Información de interese

OBRADOIRO DE ORIENTACIÓN VOCACIONAL

O noso alumnado de 4º da ESO, participou no obradoiro de orientación vocacional, como parte do

programa de orientación académica e profesional que cada curso ofrecemos dende o Departamento

de Orientación.

Neste caso, fíxose un gran traballo de desenvolvemento vocacional a través de Lego Serious Play ,

unha técnica para facilitar a reflexión, a comunicación e a resolución de problemas.

No seguinte vídeo, podedes ver os resultados.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2022/2023

HORARIO

EDUCACIÓN INFANTIL E

PRIMARIA

XOVES, 8 DE SETEMBRO

9:00 -14:00

Comedor:

EDUCACIÓN SECUNDARIA

9:00 -14:00

Sen elas non hai música galega

Durante a semana cultural acollimos na entrada do noso centro a exposición "Sen elas non hai música galega" que, moi amablemente, a Asociación Visibles de Buño nos prestou.

Deixámosvos un vídeo onde podedes ler a biografía de cada unha das compoñentes da exposición.

ZOQUIÑAS VERMELLAS

Desde o día 1 ata o 8 de xuño acollemos na entrada do noso centro a exposición Zoquiñas vermellas, iniciativa da Asociación Oleira de Buño, que invita a reflexionar sobre a violencia machista.

(DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA)

ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL.

PREMEDE NA FOTO PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN.

RAPEANDO EN CORISTANCO.

Alumnado de 3º de ESO levou a cabo O OBRADOIRO DE IGUALDADE coa realización do videoclip “ NON DEIXAREMOS DE LOITAR”.

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN- SECUNDARIA

O ALUMNADO DE 3º DA ESO LEVOU A CABO O OBRADOIRO DE FOTOGRAFÍA PARA DESENVOLVER VALORES RELACIONADOS COA DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL.

Dende o Departamento de Orientación, desenvólvense accións que interveñen no fomento da  coeducación, promoción da igualdade de oportunidades entre mulleres e homes, prevención e tratamento da violencia de xénero, promoción do respecto pola diversidade afectivo-sexual, prevención e tratamento da  LGBTIfobia e outras medidas semellantes.