CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Calendario de exames de setembro

No seguinte enlace tedes as datas e horas de realización dos exames de setembro.

Libros de texto para o curso académico 2014-2015

No seguinte enlace podes acceder á relación de libros de texto que se van a utilizar no vindeiro curso académico 2014-2015. Aquelas materias que non figuran no listado, non precisan de libro de texto e os sinalados con asteríscos, non debes mercalos ata falar co profesor ou profesora que imparta a materia. Saúdos

Matricula para o curso académico 2014-15

Pica no seguinte enlace para acceder aos PRAZOS DE MATRÍCULA para o vindeiro curso académico 2014-15.

Así mesmo, para formalizar a túa matrícula, debes coñecer a DOCUMENTACIÓN QUE DEBES APORTAR

Axudas para adquisición de libros de texto para o curso 2014-15

Podedes ollar a recente Orde do 28 de maio de 2014 onde se establecen as axudas para a adquisición de libros de texto, pero tede coidado cos reducidos prazos que fixa:

Para o alumnado que se matricule en xuño: do 25 de xuño ao 28 de xullo de 2014, ambos inclusive.

Para o alumnado que se matricule en setembro: do 2 de setembro ao 2 de outubro de 2014, ambos inclusive.

Encontro en Grecia

A última semana de xuño, dentro do proxecto europeo Comenius Regio no que está a participar o instituto xunto con outras institucións galegas (consellería, parlamento e asociación BBT "o Treito"), unha delegación nosa visitou a prefectura grega de Magnesia. En concreto, fomos recibidos polos colegas gregos na cidade de Volos aínda que a maior parte do encontro tivo lugar na fermosa illa de Skiathos. Realizamos avances no proxecto que compartimos con eles e quedamos encantados coa excelente acollida que recibimos dos aprezados anfitrións.

Con-certo entusiasmo podemos cambiar o Mundo!!!

O día 20 de xuño, as dúas últimas horas do curso, coincidindo co remate das clases, o grupo da Rede Solidaria do instituto organizou un concerto para todo o alumnado.

Invitaron a "Meridiano Zero" un grupo de rock formado por alumnos e exalumnos do centro. A participación

Concerto entusiasmo

desinterasada dos seus compoñentes axudou a que a recadación conseguida coa venda da fila cero (o concerto era gratuíto) fora máis elevada. O obtido foi doado integramente á ONG Miradas al mundo (para mercar zapatillas para que os nenos de Guinea Bisau poidan ir ao colexio) e a AECC Asociación española contra o Cancro. As persoas responsables destas dúas asociacións estiveron presentes no acto e agradeceron con entusiasmo as aportacións recibidas.

A actividade foi todo un éxito. Mereceu a pena o traballo de preparación do alumnado e profesorado integrante na Rede Solidaria, tanto da organización coma da explicación polas clases dos dous proxectos e do motivo do concerto.

Parque acuático de Cerdeda

O día 19 de xuño, seguindo o costume de cursos anteriores, o departamento de Educación Física organizou unha excursión ao parque acuático de Cerceda. O alumnado de 1º e 2º ESO participou case na súa totalidade, o que nos levou a ter que viaxar en dous autobuses e pedir a colaboración do departamento de Relixión.

Parque acuático Cerdeda

Tivemos un día moi agradable no que poidemos bañarnos e subir as atraccións sen pasar moito frío. Aproveitamos, desde as 12:30 ata as 18:45, as instalacións do parque acuático que, como se pode apreciar, estaban ateigadas de xente. O problema foron as colas, aínda que a última hora moitas persoas xa marcharan e poidemos repetir sen agardar case tempo.

Saída en bicicleta

O día 11 de xuño o alumnado de 1º de bacharelato B e algún membro de 1º bacharelato A participou nunha saída en bicicleta ata a praia de Testal. Aproveitamos para darnos un chapuzón e xogar un pouco na area. Á volta paramos na fonte da Chainza a beber e sacar unhas fotos.

Saida en Bicicleta

Rafting

O venres 30 de maio o alumnado de 1º de Bacharelato e 4º ESO pudo participar na actividade de Rafting organizada polo departamento de Educación Física

Posando ca indumentaria apropiada antes da actividade