Foto esférica da biblioteca

Aquí vos deixamos outra das moitas colaboracións de Samuel León, alumno de 1º de bacharelato e membro do equipo TICs

Campo a través no Campamento Virxe do Loreto

Campo a través

O 17 de decembro tivemos a segunda proba de campo a través do curso. O instituto participou con representación nas categorías de infantil e cadete, tanto masculinas como femininas. Clasificáronse varios participantes para a seguinte proba. Estas carreiras celebráronse no campamento Virxe do Loreto en Porto do Son. O día estaba perfecto para desfrutar da actividade.

Saída Cadete MasculinoFoto de grupo dos participantes na proba de campo a través

Comunicado de Nadal

Estimad@ membro da comunidade educativa do IES Campo de San Alberto:

ACTO DE ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Grupo de alumnos no parlamentoUn grupo de alumnos e profesores do IES  asistiron no Parlamento de Galicia  o xoves 11 de Decembro, ó acto de entrega dos premios do concurso de fotografías ‘A miña patria, my homeland’, un acto presidido pola titular da Cámara autonómica, Pilar Rojo, e no que participaron o conselleiro de Cultura e Educación, Xesús Vázquez Abad, e o director xeral de Educación, FP e Innovación, Manuel Corredoira.

Este concurso enmárcase dentro do programa educativo europeo Comenius Regio ‘Education and the labour market’, do que España é socio xunto con Grecia. Por parte de Galicia, xunto coa Consellería de Cultura e Educación, tamén participan o Parlamento, o IES Campo de San Alberto de Noia e o club de tempo libre O Treito de Lousame.

Premiados

Fotografía premiados

Premiados

O concurso de fotografías ‘A miña patria, my homeland’ contou cunha ampla participación de alumnado grego e galego, xa que se presentaron un total de 158 fotografías e 32 series fotográficas.

PremiadosDe todas elas o xurado seleccionou para o primeiro premio a fotografía de Sergio Mayo Esteiro ‘Pensamento de Vida’, que mostra unha man curtida de traballador que representa o esforzo e a vida.

O segundo premio foi para Alicia Fontenlos Martínez por ‘Paisaxe de Louro’, unha instantánea escollida pola súa calidade e o seu encadre. O terceiro premio recaeu en Irene Papautsi pola obra ‘Cobblestone o Makrinitsa’, na que se amosa a riqueza patrimonial grega a través dun encadre con profundidade e varios planos.O xurado tamén seleccionou a serie nº 29, de Nélida Pouso Romero, como premio á mellor serie.

CAMPO A TRAVÉS E BÁDMINTON

Campo a través

O 21 de novembro tivemos a primeira proba de campo a través do curso. O instituto participou con representación nas categorías de infantil e cadete, tanto masculinas como femininas ao igual que en anos anteriores. Esta proba celebrouse no campo de fútbol de Noia. Podedes ver fotos de esta e outras probas na páxina web da agrupación deportiva As Rías. (Se non vai o enlace escribe no navegador http://adasrias.blogspot.com.es/)

Bádminton

O 27 de novembro fumos ao Pavillón de Serra de Outes a participar nun campionato de Bádminton dentro do programa de deporte escolar da Xunta de Galicia. Acudiu a esta competición alumnado de 1º e 2º da ESO.

Os nervios antes da competición axudaban a non sentir a temperatura aínda que a mañá era bastante fría.

Os Xoves con android: aplicacións de fotografía

O xoves 13 de novembro Samuel falounos das, para el, mellores aplicacións de fotografía para os móbiles. Seguiremos o próximo xoves falando do mesmo tema.

Animádevos a asistir. Está moi interesante.

Concurso fotográfico

Xa finalizou o prazo de presentación e dipoñemos da relación das 158 fotografías (tanto nosas como gregas) que o xurado debe valorar despois de facer unha selección daquelas que cumpren as normas do concurso. Vaia traballo lles queda por diante!

O enlace lévache a un servizo de hospedaxe de ficheiros, chamado Lolabits, no que podes visualicar as fotos; Pero se desexas velas con toda a súa resolución, debes descargalas no teu equipo.