Semana branca en Andorra do 5 ao 12 de abril

Do 5 ao 12 de abril un grupo de estudantes de 4 ESO e 1º Bacharelato esquiaron na estación Grandvalira en Andorra. O aproveitamento das clases de esquí e do bo estado das pistas foi moi alto. A maioría dos participantes recorreron gran parte da estación.

Viaxe a neve 2014

Compartimos a viaxe co instituto de Melide.

A experiencia, ainda que moi cansada, foi altamente valorada.

Protocolo de Absentismo Escolar

Para mellor información de toda a comunidade educativa do instituto, no seguinte enlace achégase o recente Protocolo para a prevención do Absentismo Escolar en Galicia. Así mesmo, tamén se enlazan as Instrucións da Dirección Xeral de Formación Profesional e Innovación Educativa polas que se traslada o mesmo.

A Cruz Vermella imparte unha charla sobre primeiros auxilios no centro

ambulancia

Este venres pola tarde, a Cruz Vermella de Noia imparteu unha charla sobre primeiros auxilios a un grupo de alumnos que temos, nun curso de formación para desempregados, impartido pola tarde no noso centro .

Visita de alumnado e profesorado do Nepean High School, de Ottawa, Canada (28 de febreiro ao 13 de marzo)

Entre o 28 de febreiro e o 13 de marzo estiveron no noso centro 10 alumnos e 3 profes do Nepean High School, de Ottawa, Canada, dentro dun intercambio escolar.

Ademáis

Nova visita da delegación Grega (10 ao 14 de marzo de 2014)

EDUCATION AND THE LABOUR MARKET IN A EUROPEAN PROJECT FRAMEWORK

Novamente nos xuntamos para seguir traballando no proxecto do Comenius Regio. Xa se comezan a ver os resultados de traballos feitos ainda que nos queda moito por diante para cumplir os obxectivos previstos.

Probas de acceso a ciclos

Calendario Probas de Acceso a ciclos medios e superiores - Convocatoria ordinaria 2014

Probas de acceso

Datas Grao superior

Datas Grao medio

Inscrición para á proba.

10 - 21 marzo

31 marzo -11 abril

Publicación da listaxe provisoria de inscritos.

Publicación da resolución provisoria de exencións e proba adaptada.

Reclamación a listaxe provisoria de inscritos.

Reclamacións contra á listaxe provisoria de exencións e proba adaptada.

7 - 10 abril

29 abril - 5 maio

Publicación da listaxe definitiva de inscritos.

Publicación da resolución definitiva de exencións e proba adaptada.

15 maio

Publicación dos centros públicos onde se realizarán as probas cos centros adscritos.

20 maio

Celebración da proba.

7 maio

4 xuño

Presentación da revista "Entrepontes"

Xa tivo lugar a presentación da nosa prestixiosa revista "Entrepontes 2012-13" o pasado venres 21 de febreiro, tal e como había sido anunciado nesta mesma web. Aquí tedes agora unhas fotografías do acto realizado na Biblioteca do Instituto, no que tivemos a honra de contar coa presenza da benquerida Aurora Marco:

Ciclo de conferencias e actividades da USC

Martes 21 de xaneiro (09:35-10:35).

”A orixe dos apelidos galegos” Ana Isabel Boullón Agrelo. Profesora na facultade de Filoloxía da USC e membro do Instituto da Lingua Galega.

Cursos: 1ºC, 1ºD, 2ºC de BAC.

Luns 27 de xaneiro (17:00)

Charla sobre a USC. Departamento de Orientación.

Tres grupos de 2º de BAC.

Xoves 6 de febreiro (10.45-11:35)

”A química e os produtos naturais” Ricardo Riguera Vega. Catedrático de Química Orgánica da USC.

Cursos: 1º A, 1ºB, 2º A, 2ºB.

Mércores 19 de febreiro.

Visita ás facultades da USC.2º de Bac. e alumnos de Ciclos.

Venres 21 de marzo. (10.45-11.35).

“A profesión de ser profesor” Ramón López Facal. Profesor de Didáctica na USC. Cursos: Tres grupos de 2º de BAC.

Calendario de admisión de alumnado de ESO e Bacharelato para o curso académico 2014/15

PUBLICACIÓN DE VACANTES

ANTES DO 1 DE MARZO

PRESENTACION DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

1-20 DE MARZO

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA

(só no caso de haber máis demanda que prazas)

DO 24 DE MARZO AO 4 DE ABRIL

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

ATÉ O 25 DE ABRIL

Presentación de reclamacións: 5 días hábiles (do 28 ao 6 de maio)

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

ANTES DO 15 DE MAIO

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (ESO E BACHARELATO)

25 DE XUÑO – 10 DE XULLO

PRAZO EXTRAORDINARIO DE FORMALIZACIÓN DE MATRICULA (ESO E BACHARELATO)

1-10 DE SETEMBRO

Presentación da revista

Como todos os anos, o vindeiro venres día 21 de febreiro, temos a presentación da prestixiosa revista do noso centro, "Entrepontes". Os profes estades todos invitados, pero por falta de capacidade na Biblioteca, onde vai ter lugar o acto, só pode asistir aquel alumnado que fora invitado expresamente polo equipo da Revista. Comopodedes observar na invitación que se achega de seguido, contaremos coa presenza de Aurora Marco.