Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Novas de interese:

mundo cooperante

24 e 25/04/2014:  Expo e talleres da ONGD "Mundo Cooperante"

Esta ONGD ofrécenos unha exposición (montada no hall do instituto desde o 22 de abril) e uns talleres sobre cooperación ao desenvolvemento para todos os alumnos da ESO.

salamanca 22/04/2014:  Día do libro en Salamanca

Este ano os argalleiros e argalleiras das letras viaxamos a Salamanca para celebrar o día do libro grazas á colaboración do concello desta cidade e á boa acollida que tivo a nosa actividade por parte do director  da Biblioteca Municipal Torrente Ballester.  Alí gozaremos da lectura continuada de Diario de Eva, El diario de Adán y Eva, The diaries of Adam and Eve de Mark Twain e  da composición do poema coas palabras elixidas polos lectores.  Aproveitaremos a nosa estancia na cidade para coñecer a Salamanca literaria (Torrente Ballester, Unamuno, Martín Gaite, “Calixto e Melibea”...) e artística.

primeiros auxilios

10/04/2014 Taller de Primeiros Auxilios

A Cruz Vermella ven o  xoves 10 de abril a impartir un taller práctico de primeiros auxilios para os alumnos de 1º de Bacharelato e 1º de todos os ciclos formativos do centro. A súa duración é de dúas horas.

7/04/2014:  Viaxe a Roma
Os alumnos de 4º ESO vanse a Roma