Intercambio con Finlandia: Jynkänlahden koulu - IES Laxeiro

Do 14 ao 20 de abril nove estudantes de 4º de ESO, alumnos e alumnas das seccións bilingües (inglés) do IES Laxeiro, participaron nunha estadía con familias e estudantes de Finlandia. A escola acolledora, Jynkänlahden koulu, atópase na cidade de Kuopio; alí os alumnos e alumnas viviron o día a día dos seus "hosts", tanto na escola como nas casas. Ademais da inmersión nas actividades lectivas, puideron coñecer de primeira man diversos aspectos da vida e cultura finesas, así como poñer a proba o seu inglés de maneira altamente satisfactoria. A hospitalidade e acollida por parte dos amigos fineses foi exquisita e entrañable, tanto do persoal da escola como das familias. Toda unha enriquecedora experiencia que terá a segunda parte no mes de outubro cando o IES Laxeiro e as familias dezás recibirán aos alumnos-as e profesores de Kuopio.

Fotogalería

Admisión para probas libres de obtención de títulos FP LOE convocatoria 2015-2016

Desde o 18 ata o 29 de abril estará aberto o calendario de admisión de probas libres para a obtención de títulos de Ciclos Formativos de Formación Profesional LOE correspondentes a convocatoria 2015-2016.

Enlaces informativos:

a) Orde que desenvolve as probas (aínda non hai cambios LOMCE)

b) Instruccións sobre o proceso de admisión

c) Calendario de admisión

d) Impreso de solicitude

Máis información en www.edu.xunta.es/fp

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2016.

Prazo aberto do 29 de marzo ata o 28 de abril (ambos incluídos).

Aquí podedes consultar:

a) Orde da Convocatoria

b) Extracto da convocatoria

c) Cartel anunciador

d) Impreso da Solicitude

e) Guía para cubrir a solicitude

Máis información en http://www.edu.xunta.es/axudasle e nas oficinas do centro.

Entrega de Premios Extraordinarios da ESO

PremiosExtraordinarios2016

O venres 4 de marzo tivo lugar a entrega dos premios extraordinarios da ESO correspondentes ao alumnado que rematou no 2014-15 a ESO.

O noso centro conta con 2 alumnas premiadas: Sonia Varela García e Meryem Zerguit.

A ceremonia tivo lugar na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, onde outros 38 alumnos/as de toda Galicia, recolleron os diplomas de mans de diversas autoridades: o presidente da Xunta Alberto Núñez Feijoo, o conselleiro de educación Román Rodríguez González, do director xeral de educación Manuel Corredoira López e do director do noso centro Uxío Grande Sierra.

Estas alumnas forman parte dun listado de anteriores alumnos/as do noso centro, que tamén foron premiados:

Curso 2009-10: José Luis Peña

Curso 2010-11: Aurora Peña e Xiana Rielo

Curso 2011-12: Sandra Rodríguez

Curso 2012-13: Mª José Sanmartín, Mª José González, Rubén Carballude e Andrés Machado

Curso 2013-14: Jesús Angel Taín

Para tod@s un agarimoso saúdo.

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2016

Ven de publicarse no portal www.edu.xunta-es/fp o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores

Publicada a Orde de convocatoria no DOG así como os impresos de inscripción e instrucións pertinentes

Impreso de inscrición C.Superior

Impreso de inscrición C.Medio

Instrucións Probas de acceso

Sede e horarios da proba C.Superior

Instrucións da proba C.Superior

Sede e horarios da proba C. Medios

Instrucións da proba C.Medios

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017

[01/02/2016] O día 1 de febreiro comeza o plazo para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017.

Do 1 ao 15 de febreiro será o prazo para as reservas internas e de centros adscritos e do 1 ao 29 de marzo será o prazo de admisión para o alumnado que desexe cambiar de centro ou ir a un centro non adscrito.

En breve se publicará neste mesmo canle informativo o calendario de todo o proceso de admisión.

Información e documentación:

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

Anexo I: Reserva de praza interna (galego)

Anexo II: Formularios de admisión (galego)

Convocatoria de probas libres da ESO para maiores de 18 anos

A Consellaría de Educación, Cultura e O.U. ven ce convocar a proba de obtención da ESO  para maiores de 18 anos.

Períodos de inscricción:     1ª convocatoria: do 7 ao 18 de marzo

2ª convocatoria: do 1 ao 8 de xullo

Datas da proba:                   1ª convocatoria: 27 de maio

2ª convocatoria: 8 de setembro

Lugar: Nos que aparecen na Resolución da convocatoria( DOG do 28 de xaneiro)

Máis información no portal da xunta www.edu.xunta.es e na propia convocatoria do DOGA (Resolución DOG Xoves, 28 de Xaneiro de 2016)

Podedes descargar o impreso de solicitude Aquí

Convocatoria de probas de bacharelato para maiores de 20 anos

A Consellaría de Educación, Cultura e O.U. ven ce convocar a proba de obtención de bacharelato para maiores de 20 anos.

Período de inscricción: do 18 de febreiro ao 3 de marzo

Data da proba: 22 de abril

Lugar: IES San Clemente de Santiago de Compostela

Podedes descargar o impreso de solicitude Aquì

Plan de Consumo de Froita no Laxeiro

O noso Instituto participa no Plan de Consumo de Froita promovido e subvencionado polo FOGGA (Fondo galego  de Garantía Agraria) e a Unión Europea.

Ao longo deste curso temos concedidos 4 períodos de reparto de froita durante os recreos para o noso alumnado.   O primeiro período de reparto comezou o 30 de novembro e desenvolveuse ao longo de 10 días.

Os seguintes períodos terán lugar a partir do:

-   15 de Febreiro

-    4 de Abril

-   6 de Xuño

Comendo froita e facendo exercicio físico a nosa saúde agradecerao.