Visita de alumnado de 3º de ESO aos museos Aquarium e DOMUS de A Coruña

O pasado luns, día 16 de abril de 2012 o alumnado de 3º de ESO do IES Laxeiro acompañados de tres profesores realizaron unha visita didáctica aos museos Aquarium e DOMUS de A Coruña. Nesta visita tiveron ocasión de ver de cerca a fauna do noso litoral e o reparto de comida ás focas e aos peixes da sala Nautilus (un dos acuarios máis grandes de España). Asemade realizaron actividades interactivas sobre os ecosistemas mariños o que lles serviu de complemento ás explicacións das clases.

Na DOMUS viron unha película en 3D sobre a necesidade que temos todos de coidar o medio ambiente e loitar contra o cambio climático, realizaron actividades sobre a estrutura e o funcionamento dos distintos aparatos e sistemas do corpo humano, e finalmente tiveron ocasión de ver a disección dun corazón de porco seguido da explicación do funcionamento do mesmo a cargo dunha monitora do museo.