Aula AMARELA

Construindo

Esta actividade forma parte do traballo práctico do curso: O traballo nunha escola infantil innovadora.

Moitas gracias a César por regalarnos estas madeiriñas tan xeitosas e que tantas utilidades teñen.

[swf file="/srv/hosting/home/eeianxeles/drupal/files/Construimos_cafi.flv"]

Volta Ciclista á Pista

Cando Xenxo volveu de London de estar coa tía Mimí na súa Escola, contounos que alí, tiñan bicis e, pareceunos tan boa ídea, que decidimos copiarlla e facer un Día da bici na nosa Escola.

Pasámolo tan e tan ben que pensamos repetir a experiencia antes de que remate o curso.

¡QUE RISA DE RATA!

Un gran pequeno conto.

PUAG, QUE NOXO Fina Casalderrey

Que ben o pasamos con esta historia que fala de cacas!

CONTOS DE RATIÑOS

Este é un dos nosos contos preferidos de ARNOLD LOBEL, así nos esforzamos en facer estes debuxos que esperamos que vos gusten moito porque son unhas PRESIOSIDADES.

TRES PRINCESAS NAMORADAS

Os debuxos dos artistas da Aula Amarela tan bonitos como os de Ánxeles Ferrer (ou máis) nas súas princesas namoradas.

How´s the weather? The sun comes up!

The days of the week!

Numbers

MARIQUITAS

Orella Pendella

Poño este enlace que me parece moi interesante para mirar cantareas, sorteos, xogos... e onde tamén podemos deixar as nosas aportacións.

Maleta Viaxeira 1

MALETA VIAXEIRA

Refráns: marzo

Marzo,marzán

cara de can.

Que marzo vos poña boa cara e a disfrutar coa interpretación persoal que fixeron deste refrán.