Web oficial do IES Plurilingüe A Paralaia

ÚLTIMAS NOVAS

• 17/04/2015 de 11:30h a 12:20h na aula de usos múltiples do centro.
  • Charla: "70 anos de liberación do campo de exterminio de Auschwitz".
  • Participan:
    • Ania Horszovsky – Supervivente do gueto de Lvov (Ucrania).
    • Micheline Wolanovsky – Papiernik – Supervivente da ocupación nazi de París.
    • Daniel Candal- Fotógrafo.

• Axudas para a realizacioón de actividades de formación para a mellora na competencia no uso da lingua inglesa, durante o verán, destinadas ao alumnado de ESO e Bacharelato con nota media de 6.
  • Ir á web.

• Becas para curso de inglés en Irlanda para o alumnado de Bacharelato e de Formación Profesional.
  • B.O.E. de 31/03/2015
  • Axudas para participar nun programa de inmersión lingüística en colonias de vacacións para 2015 destinadas ao alumnado de 1º e 2º de ESO (con media de 7).
  • Ir ao B.O.E.

• Hoxe mércores, 15 de abril, terá lugar, no marco da IV Semana de Consumo Responsable do IES Plurilingüe A Paralaia, unha actividade de mapeado de rutas entre Moaña e Cangas, dirixida ao alumnado de primeiro de Bachalerato e organizada dende “Camiños Seguros do Morrazo” (http://www.caminhosseguros.com), proxecto do Estudio RURBAN. Os “Camiños Seguros do Morrazo” son unha proposta de creación+recuperación dunha rede infraestrutural, os camiños, que devolve á veciñanza a posibilidade de se desprazar de xeito seguro. Trátase dun sistema viario para a mobilidade lenta, no que os protagonistas son o peón e a bicicleta. Outros beneficios potenciais desta nova rede serían o aumento dos espazos para a socialización, a conexión entre os comerzos e servizos a nivel local, así como o incremento da seguridade para e scolares, veciños e ciclistas.
  • A actividade terá as seguintes etapas:

• 9:30 a 10:00→ Saída a pé do instituto e paseo ata a Estación Marítima de Moaña.
    • 10:00 a 10:45→ Estación Marítima de Moaña: charla de presentación á actividade e ao proxecto de Camiños Seguros de Moaña.
    • 10:45 a 12:45→ Roteiro a pé ata a Biblioteca de Cangas, con paradas en puntos significativos e actividades didácticas.
    • 12:45 a 13:15→ Posta en común na Biblioteca de Cangas.
  • Trátase, en definitiva, de concienciarnos sobre a importancia de valorizar o noso patrimonio ambiental e cultural, así como de apreciar outras formas máis humanizadoras de relacionarnos co noso entorno social e paisaxístico.

• Ver cartaz de actividade de mapeado de rutas.

ACTUALIDADE EDUCATIVA

• Anuario 2014/15

NOVAS ANTERIORES

• 27/02/2015
  • Entrega de premios do concurso de cartas de amor (lettres d´amour), do Departamento de Francés.
  • Gañadores:
    • Iria Portabales.
    • Samuel Parada.
    • Vera Santomé.
  • Ver galería de fotos do acto.

• Anuncio
  • AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS.
  • Ir ao enlace web.

• O noso centro foi seleccionado para facer as probas PISA.
  • Ver documento.

• Campus científico de verán 2015
    • Dirixido ao alumnado de 4ºESO e 1ºBacharelato.
    • Organizan: Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología y el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte que cuenta con el apoyo de Obra Social “la Caixa”.
  • Ir á web.

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2015.

• Ciclos medios:
    • Inscrición: 07 .. 20 de abril de 2015.
    • Proba: 3 de xuño de 2015.
  • Ciclos superiores:
    • Inscrición: 23 de febreiro a 06 de marzo de 2015.
    • Proba: 29 de abril de 2015.
  • Ver orde no DOG.

VÍDEOS INFORMATIVOS DO CENTRO

Xeral

Dpto. de Metal

Dpto. de Electricidade

Dpto. de Administrativo

Toda a información, enlaces e documentos dos CONTRATOS-PROGRAMA.

Axúdanos a mellorar a web. Si tes algunha suxestión ou atopas algún erro, indícanolo premendo aquí

XUNTA DE GALICIA, CONSELLERÍA DE
CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA