Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Novas de interese:

casa das ciencias

20/01/2015: Visita aos Museos Científicos Coruñeses

Os alumnos de 3º e 4º da ESO visitan os tres museos científicos coruñeses. Ás 10:30h comenzarán polo Acuarium Finisterrae e duas horas máis tarde visitarán a Casa das Ciencias: exposición e sesión de planetario. Ás 15:00  traladaranse á Domus para facer un picnic e logo ver a sala de exposicións unha hora máis tarde. A derradeira actividade será una sesión de Magnavisión na mesma Domus, ás 17h. A chegada de volta ás Pontes esta prevista entorno para as 7 ou 8 da tarde.

Gañadores do concurso de fotografía científica e postais de Nadal. Calendario científico 2015

Nesta ligazón podes consultar os premiados en ambos concursos.

Tamén podes descargar o calendario para o ano 2015 en formato PDF coas doce fotos seleccionadas polo xurado, formado por profesores e membros da ANPA, clicando na seguinte ligazón

mais igualdade

5/12/2014  Xornada de Portas Abertas da Campaña de Prevención e Sensibilización ante a Violencia de Xénero

Este evento será o venres 5 de decembro ás 18:30h na Casa Dopeso. Nel estrearase o vídeo "Na feira das Pontes fálase de Igualdade", a estrea do vídeo musical "Queremos máis Igualdade", interpretado polo alumnado de 3º e 4º da ESO e a actuación musical do grupo local Random, formado por rapaces e rapazas do noso instituto.

Xa podes ver aquí o video co rap composto interpretado polos alumnos do IES Castro da Uz e o IES Moncho Valcarce. Tamén, nesta ligazón se pode descargar en formato mp3 e o documento coas letras e fotos da actividade.