2011-2012

Construindo

Esta actividade forma parte do traballo práctico do curso: O traballo nunha escola infantil innovadora.

Moitas gracias a César por regalarnos estas madeiriñas tan xeitosas e que tantas utilidades teñen.

[swf file="/srv/hosting/home/eeianxeles/drupal/files/Construimos_cafi.flv"]

Volta Ciclista á Pista

Cando Xenxo volveu de London de estar coa tía Mimí na súa Escola, contounos que alí, tiñan bicis e, pareceunos tan boa ídea, que decidimos copiarlla e facer un Día da bici na nosa Escola.

Pasámolo tan e tan ben que pensamos repetir a experiencia antes de que remate o curso.

CAMPAÑA DE ANIMACIÓN Á LECTURA 2012

O novo curso está a piques de empezar. Faltan xa moi pouquiños días e como sabemos que xa tendes moitas ganas de comezar aquí vai un vídeo do curso anterior da nosa saída ós contacontos de Kalandraka en Santiago.

Comedor Escolar

Listado de usuarios de comedor para o vindeiro curso, elaborado pola ANPA do centro.

CRITERIOS DE ADMISIÓN DO COMEDOR DA EEI DOS ÁNXELES

FESTA FIN DE CURSO

COUSAS DA ESCOLA

PARABÉNS!

POR QUE?

CORUÑA (ACUARIO -CASA DAS CIENCIAS)

VISITA AVÓS (Fin de curso)

Reunión ANPA

Estimadas familias:

A ANPA da escola, convócaos a unha reunión que terá lugar o vindeiro xoves 12 de xullo ás 17:00 horas na escola.

Poderán asistir as familias do alumnado de 4º e 5º de infantil e os que veñen novos para o vindeiro curso.

Entre os temas que se tratarán están a renovación da xunta directiva, o comedor escolar...

Agradecemos a súa asistencia.

Festa fin de curso.

Estimadas familias:

Queremos convidalas á festa de fin de curso que celebraremos o vindeiro xoves 21 de xuño, ás 17:00h no patio da escola.

Teremos diferentes xogos populares e unha merenda.

A AUGA E OS SENTIDOS

This is England

Coming soon!

Só lles falta falar

Fai xa algunhas semanas que nos visitaron uns amigos moi especiais. Con eles non só paseamos e xogamos, tamén aprendemos a importancia de respectar os animais, pois eles tamén teñen sentimentos coma nós.

" SO LLES FALTA FALAR"

MARIQUITAS

SEMANA DO LIBRO

MASCOTA DA BIBLIOTECA

Xa temos a mascota gañadora!

Queremos felicitarvos a todos/as polo ben que o fixéchedes e o entusiasmo que puxéchedes.

A votación estivo moi igualada e entre as tres mascotas finalistas só houbo un voto de diferencia. Noraboa aos gañadores.

1º  FINALISTA(Mascota gañadora)Realizada por Lois da Aula Verde

2º Finalista. Realizada por Violeta da Aula Azul

3º Finalista. Realizada por Sandra da Aula Amarela

VISITA AOS AVÓS

Excursión Pontevedra- Padrón

Easter Eggs

Do you want to play this colourful easter egg game again? Click here.

El metal y sus colores

What the World Eats

Estas foron algunhas das conclusións ás que se chegaron tras ver a presentación coas fotos de Peter Menzel.

BINGO

Entroido 2012

Dime que fixeches

Ola:

A aula azul sorpréndenos de novo cun baile (moito lles gusta bailar, a pesar de que algúns papás e mamás din que na casa non cantan e non bailan)

A canción "Dime que fixeches" é do grupo "Migallas".

Todos a cantar e a bailar.

Indo eu

Os nenos e nenas da aula verde tamén nos bailan "Indo eu" do libro "Na punta do pé". O baile saliunos moi ben, a pesar de que se oe á profe gritar un pouco(iso é porque era das primerias veces que o practicabamos).

Que vos guste moito!

Indo eu

Olas!

Volven de novo os alumnos e alumnas da aula azul co baile "Indo eu" do libro cd "Na punta do pé" .

A desfrutar con esta actuación.