Ao abeiro do Plan Integral contra o acoso e o ciberacoso escolar impulsado co fin de blindar que as contornas escolares sexan seguras, inclusivas e respectuosas e que o centro escolar conte cos recursos necesarios para poder previr, identificar e actuar ante estas situacións, colocouse un punto laranxa físico no centro e outro virtual na páxina web do centro.

O funcionamento do punto laranxa é como o dun buzón a través do cal o alumnado pode comunicar ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima, posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou perciban en outros alumnos.

Para xestionar este buzón, o centro conta cun equipo de actuación contra o acoso escolar integrado, entre outros, polo coordinador de benestar emocional e convivencia e a persoa orientadora do centro.

Así, o alumnado dispón dun equipo de referencia ao que dirixirse en caso de que o precise. E no  Protocolo educativo para a prevención, a detección e o tratamento do acoso e do ciberacoso escolar, establécese un procedemento de intervención ante os posibles casos que se coñezan por esta vía.

Continuando co proceso iniciado o curso pasado, o equipo Erasmus Escolar do IES Johan Carballeira vén traballando desde setembro na organización de distintas mobilidades, tanto de profesorado coma de alumnado. Este cartel é un resumo das que xa se puxeron en práctica ao longo dos meses de xaneiro e febreiro. Pincha nos seus nomes se queres coñecer un pouco máis sobre elas. Curso formación profesorado, Mobilidade Picasso Mob, Visita preparatoria.

Nestes momentos seguen tendo lugar outras mobilidades e próximamente tamén teremos as mobilidades de grupo. Estade atentas e atentos á próxima publicación!!

Equipo Erasmus Escolar 2023-2024.

As notas da 2ª avaliación publicaranse en Abalar para tódolos cursos nas seguintes datas:

2º de Bacharelato: 13 de marzo ás 10:00 h.

ESO e 1º de Bacharelato: 22 de marzo ás 10:00 h.

Ciclos Medios, Superiores e 1º de FP Básica: 22 de marzo ás 11:00 h.

Que é a certificación ComDix?

É a certificación galega en competencias dixitais promovida pola Administración galega e que certifica o nivel que ten unha persoa para utilizar as tecnoloxías dixitais, tanto a nivel persoal como social e profesional.

Para que necesito esta certificación ComDix? Que usos terá?

Servirá para demostrarlle a calquera institución, empresario ou persoa o noso nivel de aptitude no uso das tecnoloxías dixitais.

Como se organiza a acreditación das competencias dixitais do alumnado?

Na Resolución do 28 de febreiro de 2024 ditanse instrucións para a acreditacón das competencias dixitais do alumnado que cursa ESO e bacharelato no curso 2023/24.