III ENCONTROS DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA

Este ano, os III ENCONTROS DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA terán lugar en Vilagarcía os días 17 e 18 de abril. De novo, Fisterra, Negreira e nós colaboramos na organización destes encontros e participamos neles.

Un grupo de profesorado e alumnado do IES asistirá a estas xornadas.

As familias tamén poderán asistir.

A NOSA VIDA EN POSITIVO. SEGUNDA EDICIÓN

Despois do éxito do curso pasado, damos continuidade ó programa este ano cos seguintes actividades:

TERCEIRO MERCADILLO SOLIDARIO TROCAME-ROQUE

O venres 8 de Maio terá lugar a terceira edición do MERCADILLO SOLIDARIO, en horario de tarde.

Coma sempre, ademais dos postos de venda (artesanía, repostería...) e troco, haberá obradoiros para todas as idades.

PARLAMENTO XOVE

Na fase de clasificación do certame de debate "Parlamento Xove" os  dous grupos de alumnos que participaban dirixidos polas profesoras Ana Cabanelas e Catalina Lorenzo clasificáronse para a fase final, un en primeiro e