Taboleiro

Probas de certificación

Na Instrución 1/2024 da Dirección Xeral de Formación Profesional, regúlanse as probas de certificación das ensinanzas de idiomas de réxime especial polo réxime oficial para o curso 2023/24.

Prazo de inscrición (alumnado CALC, CALG, CUALE, ExamPrep)do 8 ao 12 de abril de 2024

Máis información: Instrución 1/2024

PRESENTACIÓN da GUÍA: O CAMIÑO DE INVERNO

Será presentado o luns 20 de novembro as 18.00h na Aula3 pola Autora:

Aida Menéndez Lorenzo

na Escola de Idiomas de Monforte de Lemos

CONVIDÁMOSVOS!

CONCERTO DOCUMENTAL "O REGUEIRO" NA EOI MONFORTE

o XOVES 5/10/2017 as 11.30 e as 18.00h terá lugar un concerto musical con imaxes do documental O REGUEIRO na EOI Monforte con Pilo Sierra e L.A.R. Legido, que durará uns 50 Minutos.

descrición e cartel publicitario

Bolsas EOI

Engadimos EOI no cartel para que quede claro que o noso alumnado tamén pode optar a ellas.

Documento informativo

Servizo de Apoio aos Servizos Educativos

Sección de Recursos Educativos Complementarios

BECAS-LUGO

Oscars

Writing workshop with Heath Savage

Register here if you are a student or ex student and you are interested in joining us!

For the first meeting bring a favourite book or pick one you like at the library.

See you at our library!

Meet the Author (Presentación) de Vanesa Rodriguez