Día da Ciencia

A primeira semana de novembro organizamos actos relacionados co día da Ciencia en galego:

O alumnado de bacharelato elaborou cartaces nos que puidemos ver as biografías dos homenaxeados (Fuller, Díaz Pardo e Nightingale) e tamén explicaron experimentos de ciencia aos máis pequenos. O alumnado de 2º de ESO presentou os  seus primeiros proxectos de Tecnoloxía e explicáronnos os principios físicos de funcionamiento dos mesmos. Tamén, puidemos sacar fotos a mostras e preparacións co noso microscopio para smartphone.

Se queres ver todas as fotos da exposición pulsa na siguiente foto:

Por outro lado, organizamos un concurso de fotografía matemática. Dentro de nada publicaremos as fotos gañadoras.

Ademais, o día 12 deste mesmo mes, e continuando coas celebracións do IV Día da Ciencia en Galego, o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato asistiu a unha videoconferencia na que Jorge Mira nos falou de Como medir distancias e tamaños da Terra, o Sol e a Lúa.  Actividade organizada pola Coordinadora de Equipos de Dinamización Lingüística para todos os centros de Secundaria.