You are hereEntrega de premios Concurso de carteis e VIAQUA

Entrega de premios

e estrea da canle

"Fraguas TV"

Entrega de premios do Concurso de relato curto organizado pola empresa VIAQUA no curso 2019-20, e no que o alumno Xoel Amigo conseguíu o PRIMEIRO PREMIO a nivel galego. Noraboa Xoel !!

Ademáis, entrega de premios do Concurso de Carteis co lema "Música e poesía para salvar o planeta" organizado polo Equipo de Dinamización Lingüística o curso pasado, e no que as premiadas foron: Eline Magadaleno (1º premio), Alién García (2º premio) e Ariadna Sande (3º premio). Noraboa ás tres tamén !!

Este acto foi ademáis a primeira emisión en directo dende "Fraguas TV" a nova canle que o noso instituto acaba de crear en YouTube.

A emisión en directo tivo algúns problemas técnicos (de son e conexión) que solventaremos nas seguintes retransmisións. Se queres visitar a canle, e mesmo suscribirte para non perderte nada podes premer neste enlace, ou no que aparece a partir de hoxe no lateral da web do instituto.

Se queres ver a entrega de premios, deixámoste a continuación copia do video:

Prazos reclamación CURSO 22-23