Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Novas de interese:

Guggenheim

21-23/04/2015 Día do libro en Bilbao

Un ano máis os argallerios e argalleiras das letras celebran o día do libro neste caso en Bilbao. Na súa estadía aproveitarán para coñecer a cidade: museos coma o Guggenheim, edicifios culturais coma a Alhóndiga, etc. ademais de facer a lectura continuada do libro de Fran Alonso "Silencio" e a composición dun poema coas palabras elixidas. A hora de saída esta prevista para o 21 de abril ao mediodía e a volta para o 23 á noite.

Primeiros auxilios

16/04/2015 Taller de Primeiros Auxilios

A Cruz Vermella ven o  xoves 16 de abril a impartir un taller práctico de primeiros auxilios para os alumnos de 1º de Bacharelato e 1º de todos os ciclos formativos do centro. A súa duración é de dúas horas.

06/04/2015: Proxecto do depto. de Automoción  premiado

Mediante a Resolución do 6 de abril de 2015 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa convocáronse premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O departamento de Automoción do noso instituto foi premiado nesta convocatoria polo  proxecto "Desenvolvemento do proceso de adaptación dunha motorización de gasolina para o funcionamento con hidróxeno" cunha contía de 22.784,54 €. O noso insitituto actúa neste proxecto como coordinador, participando tamén outros centros como o IES Lois Pena Novo de Vilalba, o IES de Fene e o IES María Sarmiento de Viveiro.

21-28/03/2015: Inmersión linguística en Edimburgo

Os estudantes  de 4º ESO e 1º de Bacharelato de Humanidades  veñen de realizar unha visita á capital escocesa, Edimburgo, acompañadas por dúas profesoras do departamento de inglés.

Fai clic aquí para máis información e fotos da viaxe

comenzo das cousas

27/03/2015: Visita ao museo "O comenzo das cousas"

O venres 27, último día de clase antes das vacacións de semana santa, nas dúas últimas horas de clase, os alumnos de 2º e 4º da ESO e 1ºBAC visitarán o museo "O comenzo das cousas", aquí en As Pontes.

No quiero ser dulcinea

25/03/2015: Obra de teatro "No quiero ser Dulcinea"

Este mércores 25 de marzo teremos para os alumnos de 2º e 3º ESO a obra de teatro "No quiero ser Dulcinea", un espectáculo didáctico que recopila fragmentos de varios autores clásicos e analiza a figura da muller nas distintas épocas da historia. A obra ven acompañada dunha unidade didactica ca que a profesora de lingua castelá ven de traballar cos alumnos estes días, nas horas de clase.

Será no cine Alovi, os buses recolleran os alumnos ás 10:30h ou 10:40h, e estarán de volta antes das 12:30h.

A actividade está organizada polo Centro de Informaición da Muller do Concello de As Pontes en conmemoración do Día Internacional da Muller.