PLURILINGÜE

- OPCIÓNS PARA ESTES DÍAS DE CORENTENA -

PARA FACERVOS MÁIS AMENOS E DIVERTIDOS ESTES DÍAS, PROPOÑÉMOSVOS AS SEGUINTES OPCIÓNS:

• A AGASP convoca un concurso de debuxos para que os nenos e nenas galegos trasladen á Policía e á Garda Civil os seus ánimos e agradecemento. A AcademiaGalega de Seguridade Pública (AGASP) ven de convocar un concurso de debuxos para todos os escolares galegos. A finalidade é que poidan amosar o agradecemento aos corpos e forzas de seguridade, e que mediante o debuxo os nenos e nenas poidan transmitirlle ánimos tanto á Policía Nacional, Policía Local, Policía Autonómica e Garda Civil, os cales reciben formación permanente na Academia.

TEDES AQUÍ TODA A INFORMACIÓN

• O Concello de Nigrán abre un canal para os nenos e nenas do municipio con contacontos, música, maxia, manualidades... Aí encontraredes a: Donde viven los cuentos, Peter Punk, Mago Midas, Volvoreta e Voltereta... Esperamos que os disfrutedes. Para suscribiros e recibir todas as novas:

DESDE NIGRÁN PACIENCIA CARIÑO E CALMA

O EQUIPO EDUCATIVO DA ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS" MÁNDAVOS UNHA APERTA MOI GRANDE, PRONTO ESTAREMOS DE VOLTA VIVINDO NOVAS E MARABILLOSAS AVENTURAS.