O IES. Laxeiro seleccionado para participar no programa de inmersión lingüística "OUTONO 2013"

Un grupo de 25 alumnos/as de 3º ESO do IES.Laxeiro participarán entre o 24 e o 30 de novembro nas actividades de inmersión lingüística que terán lugar no Centro de Excelencia para a Formación en Inglés dos Peares. Os Peares. Pena. Carballedo(Lugo).

Xunto co IES. Laxeiro estarán na mesma quenda os seguintes centros:

IES Plurilingüe Fontem Albei   da Fonsagrada

IES Manuel Murguía                   de Arteixo

CPI As Revoltas                         de A Cabana

IES Canido                                   de Ferrol

Trátase dun curso residencial de lingua inglesa, non dun campamento de verán,O alumnado recibirá cinco horas de clase diarias de luns a venres e onde realizarán actividades comunicativas reais en inglés, nun ambiente angloparlante.

Para máis información consultar o seguinte enlace

Toda estas actividades ademais terán lugar nun marco incomparable do noso interior galego: Pena . Os Peares

De toda actividade os pais/nais do alunnado participante terá cumplida información nos próximos días , comenzando por unha circular que recibirán proximamente