Día da nai

Para el Día de la Madre, l@s alumn@s del PFFPB de Jardinería y Viverismo prepararon con la ayuda de otr@s estudiantes, profesor@s y cuidador@s del centro los pedidos de planta (claveles erecto y del moro, petunias, alegrías, suculentas y cóleos) realizados por el alumnado de Secundaria y el personal del centro para regalar. ¡Gracias por los encargos! Os deseamos un Feliz 1º Domingo de Mayo a tod@s.

Nenos sorrín con flores

xente con flores

Cultivo de flores

Aprendiendo a cultivar diferentes especies de flores en bloques de suelo con Vicky y Lucía de Vicky's Garden (@vlommaestudiofloral) en Proyecto Competencial de 1ºESO y el PFFPB de Jardinería y Viverismo.

señores

man e terra

terra

sorrimos

Flores no día do libro

Excelente colaboración entre o alumnado de ESO e FP coa elaboración de mensaxes para conmemorar o Día do Libro e a entrega de ramos de clavelinas de agasallo aos estudantes e profes. Noraboa a tod@s!

Uns ramos estrados

man corta papel

un ramo nunha mesa

25/04 - Data publicación listaxes provisionais de admitidos

Informamos de que a data de publicación de listaxes provisionais de admisión no centro é o día 25 de abril. Serán accesibles a cada familia desde a aplicación de alumnado e estarán fisicamente no cortizo de información a familias, a carón do despacho de dirección.

Visita a Xardín Bergantiños

Visita realizada a Xardín Bergantiños, sito en Coristanco, polo alumnado de 3º e 4º da ESO, en Proxecto Competencial, e os do PFFPB de Xardinaría e Viveirismo para ver as distintas especies de árbores froiteiras, ornamentais e forestais que ten dispoñibles e darnos a coñecer as plantas de flor, aromáticas e os cultivos de tempada para plantarmos no CPI Alcalde Xosé Pichel. Grazas, Elvira, pola información!

visita viveiro

viveiro

Coníferas y frondosas

Fruto de la actividad de docencia impartida por Rosendo Luís Estévez Parada (fundador de Trasdeza Natur Sociedade Cooperativa Galega), dentro del Programa de Formación del Profesorado, el alumnado del Programa Formativo de FP Básica en Jardinería y Viverismo ha estado preparando esquejes de distintas especies de coníferas y frondosas junto con los de 1ºESO para el vivero del CPI Alcalde Xosé Pichel.

Esquejes de olivos

Tras la actividad de docencia impartida por Juan Carlos Mosquera Carbón (propietario del vivero dedicado a la producción de aceite de oliva virgen extra Ouro da Chousa), dentro del Programa de Formación del Profesorado, el alumnado del Programa Formativo de FP Básica en Jardinería y Viverismo ha estado preparando esquejes de olivos autóctonos gallegos junto con los de 1ºESO para el CPI Alcalde Xosé Pichel.

Mantenimiento del jardín

Con la llegada de la primavera el alumnado del Programa Formativo de FP Básica en Jardinaría y Viverismo ha comenzado con la ejecución de diferentes tareas en el CPI Alcalde Xosé Pichel relativas al acondicionamiento de plantas en el invernadero y el mantenimiento del jardín tras la puesta a punto de toda la maquinaria y las herramientas en el taller de prácticas con el técnico de Husqvarna Armando.

Comunicacións notas

Lembramos que o cauce oficial de comunicación das notas do alumnado de todo o centro é a través da aplicación abalarmóbil. Se algunha familia desexa obter as cualificacións por escrito, deberá solicitalo á secretaría centro e personarse o adulto responsable para recollelas.

A publicación efectúase de xeito automático ás 14:00 do día de hoxe para a ESO e ás 16:00 para EI e EP.

Un saúdo e feliz Pascua.

Feliz 19M!

El 19/03/2024, con motivo del Día del Padre, l@s alumn@s del Programa Formativo de FPB en Jardinaría y Viverismo prepararon en compañía de una alumna de 2ºESO los pedidos de planta (cactus, bambúes y palmeras de salón) efectuados por el resto de alumnado y profesorado de Infantil, Primaria y Secundaria del centro. Muchas gracias a tod@s por vuestros pedidos! Esperamos que os hayan gustado. Feliz 19M!