You are hereProbas Certificación do Nivel de Inglés (alumnado 2º Bach)

Probas Certificación do Nivel de Inglés (alumnado 2º Bach)

By encisa - Posted on 15 Febreiro 2023

Foron concedidas becas para a realización das probas de certificación de linguas estranxeiras (convocadas pola Consellería de Educación).

Para o IES Antonio Fraguas concedéronse 34 becas para o alumnado de 2º de Bacharelato que o solicitou no seu día.

Estase organizando a proba de nivel de INGLÉS, que se realizará no propio insituto nos seguintes días:

12 de Abril (mércores) de 10:00 a 12:00: Proba escrita Reading & Writing

19 de Abril (mércores) de 16:30 a 20:00: Proba Oral Speaking & Listening

O alumnado candidato debe traer este arquivo (preme aquí para descargalo) nunha memoria USB o día do exame oral, debidamente cuberto, para utilizar no momento do exame. Se tes dúbidas de como cubrir este documento, consulta coa túa profesora de inglés.

Ademáis, o alumnado candidato deberá acudir á proba co seu DNI e cun "documento de cita" que se lle entregará no instituto uns días antes do primeiro exame.

Para máis información sobre a proba, preme na seguinte ligazón da empresa examinadora Trinity College London

Prazos reclamación CURSO 22-23