Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Atención: novo teléfono do centro: 881 93 00 01

Próximos eventos:

16 a 21 xuño Excursión 4ºESO a Barcelona

22  xuño, mércores Festa de fin de curso. Último día de clase.

28  xuño, martes Entrega de notas

Podedes desgargar a orla de 2º Bacharelato  clicando na seguinte imaxe:

orla

17 maio. DIA DAS LETRAS GALEGAS

Manuel Maria

Retrato de Manuel María, por Mario Vérez. 4ºESO

Calendario 2016: A luz nas árbores celtas. Podes descargalo aqui

Outras novas:

PARABÉNS PARA OS ALUMNOS DE F.P. BÁSICA E O SEU TUTOR MARTÍN FANEGO
Os alumnos de FP básica xunto co seu titor presentáronse ao concurso "As Pontes Emprende 2016" que ten como obxectivo fomentar a cultura emprendedora, apoiar e dinamizar iniciativas empresariais....

O venres 27 de maio á noite fíxose a entrega dos premios no cine Alovi de As Pontes. Recibiron un Accésit e un vale por 200€ para gastar no comercio local (o primeiro premio foi para o proxecto do CPI Monte Caxado)

Parabéns do Conselleiro de Educación pola participación do I.E.S. Castro da Uz no congreso Innova FP Galicia

Proxecto de innovación nos medios de comunicación: Probas do automobil funcionando con hidróxeno
O día 16  de febreiro foron presentadas no circuito de A Pastoriza as primeiras probas do fucionamento dun automobil con hidróxeno, proxecto de innovación no que participoa o noso centro co IES de Fene, IES María Sarmiento de Viveiro e IES Lois Peña Novo de Vilalba. Do evento fixéronse eco diversos medios de comunicación, entre eles CRTVG, El Progreso e La Voz de Galicia, e nel estiveron presentes os directores de dous dos institutos, así como o teniente de alcalde de A Pastoriza

Video na CRTVG: "Crean un coche que funciona con hidrógeno"
Artigo en La Voz: "¿Gasolina? Si, e tamén hidróxeno
"
Artigo en La Voz: "El hidrógeno ya compite con la gasolina"
Artigo en El Progreso: "Cuatro institutos presentan en A Pastoriza un coche con motor de hidrógeno"

Nos ordenadores da biblioteca do instituto podes consultar o programa "Orienta 2015-2016" que recolle toda a información sobre itinerarios, optativas, estudos universitarios, saídas profesionais, etc. actualizado a este curso 2015-2016. Se prefires levalo para casa, podes pedir unha copia do pograma no departamento de Orientación ou en Vicedireción.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

Síganos en Facebook

depto-orientacion

Ciclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtual Departamentos de Enseñanza