You are hereMedidas contra COVID

Medidas contra COVID

By encisa - Posted on 05 Septembro 2020

Medidas establecidas con carácter xeral pola Consellería de Sanidade e de Educación en todos os centros educativos, obrigatorias para todas as persoas:

O alumnado debe controlar a temperatura EN CASA CADA MAÑÁ. No caso de superar 37,5º xa non acudirá ao centro e deberá chamar ao seu Centro de Saúde.

Preme aquí para descargar un listado síntomas que debes controlar.

O uso da máscara é OBRIGATORIO EN TODO MOMENTO, tanto no acceso ao centro como para desplazarse polo interior do mesmo, dentro das aulas, no patio, no transporte escolar...

Respectaranse a DISTANCIA DE SEGURIDADE (1,5 metros) marcada entre pupitres, e tamén coa mesa do/a profesor/a. Tamén en calquera outra situación (no patio, corredores...). Ademáis, non está permitido compartir material escolar.

Lavado frecuente de mans, tanto con auga e xabón como con xel hidroalcólico (dispoñible en cada clase).

Ademáis, o centro elaborou un Plan de Continxencia, segundo o modelo establecido pola Consellería de Educación, para o caso de situacións de confinamento dalgunha aula ou de todo o centro educativo. Preme aquí para consultalo.

Preme sobre a imaxe para acceder á páxina oficial

da Consellería de Educación sobre a volta segura ás aulas

Fin da recomendación do uso da máscaras no patio (18 marzo 2022)

Circular informativa