ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

Pechado o prazo de admisión para o curso 2024-25, foron rexistradas na EEI dos Ánxeles 20 solicitudes para as 20 prazas ofertadas, polo que non será precisa a barema

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-25

SOLICITUDE DE ADMISIÓN (ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR PRIMEIRA VEZ NESTA ESCOLA)

XORNADA PORTAS ABERTAS CURSO 2024-25

O martes 12 de marzo ás 17:00 terá lugar a xornada de portas abertas, na que poderedes coñecer o centro e resolver as dúbidas que teñades. Agardámosvos!

FESTA DE ENTROIDO ORGANIZADA POLA ANPA

COMEZO PRAZO PERIODO RESERVA DE PRAZA EN CENTROS ADSCRITOS (CEIP DE PEDROUZOS) PARA 1º EDUCACIÓN PRIMARIA

A través da opción Solicitudes pódense crear solicitudes de reserva de praza (do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro).

Teña presente que á hora de tramitar unha solicitude fanse distintas comprobacións, para garantir o correcto rexistro dos datos.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

MENÚ 2º TRIMESTRE COMEDOR ESCOLAR

Adxúntase menú do 2º trimestre de comedor escolar facilitado pola empresa de cáterin

MURAL NA EEI DOS ÁNXELES

Así quedou o lateral da escola despois da intervencion de Amaia Arrazola

CALENDARIO 2024

Aquí temos o calendario no que podedes ver o que queda ata fin de curso

VACACIÓNS DE NADAL

O xoves 21 de decembro é o último día de clase antes das vacacións. Voltaremos o luns 8 de xaneiro. Boas festas a tod@s!

SERVIZO TELEFÓNICO RESTABLECIDO

Xa está restablecido o servizo telefónico con normalidade:

Tfno 1: 981509977

Tfno 2: 699525689

Ademáis do correo:

eei.anxeles@edu.xunta.gal

AVISO IMPORTANTE

SEGUIMOS SEN SOLUCIONAR O PROBLEMA CO TELÉFONO FIXO, PERO SEGUE ESTANDO OPERATIVO O NÚMERO

DESCULPADE AS MOLESTIAS

ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN PARA AS FAMILIAS QUE SOLICITARON COMEDOR ESCOLAR

Adxúntanse instrucións e autodeclaración.

MATRÍCULA ALUMNADO CURSO 2023-24

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 23-24

Ligazón ao CEIP de Pedrouzos:

LISTAXE DEFINITIVA ADMITID@S PARA O CURSO 2023-24

Está a disposición das familias a resolución definitiva de adxudicación de posto escolar para o curso 2023/24.

A Lei de protección de datos prohibe facer pública dita resolución, polo que deberá solicitar cita no teléfono 981509977 ou no correo eei.anxeles@edu.xunta.gal

As familias que solicitaron praza recibiron un correo electrónico informando da situación da súa solicitude particular.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITID@S CURSO 2023/24

Está a disposición das familias a resolución provisional de adxudicación de posto escolar para o curso 2023/24.

REMATE PERIODO SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-24

Rematado o prazo de solicitude de praza para o curso 23-24, informamos de que foron rexistradas 27 solicitudes. Ábrese un prazo de 10 días no que se vos requerirá a documentación necesaria a@s que non a presentastes coa solicitude.

A listaxe provisional de admitid@s publicaráse o 25 de abril e a definitiva o 15 de maio

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-24

MENÚ DE MARZO DO COMEDOR

XORNADA PORTAS ABERTAS CURSO 2023-24

O martes 7 de marzo ás 17:00 terá lugar a xornada de portas abertas, na que poderedes coñecer o centro e resolver as dúbidas que teñades. Agardámosvos!

MATRÍCULA ALUMNADO CURSO 2022-23

PRAZO DENDE O 20 AO 30 DE XUÑO

LISTAXE DEFINITIDA ADMITID@S CURSO 2022-23

Está no taboleiro de anuncios da escola a listaxe DEFINITIVA de admitid@s para o curso 2022-23.

Podédela ver en horario escolar, de 8:50 a 14:30 e martes pola tarde de 16:15 a 18:45

LISTAXE PROVISIONAL ADMITID@S CURSO 2022/23

Está no centro a listaxe provisional de admitid@s para o curso 2022/23

ADMISIÓN ALUMNADO

O prazo de presentación de solicitudes abrangue dende o 1 ao 21 de marzo de 2022.

Hai que entregar os impresos de admisión(Anexo II) cubertos ( en caso de separación dos proxenitores ou que non están casados, a solicitude irá asinada polos dous), xunto con:

Xornada de portas abertas

O vindeiro 8 de marzo ás 5 da tarde é a xornada de portas abertas.

Menú comedor escolar xuño

MENÚ COMEDOR MAIO

Menú comedor abril

Menú do comedor de marzo

Xornada de portas abertas virtual

Estimadas familias:

O vindeiro martes 2 de marzo de 2021 ás 16:30 horas, realizaremos unha reunión virtual para as novas familias que desexen coñecer información da escola.

A reunión virtual realizarase a través da aplicación Cisco Webex. Para participar na reunión as persoas interesadas deberán enviar un email ao correo do centro: eei.anxeles@edu.xunta.gal indicando que queren participar en dita reunión e recibirán un email coas indicacións para unirse á reunión.

Se alguén ten problemas para unirse á reunión poderán chamar ao teléfono do centro: 981509977