Aplicación "ABALAR MÓBIL" - Nova funcionalidade de comunicación coas familias.

Dende o IES Antonio Fraguas queremos comunicar que xa está dispoñible a aplicación Abalar Móbil para os pais/nais do alumnado do noso centro. Tras varios problemas e incidencias presentadas nas últimas semanas, que retrasaron a implantación desta aplicación, na actualidade xa está totalmente operativa.

SEGUNDO ENCONTRO DE CENTROS EDUCATIVOS POR UNHA CONVIVENCIA POSITIVA

OS VINDEIROS 24 (XOVES) E 25 DE ABRIL (VENRES) TERÁ LUGAR O SEGUNDO ENCONTRO DE CENTROS POR UNA CONVIVENCIA POSITIVA

O NOSO IES XUNTO CO IES FIN DO CAMIÑO DE FISTERRA E O IES XULIÁN MAGARIÑOS DE NEGREIRA SEREMOS OS ORGANIZADORES DO EVENTO

ESTE É O CARTEL E TAMÉN TEDES NUN ADXUNTO O PROGRAMA E A INFORMACIÓN DO EVENTO.

PROBAS DE ACCESO ÓS CICLOS FORMATIVOS

Ciclos Formativos de Grao Medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 31 de marzo e 11 de abril de 2014, ambos os dous incluídos.

Clausura da SEMANA ROSALIÁ

Hoxe, venres 7 de marzo, remataron as actividades da SEMANA ROSALIÁ coa posta en escena de "Rosalía, un cravo no mundo" polo alumnado de Artes escénicas.

SEGUNDO PARCIAL ALUMNOS/AS PENDENTES

Cóvocase a todos os alumnos e alumnas con algunha materia pendente de cursos anteriores ao exame do SEGUNDO PARCIAL, este realizarase o 9 de ABRIL ás 16:15 na sala de audiovisuais do edificio vello.

Actividades venres 28 de febreiro

• Recital lírico-musical ofrecido por alumnos e ex-alumnos do Centro.
  • Conferencia do profesor e escritor FRANCISCO RODRÍGUEZ "A poesía de Rosalía hoxe"

Actividades xoves 27 de febreiro

• Posta en escea do espectáculo "En todo estás e ti és todo".
  • Entrega de premios do concurso de carteis "Os cantares de Rosalía no meu maxín"