Visita a nosa biblioteca ...

... onde a maxia acontece

Calendario exames de setembro 2014

No arquivo adxunto podedes consultar o calendario de exames de setembro para ESO, BACHARELATO  e ADULTOS.

Parabéns aos gañadores do Concurso "Mestre Laxeiro"

No seguinte enlace pódense ver as obras premiadas no X Premio de Pintura escolar "Mestre Laxeiro" organizado polo Museo Municipal "Ramón Mª Aller" durante o mes de maio. Parabéns polo 1º Premio a Iria Varela e polos accesit de Alejandro Zas, Ana García Lois, Antonio Diéguez, Brais Vázquez, Lara Varela, Sandra García e Zaira Míguez.

Admisión Ciclos Medios e Superiores para o curso 2014 -2015

Desde o 17 de xuño ata o 4 de xullo estará aberto o prazo de admisión para ciclos medios e superiores  curso 2014 - 2015. Nos arquivos adxuntos podedes coñecer toda a información pertinente.

Calendario de proceso de admisión e matriculación

Oferta educativa do IES Laxeiro curso 2014-2015

Oferta actualizada da Consellería para o vindeiro curso

Lexislación que regula o proceso

Impresos de solicitude

1º ano Ciclo Medio

1º ano Ciclo Superior

2º ano Ciclo Medio

2º ano Ciclo Superior

Anexo Ciclos Medios

Solicitude Web

Para máis información visitar a páxina web  www.edu.xunta.es/fp

Relación de Libros de texto para o curso 14-15 no IES.laxeiro

Nos arquivos adxuntos aparece a relación de Libros de Texto para o curso 14-15. Calquera dúbida consulten na secretaria do centro. Nesta mesma páxina web poden atopar todo o referente á axuda de libros.

- Relación de libros de texto ESO

- Relación de libros de texto Bacharelato

- Relación de libros de texto Ciclos

- Relación de libros de texto Adultos

Noelia Blanco Pájaro, gañadora do concurso CocaCola de relato curto na súa VI edición.

"Bipolaridade" resultou ser o texto gañador da VI edición do Concurso Novos Talentos de Relato Curto organizado por Coca-Cola en colaboración coa Secretaría Xeral de Política Lingüística. O acto da entrega de premios tivo lugar o venres na Cidade da Cultura En Santiago de Compostela. Acto no que a alumna de 2º ESO do IES Laxeiro acadou o premio de gañadora absoluta desta edición.

Parabéns a Noelia Blanco Pájaro polo exito acadado, un feito que serve para continuar coa fermosa traxectoria do centro neste concurso.

A noticia tivo repercusión en diferentes xornais coma El Correo Gallego ou Faro de Vigo.

Axudas para a adquisición de libros de texto curso 2014-2015

O DOG do 30 de maio de 2014 ven de publicar a Orde do 28 de maio pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/15. Presenta dúas novidades importantes con respeto ao ano pasado:

1º.- A finalidade das axudas é exclusivamente  para libros de texto, non para material didáctico nin complementario.

2º.-A obrigatoriedade de conservar en bo estado os libros de texto, para incorporalos, ao remate do curso, a un fondo solidario que se constituirá no centro

Nos seguintes arquivos podedes consultar toda a información relativa a este programa:

Intrépidos periodistas

A semana do 19 ao 23 de maio os alumnos de 1º ESO A viviron unha curiosa experiencia.

Tres membros do equipo directivo prestáronse moi amablemente  para ser entrevistados polos alumnos do primeiro curso da Eso. Armados os rapaces coas súas mellores armas lingüísticas  e armados os membros do equipo coa súa mellor sonrisa,  viviron  todos uns momentos distintos e  moi agradables. Un xeito diferente de ver o labor que se fai no centro dende a dirección e un modo distinto de aprender a aprender. Grazas a todos pola colaboración.

Curiosea pinchando aquí.

Voltamos coa froita

A voltas coa froita

O vindeiro 19 de maio comezaremos cun novo periodo de reparto de froita durante os recreos.

Aquí podes ver imaxes dalgúns traballos feitos polo alumnado de 1º de ESO para promocionar e reflexionar sobre o consumo saudable.

Aproveita e ponlle cor á túa vida!. Pásate á froita!.