INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

Xaneiro

Antes do 30

Cubrir na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Nº de postos escolares en cada unidade

Febreiro

Reserva de prazas no centro de orixe para centros adscritos

Marzo

Antes do día 1

Postos escolares vacantes

Marzo

Solicitude de admisión https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Asinados os impresos polos 2 proxenitores agás en casos de setencia xudicial

Marzo-abril

10 días hábiles

Despois de 2 días de rematado o prazo anterior hai 10 días hábiles para presentar a documentación para baremar se fose necesario

Antes do 25

Listaxe provisional de admitidos

OLLO non poden estar en taboleiros exteriores ao centro e con acceso ao público.

Preferentemente as listaxes deben ser o máis  anónimas posible (iniciais dos admitidos, 3 derradeiros díxitos do DNI)

Maio

Antes do 15

Listaxe definitivo

Xuño

Formalización de matrícula

Fóra de prazo

Postos escolares ofertados para o curso académico nos niveis de ensino aos que se refira o procedemento de admisión: 20 alumno-as por aula

Prazas Vacantes: Areas 16, Baldráns 10, Caldelas 10, Guillarei 14, Pexegueiro 14, Ribadelouro 6

INFORMACIÓN RELEVANTE:

1º. Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

4º O modelo normalizado é o ANEXO III

Centros que ten adscritos o Cra Mestra Clara Torres son:

Areas, Pexegueiro: CEIP Nº 1, CEIP Nº 2

Guillarei: CEIP GÁNDARA-GUILLAREI

Baldráns e Caldelas: CEP CALDELAS

Ribadelouro: CEIP REBORDÁNS

O Centro non ten SERRVIZOS COMPLEMENTARIOS como COMEDOR e TRANSPORTE.

A aula matinal será estudiada e valorada cada curso.