Extraescolares e Complementarias

Programa PIALE

O profesor Jose Luis Obelleiro estivo un mes en Burdeos grazas ao programa PIALE.

Aquí vos deixamos unha presentación coas actividades realizadas durante ese mes.

Obelleiro en Burdeos con PIALE.

ANDAINA MINAS DE SAN FINX

Andaina realizada polo IES as Insuas o 26 de outubro do 2016 desde o CPI Cernadas de Castro (Lousame) ata as minas de San Finx.

Participou o alumnado de 2º da ESO, tanto do IES as Insuas como do CPI Cernadas de Castro.

A actividade foi organizada polos departamentos de Educación Física, Lingua Galega e Literatura e Xeografía e Historia.

Un tempo un pouco complicado, pero unhas paisaxes fermosísimas e unha andaina moi completa. Deberíase repetir.

Campionato intercomarcal de Campo a Través en Noia!!

Campionato de Campo a Través en Noia o 1 de decembro de 2016, participando todo o alumnado de 1º e 2º de ESO!