Concurso de fotografía

Semana Acción Mundial por la Educación Galicia 2014

Ola a todas e todos! Aquí tendes o enlace do vídeo resumo da SAME 2014 na que participou o noso centro: "Polo dereito a unha educación inclusiva" Chicas,chicos...saídes vós!!!

Novo meeting en Volos (Grecia)

A primeira semana do curso (16 a 22 de setembro), dentro do proxecto europeo Comenius Regio no que está a participar o instituto xunto con outras institucións galegas e gregas, un grupo de alumnos e profesores tiveron un novo encontro cos seus colegas gregos, na cidade de Volos. A parte máis importante do encontro levouse a cabo nun albergue situado no monte Pelion, a carón de Volos. O noso alumnado merece ser felicitado, tanto polo seu comportamento como pola excelente presentación do traballo que expuxeron diante dos anfitrións.

Os profes tamén realizaron reunións de traballo entre eles para avanzar no proxecto que compartimos e como na anterior ocasión, quedamos encantados coa excelente acollida que recibimos dos aprezados amigos gregos.

Encontro en Grecia

A última semana de xuño, dentro do proxecto europeo Comenius Regio no que está a participar o instituto xunto con outras institucións galegas (consellería, parlamento e asociación BBT "o Treito"), unha delegación nosa visitou a prefectura grega de Magnesia. En concreto, fomos recibidos polos colegas gregos na cidade de Volos aínda que a maior parte do encontro tivo lugar na fermosa illa de Skiathos. Realizamos avances no proxecto que compartimos con eles e quedamos encantados coa excelente acollida que recibimos dos aprezados anfitrións.

Con-certo entusiasmo podemos cambiar o Mundo!!!

O día 20 de xuño, as dúas últimas horas do curso, coincidindo co remate das clases, o grupo da Rede Solidaria do instituto organizou un concerto para todo o alumnado.

Invitaron a "Meridiano Zero" un grupo de rock formado por alumnos e exalumnos do centro. A participación

Concerto entusiasmo

desinterasada dos seus compoñentes axudou a que a recadación conseguida coa venda da fila cero (o concerto era gratuíto) fora máis elevada. O obtido foi doado integramente á ONG Miradas al mundo (para mercar zapatillas para que os nenos de Guinea Bisau poidan ir ao colexio) e a AECC Asociación española contra o Cancro. As persoas responsables destas dúas asociacións estiveron presentes no acto e agradeceron con entusiasmo as aportacións recibidas.

A actividade foi todo un éxito. Mereceu a pena o traballo de preparación do alumnado e profesorado integrante na Rede Solidaria, tanto da organización coma da explicación polas clases dos dous proxectos e do motivo do concerto.

Parque acuático de Cerdeda

O día 19 de xuño, seguindo o costume de cursos anteriores, o departamento de Educación Física organizou unha excursión ao parque acuático de Cerceda. O alumnado de 1º e 2º ESO participou case na súa totalidade, o que nos levou a ter que viaxar en dous autobuses e pedir a colaboración do departamento de Relixión.

Parque acuático Cerdeda

Tivemos un día moi agradable no que poidemos bañarnos e subir as atraccións sen pasar moito frío. Aproveitamos, desde as 12:30 ata as 18:45, as instalacións do parque acuático que, como se pode apreciar, estaban ateigadas de xente. O problema foron as colas, aínda que a última hora moitas persoas xa marcharan e poidemos repetir sen agardar case tempo.

Saída en bicicleta

O día 11 de xuño o alumnado de 1º de bacharelato B e algún membro de 1º bacharelato A participou nunha saída en bicicleta ata a praia de Testal. Aproveitamos para darnos un chapuzón e xogar un pouco na area. Á volta paramos na fonte da Chainza a beber e sacar unhas fotos.

Saida en Bicicleta

Rafting

O venres 30 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato e 4º ESO pudo participar na actividade de Rafting organizada polo departamento de Educación Física

Posando ca indumentaria apropiada antes da actividade

O emocionante da actividade pódese apreciar nas seguintes fotografías

En pleno rápido

No rápido

Se queredes ver máis fotos facede clic na pestana "FOTOS" na parte de arriba da páxina

Campionato de fútbol-sala

O Mércores 21 de Maio celebráronse as finais do campionato de Fútbol sala do instituto. O campión deste curso 2013/14 foi o 1906 RED VINTAGE F.S que venceu na final ao NEW TEAM. Os PROFESSIONAIS quedaron nunha honrosa terceira posición.

SUBCAMPIÓNSCAMPIÓNS3º CLASIFICADO

Mes cultural: Charla de Moncho Fernández e Oriol Junyent

O luns 19 de maio tivemos a sorte de poder escoitar ao adestrador do Obradoiro, Moncho Fernández, falar dos valores que transmiten os deportes de equipo e ao capitán, Oriol Junyent, sobre a súa carreira profesional.

A actividade foi moi amena. O alumnado de 1º e 2º ESO, ademáis de escoitar a dúas das persoas máis importantes do mellor clube de baloncesto de Galicia na actualidade, responsables do aspecto deportivo, puido facer preguntas, pedirlles autógrafos e mesmo fotografiarse con eles.

Foron moitas as preguntas que contestaron dadas as inquedanzas do alumnado.

Moncho Fernández e Oriol Junyent firmando autógrafos

A amabilidade, o saber estar e a dispoñibilidade foi total. Incluso, aínda sabendo o atarefados que están, foron quen de alargar a súa estancia no centro para que ningún dos asistentes se quedara sen a foto ou autógrafo que desexaba.

Podemos dicir que cubriron con creces as nosas expectativas e cumpren fielmente o seu slogan:

"Facendo Obra"