Web oficial do IES Plurilingüe A Paralaia

ÚLTIMAS NOVAS

• 29/05/2015
  • Ceremonia de graduación.
  • Lugar: Pavillón polideportivo do IES.
  • Hora: 18:30h.
  • O alumnado de 1º ESO participa nun concurso de reciclaxe, a nivel estatal, chamado "RECYCLEYES". Eeste é un proxecto de divulgación das actividades de reciclado que levamos realizando durante o actual curso.
  • Este concurso foi proposto por APAS (Sociedade española para apromoción de actividades socioculturais), unha sociedade que pretende transmitir a importancia da reciclaxe e a súa potenciación.
  • Foron establecidas dúas categorías: a máis votada en internet e a elexida polo Xurado Naciona.
  • O noso centro participa con varios vídeos realizados polos nosos alumnos onde mostran as manualidades que realizaron con material para reciclar e expresan a importancia da reciclaxe.
  • Os vídeos, no caso de ser elexidos, poderán ser utilizados por APAS para apromoción do reciclado ou outras actuacións de carácter medioambiental.
  • O premio sería de 500€ en metálico e outros 500€ en material escolar.
  • Aquí temos o traballo dos nosos alumnos:
  • O alumnado de 1º e 2º de ESO participará na actividade "TAEKWONDO NA ESCOLA" organizada polo departamento de Educación Física, nas seguintes datas:
    • Venres 22 de maio, 2º de ESO, de 11:30h a 13:30h.
    • Luns 25 de maio, 1º de ESO, de 11:30h a 13:30h.
  • 20, 22 e 26/05/2015
  • O alumnado de 4º de ESO A participará na actividade "CONTACONTOS" organizada polos departamentos de Lingua Galega e Normalización nas seguintes datas e horas:
    • Mércores, 20 de maio en Abelendo de 12:30h a 14:00h
    • Venres, 22 de maio en AFAMO de 11:00h a 12:20h
    • Martes, 26 de maio en Quintela de 10:00h a 11:30h

•  13..24/05/2015
  • O departamento de Francés organiza unha exposición de carteis do Festival de Cannes a cargo do alumnado de 1º de Bacharelato.
  • 20/05/2015 ás 10:15h
  • Inauguración da denominación da Biblioteca "A Poza da Moura" do noso centro.
  • O cambio de nome da bibloteca resposta á nova orientación que se lle quere dar, vencellándoa ao patrimonio histórico e cultural de Moaña e converténdoa nun elemento dinamizador da cultura da zona.
  • No acto de inauguración visualizouse un avance do documental sobre lendas de Moaña que están a realizar os alumnos de terceiro curso de ESO, e no que colaboraron autoridades na materia como Xosé Villaverde, autor do libro Lendas de Moaña, ou o profesor da Universidade de Santiago de Compostela Xosé Ramón Mariño Ferro.
  • Ver galería de fotos.
  • Ver artigo Faro de Vigo 21/05/2015.
  • 14/05/2015
  • Carreira de orientación.
  • O alumnado de 4º de ESO (A-B-PDC) e 1º de Bacharelato (A-B) participará na actividade "CARREIRA DE ORIENTACIÓN" organizada polo departamento de Educación Física en Pontevedra, de 08:30h a 13:50h.

• 10/05/2015
  • O IES PLURILINGÜE A PARALAIA ORGANIZA A II ANDAINA SOLIDARIA EN MOAÑA.
  • O día 10 de maio ás 11:00h a.m. celebrarase a II Andaina A Paralaia Solidaria coa finalidade de recadar fondos e alimentos en prol das familias máis desfavorecidas do concello de Moaña. Está aberta a todo o que queira ser solidario e pódense inscribir na Asociación de Mulleres de Moaña e no IES Plurilingüe A Paralaia. Ten un custo de 2€ por persoa ou o equivalente en alimentos non perecedoiros. O percorrido terá como saída o IES.
  • Animádevos a participar!!!!!
  • Ver cartaz.
  • BECAS ALUMINI UC3M
  • Becas de 3.000€ anuais, durante toda a carreira, dirixidas a estudantes con bo expediente académico e escasos medios económicos, que queiran estudiar na Universidade Carlos III de Madrid.
  • Ver bases da convocatoria.
  • 05/05/2015 de 10:20h a 13:30h.
  • Demostración de impresoras 3D.
  • Os departamentos de Tecnoloxía e de Metal, coa colaboración de Contratos Programa e a empresa Kilo3D organizan unha xornada adicada á demostración do funcionamento das impresoras 3D e dirixida ao alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, así como ao de Formación Profesional das especialidades de Electricidade e Metal.
  • Ver Cartaz.

ACTUALIDADE EDUCATIVA

• Anuario 2014/15

NOVAS ANTERIORES

• O noso centro foi seleccionado para facer as probas PISA.
    • 11/05/2015

• Realización das probas Pisa no noso centro.

• Para familiarizarse co formato e tipoloxía da proba o alumnado pode acceder ao seguinte facendo click aquí

• 21/04/2015
  • Obradoiro de banda deseñada
  • Para conmemorar este ano o Día do libro, o martes 21 de abril os alumnos de 2º da ESO tiveron na biblioteca unha actividade dirixida polo ilustrador e debuxante de banda deseñada Xosé Tomás.
  • Ver reseña.

VÍDEOS INFORMATIVOS DO CENTRO

Xeral

Dpto. de Metal

Dpto. de Electricidade

Dpto. de Administrativo

Toda a información, enlaces e documentos dos CONTRATOS-PROGRAMA.

Axúdanos a mellorar a web. Si tes algunha suxestión ou atopas algún erro, indícanolo premendo aquí

XUNTA DE GALICIA, CONSELLERÍA DE
CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA