Estudo-diagnose do estado da convivencia no centro.

A primeira tarefa que nos propuxemos, unha vez constituída a Comisión da Convivencia, foi realizar un estudo-diagnose do estado da Convivencia no Centro. Para iso decidimos consultar manuais, páxinas web de varias Comunidades Autónomas (Galicia, Aragón, Castela-León, Andalucía…), o Plan Valora, etc.  e elaborar unhas enquisas dirixidas ao alumnado e ao profesorado para avaliar os diferentes aspectos da convivencia desde as diferentes ópticas dos principais axentes que interveñen no proceso educativo.

Ao longo do curso reunímonos cunha periodicidade quincenal e, ás veces semanal, para redactar, corrixir e consensuar as cuestións que se ían plantexar.  Posteriormente traballamos na tabulación e valoración das enquisas.

Os tipos de enquisas que lles presentamos a alumnos e profesores, os resultados das mesmas, así como a valoración dos datos obtidos, quedan recollidos no documento Word que se adxunta.

Estudo diagnose da Convivencia no IES Laxeiro 2007-2008.doc436 KB