Laboratorio de Ciencias

Foto esférica do Laboratorio de Ciencias Naturais.

Entrada do instituto

Seguindo coa serie de dependencias do noso centro, en fotos esféricas, deixamos agora a posibilidade de ver o vestíbulo de entrada ao instituto.

Saída do alumnado de 2º Bacharelato para disfrutar da película "A Esmorga"

Cartaz da película "A Esmorga"

O alumnado de 2º de Bacharelato saíu o día 17 de decembro a Santiago cos profesores Mercedes Rivas e Matías Barreiro para visionar a película " A Emorga " do director Ignacio Villar, baseada na novela do mesmo título de Eduardo Blanco - Amor.

Con Miguel de Lira, Antonio Durán "Morris" e Karra Elejalde nos papeis de o Cibrán, o Milhomes e o Bocas, o filme narra a liña principal do argumento da novela co destrutivo periplo dos 3 protagonistas polas rúas de Auria, aínda que deixa pouco ou nada apuntados outros aspectos moi importantes da obra, tal e como observaron os alumnos e alumnas que a teñen no seu programa de Literatura.

Visita ao Ézaro

O día 18 de decembro os alumnos de 4ºESO e 2ºBAC-C acompañados de dous profesores viaxamos ao Ezaro, para contemplar a espectacular desembocadura do río Xallas en forma de fervenza. Este é o único río de Europa que desemboca deste xeito debido a dureza da rocha granítica do Pindo que constitúe o seu leito. A auga do río non foi quen, no transcurso de milenios, de excavar a rocha  e o río desemboca salvaxe e rebelde.

Foto esférica da biblioteca

Aquí vos deixamos outra das moitas colaboracións de Samuel León, alumno de 1º de bacharelato e membro do equipo TICs

Campo a través no Campamento Virxe do Loreto

Campo a través

O 17 de decembro tivemos a segunda proba de campo a través do curso. O instituto participou con representación nas categorías de infantil e cadete, tanto masculinas como femininas. Clasificáronse varios participantes para a seguinte proba. Estas carreiras celebráronse no campamento Virxe do Loreto en Porto do Son. O día estaba perfecto para desfrutar da actividade.

Saída Cadete MasculinoFoto de grupo dos participantes na proba de campo a través

ACTO DE ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Grupo de alumnos no parlamentoUn grupo de alumnos e profesores do IES  asistiron no Parlamento de Galicia  o xoves 11 de Decembro, ó acto de entrega dos premios do concurso de fotografías ‘A miña patria, my homeland’, un acto presidido pola titular da Cámara autonómica, Pilar Rojo, e no que participaron o conselleiro de Cultura e Educación, Xesús Vázquez Abad, e o director xeral de Educación, FP e Innovación, Manuel Corredoira.

Este concurso enmárcase dentro do programa educativo europeo Comenius Regio ‘Education and the labour market’, do que España é socio xunto con Grecia. Por parte de Galicia, xunto coa Consellería de Cultura e Educación, tamén participan o Parlamento, o IES Campo de San Alberto de Noia e o club de tempo libre O Treito de Lousame.

CAMPO A TRAVÉS E BÁDMINTON

Campo a través

O 21 de novembro tivemos a primeira proba de campo a través do curso. O instituto participou con representación nas categorías de infantil e cadete, tanto masculinas como femininas ao igual que en anos anteriores. Esta proba celebrouse no campo de fútbol de Noia. Podedes ver fotos de esta e outras probas na páxina web da agrupación deportiva As Rías. (Se non vai o enlace escribe no navegador http://adasrias.blogspot.com.es/)

Bádminton

O 27 de novembro fumos ao Pavillón de Serra de Outes a participar nun campionato de Bádminton dentro do programa de deporte escolar da Xunta de Galicia. Acudiu a esta competición alumnado de 1º e 2º da ESO.

Os nervios antes da competición axudaban a non sentir a temperatura aínda que a mañá era bastante fría.

Os Xoves con android: aplicacións de fotografía

O xoves 13 de novembro Samuel falounos das, para el, mellores aplicacións de fotografía para os móbiles. Seguiremos o próximo xoves falando do mesmo tema.

Animádevos a asistir. Está moi interesante.

Concurso fotográfico

Xa finalizou o prazo de presentación e dipoñemos da relación das 158 fotografías (tanto nosas como gregas) que o xurado debe valorar despois de facer unha selección daquelas que cumpren as normas do concurso. Vaia traballo lles queda por diante!

O enlace lévache a un servizo de hospedaxe de ficheiros, chamado Lolabits, no que podes visualicar as fotos; Pero se desexas velas con toda a súa resolución, debes descargalas no teu equipo.