Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores de Formación Profesional

O Luns 23 febreiro saiu publicado no DOG a orde de convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de formación profesional de grao medio e de grao superior do ano 2015. O prazo de inscrición para as probas de acceso de grao superior comeza ese mesmo día.

Datas

Inscrición para á proba: Grao superior 23 febreiro - 6 marzo. Grao medio 7 - 20 abril

Xoves con Android

Comenius Regio

Dentro do programa europeo Comenius Regio no que está a participar este centro destacamos as seguintes novas.

Clodio

CONFERENCIA sobre Historia e arte de Noia, Lousame e a Serra de Outes, a cargo de D. CLODIO GONZÁLEZ PÉREZ. Celebrouse o mércores, día 11 de febreiro no salón de actos do instituto.

Regreso dos representantes do instituto da viaxe a Volos, Grecia. Noticia da que se fai eco o diario El Correo Gallego.

Campionato provincial de campo a través

O sábado 7 de febreiro celebrouse o campionato provincial de campo a través na praia de Cabío, na Pobra do Caramiñal. O instituto estivo representado polo alumno Luis Mayán que fixo unha boa carreira. Campo a través

Curso de Edición de Vídeo

Dentro das actividades do Programa Comenius Regio "Education and the Labour Market in an European Project Framework" estase a realizar un curso de edición de vídeo. Todo o alumnado que desexe participar nel pode facelo de xeito gratuíto asistindo os luns ás 18.00 h. Estamos utilizando a aula de informática 1 no primeiro piso.

Esperámosvos

Fase Intercomarcal de Campo a Través

O Venres 23 de Xaneiro disputóuse a fase intercomarcal de campo a través, no Campamento Virxe do Loreto en Porto do Son.

Nela participaron dous alumnos do noso centro que conseguiran clasificarse previamente. Estes foron Moisés García Pedrosa (1º ESO) e Luis Mayán Martínez (2º ESO B), que fixeron unha gran carreira e disfrutaron dun día marabilloso practicando deporte, incluso conseguindo (nun caso) a clasificación para a fase Provincial.

Esta fase Provincial, disputarase na Pobra do Caramiñal o vindeiro Sábado 7 de Febreiro.

Noraboa aos dous deportistas e a todos os que participastedes neste curso nas carreiras de campo a través.

Laboratorio de Ciencias

Foto esférica do Laboratorio de Ciencias Naturais.

Entrada do instituto

Seguindo coa serie de dependencias do noso centro, en fotos esféricas, deixamos agora a posibilidade de ver o vestíbulo de entrada ao instituto.

Saída do alumnado de 2º Bacharelato para disfrutar da película "A Esmorga"

Cartaz da película "A Esmorga"

O alumnado de 2º de Bacharelato saíu o día 17 de decembro a Santiago cos profesores Mercedes Rivas e Matías Barreiro para visionar a película " A Emorga " do director Ignacio Villar, baseada na novela do mesmo título de Eduardo Blanco - Amor.

Con Miguel de Lira, Antonio Durán "Morris" e Karra Elejalde nos papeis de o Cibrán, o Milhomes e o Bocas, o filme narra a liña principal do argumento da novela co destrutivo periplo dos 3 protagonistas polas rúas de Auria, aínda que deixa pouco ou nada apuntados outros aspectos moi importantes da obra, tal e como observaron os alumnos e alumnas que a teñen no seu programa de Literatura.

Visita ao Ézaro

O día 18 de decembro os alumnos de 4ºESO e 2ºBAC-C acompañados de dous profesores viaxamos ao Ezaro, para contemplar a espectacular desembocadura do río Xallas en forma de fervenza. Este é o único río de Europa que desemboca deste xeito debido a dureza da rocha granítica do Pindo que constitúe o seu leito. A auga do río non foi quen, no transcurso de milenios, de excavar a rocha  e o río desemboca salvaxe e rebelde.