O IES Laxeiro participa no Parlamento Xove 2015

Parlamento Xove 2015Dous equipos do IES Laxeiro participan na fase preliminar de Bacharelato do Parlamento Xove 2015.
O Parlamento Xove é un concurso de debate no que participan 48 equipos de Institutos de Galicia.
A fase preliminar terá lugar o sábado 28 de febreiro no Pazo de Mariñan, en Bergondo, a partir das 9:00 h..
O IES Laxeiro participa con dous equipos:

1. O primeiro equipo esta formado por Alba Tomé, Uxía Adán, Alejandro Carral e Andrea Roqueiro, e coordinado polo profesor Manuel Igrexas.
  2. O segundo equipo está formado por Belén Fernández, Marcos Diéguez, Andrea González e Iván Calvo, e coordinado pola profesora Sara Castro.

Máis información sobre o debate: http://www.parlamentoxove.com/

Pódense consultar os resultados en tempo real en: http://www.parlamentoxove.com/index.php/Novas/Novas/resultados-a-tempo-real.php

No IES Laxeiro tamén celebramos o Día de Rosalía

[24 de febreiro] Tamén no IES Laxeiro celebramos o Día de Rosalía.

Sumámonos á proposta da AELG de celebrar o Día de Rosalía cun vídeo para conmemorar e celebrar o Día de Rosalía.

No IES Laxeiro pintamos moito!

Estamos de noraboa!

A nosa alumna Noelia Vázquez Val de 1º ESO C, resultou galardoada co 1º premio na categoría infantil do IX Concurso de Pintura Fefriga coa súa obra "A seitura".

Felicidades tamén a Anabel Ramos Bendoiro -de 3º ESO- polo seu 5º premio na categoría junior co seu traballo "Mountain Cow".

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2015

Segundo ao Orde do 17 de febreiro de 2015,DOG do 23 de febreiro, convócanse probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2015

Tendes toda a información na páxina www.edu.xunta.es/fp e nos seguintes arquivos:

Orde do 17 de febreiro de 2015

Calendario das probas

Solicitude de inscricción para Ciclo Superior

Solicitude de inscricción para Ciclo Medio

Mastigamos saúde...

O vindeiro luns 23 de febreiro continuaremos no Laxeiro co segundo periodo de reparto de froita durante os recreos para todo o alumnado do Centro; xa sabedes, a froita estará na entrada do pavillón A.

Trátase dun programa promocionado e subvencionado polo Fondo Galego de Garantía Agraria, (FOGGA), e desde o noso Centro queremos recordarvos a necesidade de manter unha vida sá que se consegue cunha boa alimentación acompañada de exercicio físico diario.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016

[29/01/2015] O día 1 de febreiro comeza o plazo para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016.

Pincha para mais ->  Información e documentación

Pantallas Amigas e o IES Laxeiro xuntos para combatir o "Ciberbullying".

Será o día 4 de febreiro no Salón de Actos do IES Laxeiro onde este grupo que cumple agora dez anos de traballo, dará a coñecer as súas experiencias  e iniciativas que teñen como misión a promoción do uso seguro e saudable das novas tecnoloxías e o fomento da cidadanía dixital responsable na infancia e na adolescencia.

O ciberbullying é uha prioridade para PantallasAmigas que xa no 2006 publicou a súa primera guía sobre o asunto. Un grupo que conta co apoio de EDEX , organización non lucrativa de acción social con máis de 40 anos de traxectoria no  impulso do desenvolvemento integral da infancia e a adolescencia.

EDEX é unha organización sen fins de lucro, independente e profesional, comprometida coa acción socioeducativa que naceu en Bilbao en 1973.

O "Ciberbullying" é unha prioridade para Pantallas Amigas que xa publicou en 2006 a súa primeira guía sobre este asunto.

Decálogo por la ciberconvivencia positiva y contra la violencia digital

Unha actividade que dada a súa importancia vai a estar dirixida tanto ao alumnado do centro coma ás/aos nais/pais que así o desexen.

O horario para o alumnado será pola mañá desde as 11:00 horas ata ás 14:30 e pola tarde desde as 16:00 ata as 18:40 horas.

O horario para pais e nais de alumnos será ás 20:00 horas no Salón de Actos do instituto.

Dada a importancia desta problemática actual agardamos que sexa do interese de toda a Comunidade Educativa

Convocadas as probas libres para os títulos de Bacharel e Graduado en Educación Secundaria

[21/01/2015] Con data de hoxe veñen de publicarse as convocatorias de probas libres tanto para Bacharel como para a obtención do Graduado en Educación secundaria. Nos arquivos adxuntos tendes toda a información, recordando que tamén podedes acudir ao portal da xunta www.edu.xunta.es para máis consultas e modelos de probas de anos anteriores (Clic Aquí).

- Aviso de probas libres da ESO

- Aviso de probas libres para Bacharel

- Convocatoria de Probas libres ESO

- Convocatoria de Probas libres Bacharel

- Impreso de inscripción probas libres ESO

- Impreso probas libres Bacharel

Para mais información ->  (Clic Aquí).

Sorteo Cesta de Nadal pro "Viaxe fin de curso"

Efectuado o sorteo da Cesta de Nadal o venres día 19 no Salón de Actos do IES Laxeiro , comunicar que o número premiado foi o

noraboa para o afortunado/a e para todos/as

¡Bo nadal e feliz aninovo!