "CROQUE MONSIEUR"

PPREMEDE PARA VER MÁIS FOTOS NA NOSA GALERÍA

LA CHANDELEUR

O 2 de febreiro celebramos "LA CHANDELEUR", unha festa francesa con gran tradición. Comemos deliciosas crêpes e volteámolas, como manda a tradición, para ter moita sorte este ano. Estaban todas deliciosas.

PREMIOS ÁS MÁIS RICAS E SABOROSAS: CRÊPES Nº 5 e Nº 6 , de Marta Calvo e Aroa Collazo de 2º ESO.

PREMIOS POR SORTEO Á PARTICIPACIÓN: Uxía Abelenda e Lucía Bermúdez de 1º ESO.

Máis fotos na nosa GALERÍA.

A tod@s...

merci beaucoup et à la prochaine!!

ATELIER DE CUISINE FRANÇAISE

O luns 23 de maio tivemos "atelier de cuisine française". Os alumn@s de 2º e 4º ESO fixeron 300 "croque monsieur", un sándwich con bechamel gratinado, típico dos bistrots parisinos. Tamén fixeron o seu propio pan e elaboraron "bollitos preñaos", típicos de Asturias.

Pechamos así o último trimestre de traballo da bibioteca, adicado ás diferentes comunidades autónomas.

Pinchade aquí para ver as fotos na nosa GALERÍA

DESPEDIDA DE CURSO ALUMNOS DE FRANCÉS

PETIT-DÉJEUNER EN FRANCÉS CON 1º ESO

Para rematar o curso hoxe celebramos un petit-déjeuner cos alumn@s de 1º ESO. Realizamos toda a actividade en francés e agradecemos o bo humor dos profesor@s que pasaron pola biblioteca e fixeron o esforzo de comunicarse cos alumn@s nesta lingua. Para isto, os alumn@s elaboraran durante os últimos días carteis coas fórmulas de comunicación, léxico do almorzo...