Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Novas de interese:

aesleme

27/02/2015: Charla sobre lesión medular

Este venres, de 12:30h a 14:10h teremos unha charla sobre lesións medulares centrada nos perigos do alcohol e a condución con ponentes de AESLEME (Asociación para el Estudio de la Lesión Medular Espinal)

arco

26/02 a 01/03/2015: Viaxe Artístico-Cultural a Madrid

Os alumnos de 4º da ESO viaxan a Madrid para facer un percorrido artístico cultural que os levará a visitar ARCO, o Museo Raiña Sofía, Museo Arqueolóxico, Xardín Botánico, etc.

Asistirán tamén a unha obra de Teatro no teatro Principe da Gran via, e tamén haberá tempo libre para dar un paseo pola cidade:  Senado, Templo de Debod, Teatro Real e opcionalmente

A saída esta prevista para o xoves ás 6:30h da maña e a volta para a madrugada do domingo ao luns.

david rubin

27/02/2015: David Rubín ven ao instituto

O vernes ven a centro este autor de comics e ilustrador a falar da súa obra en xeral e da súa última obra "Viñetas da vida" en particular.

Este é o seu blog: http://www.detripas.blogspot.com.es/

Máis información aquí

Doazón de órganos

20/02/2015: Charla "Doazón de Órganos"

O Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña, cuarto de España en número de transplantes, ofrece esta charla sobre doazón de órganos aos nosos alumnos de 4º da ESO, 1º de Bacharelato e 1º de Ciclos Formativos.

20/02/2015: Visita ao centro de datos de "R"

Os alumnos de 1º e 2º do Ciclo de Sistemas Microinformáticos e Redes visitan o centro de datos de R en A Coruña. É o nodo central da rede de comunicacións que sirve telefonía internet, televisión por fibra optica para toda Galicia.

entroido

13/02/2015: Festa do Entroido

Este venres fixemos a festa do Entroido. O programa foi o seguinte:
8:30 - 11:20:   Clase normal
11:20 - 12:10: Concurso de disfraces
12:10 - 12:30: Recreo con freixós e orellas
12:30 - 14:00: Actuacións musicais: coro polifónico, música tradicional e o grupo de rock local "Random".
14:00 - 14:10: Entrega de premios do concurso de disfraces e do concurso "Lingua de amor" organizado polo depto. de língua galega.

Clic aquí para ver fotos da festa

mentalizate

10/04/2015: Charla sobre saúde mental

Este martes o alumnado de 3º e 4º da ESO asiste a unha charla impartida por traballadoras sociais de FEAES Galicia (Federación de Asociacións de Familiares e Persoas con Enfermeade Mental de Galicia) xuntanza enmarcada na campaña Mentalízate.

MENTALÍZATE  é unha campaña de información e sensibilización dirixida a adolescentes entre 14 e 20 anos, destinada á promoción da saúde mental a  través  do fomento  de  hábitos  e  estilos  de  vida  saudables  e  á  prevención  da enfermedade mental centrada en concienciar aos xóvenes sobre o risco do consumo de tóxicos (especialmente alcohol e cannabis).

Febreiro-Marzo/2015: Talleres de prevención de drogodependencias

Como continuación dos talleres levados a cabo nos meses de novembro e decembro, volven a campaña Zona Zero, neste caso nos recreos dos días 4, 11 e 25 de febreiro, e o 4, 18 e 25 de marzo.

Estas actividades van dirixidas ao alumnado da ESO pero pode participar calquera alumno no centro.