PUAG, QUE NOXO Fina Casalderrey

Etiquetas :

Que ben o pasamos con esta historia que fala de cacas!

CONTOS DE RATIÑOS

Etiquetas :

Este é un dos nosos contos preferidos de ARNOLD LOBEL, así nos esforzamos en facer estes debuxos que esperamos que vos gusten moito porque son unhas PRESIOSIDADES.

TRES PRINCESAS NAMORADAS

Etiquetas :

Os debuxos dos artistas da Aula Amarela tan bonitos como os de Ánxeles Ferrer (ou máis) nas súas princesas namoradas.

Construindo

Etiquetas :

Esta actividade forma parte do traballo práctico do curso: O traballo nunha escola infantil innovadora.

Moitas gracias a César por regalarnos estas madeiriñas tan xeitosas e que tantas utilidades teñen.

[swf file="/srv/hosting/home/eeianxeles/drupal/files/Construimos_cafi.flv"]

Construimos_cafi.flv28.91 MB

Volta Ciclista á Pista

Etiquetas :

Cando Xenxo volveu de London de estar coa tía Mimí na súa Escola, contounos que alí, tiñan bicis e, pareceunos tan boa ídea, que decidimos copiarlla e facer un Día da bici na nosa Escola.

Pasámolo tan e tan ben que pensamos repetir a experiencia antes de que remate o curso.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013