Onde estamos sticky icon

Os Corrillos, s/nº - C.P. 15.685 - Xanceda - Mesía - A Coruña

Homenaxe do alumnado de ESO a D. Xosé Neira Vilas

Memorias dun neno labrego

A través dos adxuntos, escoitarás a obra "Memorias dun neno labrego" capítulo a capítulo, contado polos alumnos e alumnas de secundaria

Campaña de Recollida de Alimentos 2015. Participa!!

Do 1 ao 14 de Decembro recolleremos alimentos non perecedoiros para axudar ás familias da nosa contorna que poidan precisalos. Grazas de antemán pola vosa colaboración!!

Carreira Solidaria: 1.173,42 euros recadados!

Na Carreira Solidaria organizada no centro o día 29 de outubro, recadáronse 1.173,42 euros para Save The Children, ONG que traballa para combater a pobreza infantil. Grazas a todos polo voso esforzo, tanto deportivo como económico.

Día do peón

Polo San Martiño, peóns ao camiño.   Seguindo o noso refraneiro popular, o pasado 11 de novembro celebramos o Día do Peón no CPI de Xanceda cun Concurso de Decorado de Peóns e outro de Baile de Peóns.

Gañadores:

CONCURSO DE DECORADO DE PEÓNS:

CONCURSO DE BAILE DE PEÓNS:

Xornadas reducidas

Para o presente curso 2015/2016 contamos coa autorización da Inspección Educativa para facer xornada reducida nas seguintes datas:

• 29 de outubro de 2015: Magosto
  • 18 de decembro de 2015: Nadal
  • 5 de febreiro de 2016: Entroido
  • 22 de xuño de 2016: Fin de curso

O horario destas datas será: de 9:30 a 13:20 horas.

Xanceda TV