Video do XXV aniversario do Instituto

Un percorrido polos artigos de prensa e fotografías que informan da inxente labor realizada no noso Centro, durante os seus 25 primeiros anos de existencia.

Relación de premiados no certame literario "Alberto Romasanta" 2016

Xa se resolveu o certame Certame Literario “ALBERTO ROMASANTA” 2016, outorgando os premios das distintas modalidades ao seguintes alumnos e alumnas:

Intercambio co Nepean High School de Canadá: doazón de libros de Literatura Galega

Con motivo do intercambio co Nepean High School de Canada o noso alumnado donou unha serie de títulos en galego para conformar unha sección de Literatura Galega na Biblioteca do centro canadense.

Literatura Galega no Nepean High School (Ottawa) from Sae da cuncha... en galego on Vimeo.

Charla de Manuel Portas

O venres día 22 de abril tivemos o pracer de disfrutar coa charla que deu no noso centro o profesor e escritor Manuel Portas.  O acto estivo enmarcado dentro do programa de actividades que o IES organiza con motivo do "Mes Cultural" e foi organizado por Normalización Linguística en colaboración co departamento de "Xeografia e Hª".

Xogos de colisións 2016

Apetéceche escapar un pouco??? Unha mostra do bo facer dos alumnos de 4º!

Xogo de Martín.  Xogo de María
 Xogo de Sara Xogo de Pablo

Rafting rio Ulla

Impresionante descenso do alumnado de 4º ESO e 1ª Bacharelato sobre o río Ulla e nun entorno natural privilexiado. Diversión, actividade física, emoción, risco..., pero todo baixo control pola gran coordinación e traballo en equipo de cada un dos membros das 5 embarcacións.

Bo traballo, rapaces!

Feira do libro

Xa deu comezo a feira do libro. Anímate a participar. Podes facelo ata o día 29 de abril.

Liga interna fútbol sala

"Os Galácticos" equipo campión da liga interna 2015/16

Campionato provincial de carreira de orientación

Campión categoría cadete