ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS DIXITAIS ALUMNADO FP, ARTES PLÁSTICAS E DESEÑO, ESO E BACHARELATO DE PERSOAS ADULTAS

A Resolución do 29 de abril de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, ditan as intrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño de réxime especial, e ensinanzas de educación secundaria e bacharelato para persoas adultas na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023-2024.

Os niveis de competencia dixital que se acreditan a travé dos procedementos regulados nesta resolución son: inciación e intermedio, que se corresponden cos niveis de aptitude do Marco Galego de Competencias Dixitais.

Os xeitos de acreditación establecidos son:

• DE OFICIO

• MEDIANTE PROBA:
    • Nivel intermedio Completo

• Proba dominio IV + Titulación

• O alumnado interesado en realizar a proba solicitará a súa inscrición empregando o modelo de SOLICITUDE do anexo I e entregandoa ás persoas titoras do seu curso. Se é menor de idade deberá contar ca correspondente autorización que será entregada xunto a anterior solicitude.

A data límite de inscripción é o 22 de Maio .

Ligazón á Resolución

Ligazón Demo da Proba