Selector rápido de contidos

PROCESO DE ADMISIÓN A CICLOS FORMATIVOS

O proceso de admisión a ciclos está pendente da publicación no DOG da Orde que o regula. Toda a información dispoñible pode consultarse na web da Consellería.

• O prazo de presentación de solicitudes é do 27 de xuño ao 5 de xullo.
  • A admisión para primeiro curso de ciclos debe facerse a través dunha aplicación informática.

As dúbidas deben consultarse no foro de admisión.

Concesión do servizo de cafetaría

O IES Leixa abre o prazo para a presentación de propostas para a concesión da explotación do servizo da cafetaría e comedor do instituto.

As persoas interesadas poden solicitar copia das condicións na conserxería do instituto en horario de 9.00 a 14.00 horas.

Calendario de exames de setembro

Consulta os exames de setembro:

Información do proceso de admisión a ciclos formativos. Curso 2016/2017

Información do proceso de admisión a ciclos formativos. Curso 2016/2017 -

Actualizada a información relativa ao proceso de admisión a ciclos formativos para o curso 2016-2017

- Admisión grao medio

- Admisión grao superior

O prazo de presentación de solicitudes abrangue desde o 27 de xuño ata o 5 de xullo ás 13.00 horas.

Pódense consultar os itinerarios formativos recomendados para cursar as ensinanzas de formación profesional polo réxime de persoas adultas na seguinte ligazón:

- Itinerarios formativos réxime persoas adultas

Listaxe definita de cualificacións das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. -

Publicada a listaxe definitiva de cualificacións nas probas de acceso a ciclos formativos de grao medio.

A partir do día 27 de xuño poderanse solicitar os certificados da proba de acceso en calquera centro público con oferta de formación profesional.

Oferta de formación profesional en centros públicos para o curso 2016/2017

Oferta de formación profesional en centros públicos para o curso 2016/2017 -

Orde do 10 de xuño de 2016 pola que se actualiza a oferta de formación profesional do sistema educativo, polo réxime ordinario, en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2016/2017.

Orde do 13 de xuño de 2016 pola que se actualiza a oferta modular polo réxime de persoas adultas, nas modalidades presencial, semipresencial e a distancia de ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional, en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2016/2017.

Presentación de libro

No salón de actos do IES Leixa tivo lugar a presentación do segundo libro de Ricardo Pérez, estudante no CEE Terra de Ferrol e exalumno do centro ASPANAES.

Como sucedera coa súa primeira obra, estudantes do ciclo de Formación profesional básica e do ciclo de Preimpresión dixital (réxime modular) encargáronse da edición, maquetación, impresión e encadernación desta obra literaria tanto en papel como en formato dixital.

A presentacións se fixo en presencia de estudantes tanto do CEE Terra de Ferrol como de ASPANAES acompañados por cargos directivos destes centros e do IES Leixa, estudantes de FPB, de Preimpresión dixital e docentes destes ciclos.

Premios de FP

O ex-alumno do IES Leixa Xosé Roi Sóñara Pita ontén o Premio Extraordinario de Formación Profesional da familia de Artes Gráficas.

df_15062016