Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2014

Comunicamos que no DOG nº 47 do día 10 de marzo de 2014 aparece a Orde do 5 de marzo  pola que se convocan as probas de acceso á Ciclos Medios e Superiores correspondentes ao ano 2014.

Calendario das Probas

Solictude de inscripción para Ciclo Medio

Solicitude de inscripción para Ciclo Superior

Éxito absoluto do IES Laxeiro na fase clasificatoria do Parlamento Xove 2014

logopx

Os dous equipos do IES Laxeiro que participaron na fase clasificatoria do Parlamento Xove 2014 celebrada o 15 de febreiro na Coruña clasificáronse para a fase final, ocupando o primeiro e o segundo posto na taboa.

O equipo Laxeiro 2 formado polos alumnos de 1º BAC: Uxía Adán, Andrés Machado, Alba Tomé e Laura Machado, coordinados polo profesor Manuel Igrexas, clasifícouse en primeiro lugar, cos tres debates gañados e 98,50 puntos.

O equipo Laxeiro 1 formado polos alumnos de 2º BAC: Marta Millares, Diego Viana, Paula Castro e Laura Torreiro, coordinados polo profesor Xosé Manuel López, clasifícouse en segundo lugar, cos tres debates gañados e 95,75 puntos.

Podedes consultar aquí os resultados.

Os dous equipos pasan á fase final que se celebrará no Parlamento de Galicia os días 25 e 26 de abril.

Fomentando a convivencia, educar en valores

Os días 11, 12 e 13 de Febreiro o alumnado de 2º de ESO está a traballar a igualdade e aspectos da convivencia cos técnicos Susi Payo e Celso Taboada do Servizo de Igualdade do Concello de Lalín.

Estereotipos de xénero, Bullying, formas de reaccionar..., son algúns dos aspectos a tratar de xeito ameno e coas distintas opinións de todo o alumnado.

Día da Paz

Os departamentos de Relixión, Orientación e Plástica conmemoraron o 30 de Xaneiro , Día da Paz, con dúas exposicións tituladas: "A paz nas distintas relixións" e  " A Paz: do A ao Z".

Na primeira o alumnado buscou frases célebres de persoaxes representativos de cada relixión , co obxectivo de  mostrar que todas elas perseguen o mesmo fin: A Paz, un punto máis no logro da harmonía.

Coas distintas letras do alfabeto o alumnado e titores de ESO eleboraron tamén listados de  palabras para conmemorar este día.

Aquí tes algunhas fotos.

Teatro Fórum de Igualdade

Os días 21 e 27 de Xaneiro realizamos, coa colaboración das monitoras da Asamblea de Cooperación pola Paz (Santiago), o segundo Teatro Fórum para o alumnado de 1º de ESO.

Reflexionaron e aprenderon sobre Igualdade de Xénero, respecto e convivencia.... mediante dinámicas amenas e  lúdicas.

Para ver máis bótalle un ollo á galería de fotos.

Aprendendo a convivir

Aprendo a convivir

Novamente a educadora social Isabel Presas do centro Quérote+ colabora con nós no Obradoiro de Convivencia para o alumnado de 3º de ESO enmarcado dentro do Plan Proxecta.

O alumnado aprendeu a convivir, poñendo en práctica habilidades como a escoita activa, asertividade, empatía,...

Fai clik aquí para ver algunhas imaxes.

Clases sen fume

Clases sen fumes

O luns e martes 20 e 21 de xaneiro o almunado de 2º de ESO e 1º ESO C tivo coa doutora Victoria Aldea do Sergas as sesións formativas de prevención do tabaquismo.

Ademáis de información sobre os efectos nocivos do tabaco e a súa composición detectaron, no alumnado voluntario, os niveis de monóxido de carbono.

Aquí podes ver algunhas fotos.

O IES Laxeiro toma á Cidade da Cultura

Visita a Cidade da Cultura

O 10 de xaneiro os alumnos/-as de 3º da ESO acompañados de catro profesores visitaron na Cidade da Cultura a exposición ORINOCO. O Departamento de CCSS organizou a visita a esta colección da Fundación Cisneros que trata de acercar o mundo índixena da selva venezolana bañada polo río Orinoco.

Neste ligazón podes atopar máis información sobre estes pobos e a súa cultura, ademáis dunhas preciosas fotografías.

Acompañados por un guía, tamén coñecemos os diferentes edificios  que forman parte deste conxunto arquitectónico tan polémico como atractivo. Aprendemos que secreta simboloxía encerra cada un deles, que materiais se empregaron para construílos, a dificultade constructiva que supuxeron e outra serie de datos referentes ao emplazamento no Monte Gaiás.

Nesta galería podedes botar unha ollada ás fotos que se fixeron nesta actividade.