Axenda 21 escolar Galega

É un compromiso da comunidade educativa para traballar pola calidade ambiental e social do centro educativo.

Implica interese polo descubrimento do entorno, desexo de transformación do inxusto e gañas de traballar e comprometerse polo presente e futuro de todos.

Ten tres compoñentes básicos:

- Sostibilidade ambiental do centro educativo e do entorno

- Innovación curricular

- Participación da comunidade

Os obxectivos e as actividades do Comité Ambiental pretenden:

• Habituar ao alumnado a participar, cooperar, tomar decisións e implicarse nos asuntos que afectan á calidade ambiental do seu entorno.
  • Facer do centro educativo un exemplo de práctica responsable e respetuosa entre os seus membros e co medio ambiente.
  • Reforzar os mecanismos de convivencia entre todos os axentes da comunidade educativa.
  • Adecuar o currículo para dar resposta ás esixencias que comporta o desenrolo sostible.
  • Formar nos aspectos centíficos e desenvolver destrezas no manexo de medios de comunicación.
  • Incentivar ao debate para concienciar acerca da importancia d planificar a evolución do noso centro cara un desenvolvemento sostible
Ninguén asegura que a transformación do modelo de desenvolvemento actual, noutro que satisfaga as necesidades das nosas e das futuras xeracións dende o respecto e o coidado, sexa un compromiso doado de acadar pero dende logo a comunidade do IES Laxeiro quere intentalo.