Web oficial do IES Plurilingüe A Paralaia

ÚLTIMAS NOVAS

• 21/06/2015
  • Noticia de Faro de Vigo: "Alumnos del IES A Paralaia harán prácticas en instituciones europeas.
  • Ver noticia completa.
  • 11..17/06/2015
  • Excursión a Londres.
  • Un grupo de alumnos de 4º de ESO disfrutou duns días en Londres paseando por barrios emblemáticos e visitrando edificios históricos e museos.
  • Ver galería de fotos.

• Actividade de final de curso.
  • Como remate de curso, o venres 19, o alumnado de ESO  realizaremos unha visita a Marín organizada polo Departamento de actividades extraescolares: Parque dos sentidos, Petrogrifos de Mogor e Praia de Mogor.
  • Sairemos ás 09:45 e regresaremos ás 13:45.

• 12/06/2015
  • O pasado venres tivo lugar a xornada de portas abertas para o alumnado que o próximo ano cursará 1º da ESO no noso instituto.
  • O alumnado de 6º de primaria dos colexios adscritos, acompañados dos seus pais, visitaron o centro e coñeceron as instalacións.
  • Rematamos con unha merenda preparada por os alumnos de 3º da ESO, que serán os seus titores acompañantes durante o próximo curso.

ACTUALIDADE EDUCATIVA

• Anuario 2014/15

NOVAS ANTERIORES

• O noso centro foi seleccionado para facer as probas PISA.
    • 11/05/2015

• Realización das probas Pisa no noso centro.

• Para familiarizarse co formato e tipoloxía da proba o alumnado pode acceder ao seguinte facendo click aquí

• 21/04/2015
  • Obradoiro de banda deseñada
  • Para conmemorar este ano o Día do libro, o martes 21 de abril os alumnos de 2º da ESO tiveron na biblioteca unha actividade dirixida polo ilustrador e debuxante de banda deseñada Xosé Tomás.
  • Ver reseña.

VÍDEOS INFORMATIVOS DO CENTRO

Xeral

Dpto. de Metal

Dpto. de Electricidade

Dpto. de Administrativo

Toda a información, enlaces e documentos dos CONTRATOS-PROGRAMA.

Axúdanos a mellorar a web. Si tes algunha suxestión ou atopas algún erro, indícanolo premendo aquí

XUNTA DE GALICIA, CONSELLERÍA DE
CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA