Campionato de Bádminton en Serra de Outes

Un grupo de alumnado do centro acudiu, o 28 de abril, a Serra de Outes para participar nun campionato de bádminton nas categorías infantil e cadete, masculina e feminina. Foron acompañados polos profesores de Educación Física.

Alumnado de 2º ESO visita o plató de " V Televisión"

Plató de V televisión

Alumnado de 2º da ESO  visitou os platós de V televisión e entrevistaron á célebre periodista e directora da cadena, Fernanda Tabarés.
O centro participa nun dos programas do Plan Proxecta da Consellería de Educación a través do cal se trata de desenvolver valores eo traballo por proxectos a través das TIC. "Rapazas emprendedoras nas TIC" é un programa de igualdade coordinado polo CESGA.(Centro de Supercomputación de Galicia)

1º Premio Festival Clipmetraxes: APÚNTOME

apuntome"Apúntome", unha curta filmada no noso centro, vén de gañar o 1º premio galego no festival de clipmetraxes de "Mans Unidas". Aquí podedes ver a curta,  e nesta web as fotos do evento.

O día 9 de Maio representaremos a Galicia en Madrid, na final do festival. A ver se temos sorte.

Campionato provincial de Orientación

O 16 de abril o IES Campo de San Alberto participou no Campionato Provincial de Orientación en A Cea da Ma en Culleredo con alumnado de 2º, 3º, e 4º da ESO.

A actividade foi moi interesante e a todos nos quedaron gañas de repetir a experiencia.

Orientación 2015-04-16

Os Xoves con Android

A información vista nestas xuntanzas está publicada no apartado de novas, dentro de alumnado, desta páxina

Viaxe a Roma

Entre os días 23 e 27 de Febreiro estivemos en Roma un grupo de 12 alumnas e alumnos, acompañados polas profes Mª José Villaverde e Amalia Pérez.

Rapazas Emprendedoras nas TIC