MUSIQUEANDO 2019

Musiqueando 2019 é unha convocatoria nacional de concertos escolares na rúa organizada por COAEM, Confederación de Asociacións de Educación Musical.
O nome completo desta convocatoria é: Musiqueando 2019 - #nosimportalamúsica e celebrase simultáneamente en todo o país o próximo 11 de abril. O obxectivo de Musiqueando 2019 á celebrar un día de festa pola Música escolar e compartilo con toda a sociedade. ​Para elo, sacaremos a música das aulas á rúa e faremos un pequeno concerto. Seremos sobre 350 centros escolares e máis de 40.000 participantes.

O alumnado de Música do IES Campo de San Alberto unirase ao do IES Virxe do Mar e tocaremos xuntos. Será o próximo XOVES 11 DE ABRIL de 10:30 A 12:30 horas diante do IES Virxe do Mar.

ACHÉGATE A ESCOITARNOS!!

Se participaches pincha aquí para atoparte nas fotos!!