Lingua Castelá

Departamento de Lingua Castelá

Visita ao MUVI

O alumnado do Clube de Xogos de Mesa e Videoxogos do instituto e parte do alumnado do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes fixo recentemente unha visita ao Museo do Videoxogo (MUVI), situado en Cangas do Morrazo. O MUVI é o único museo do videoxogo que existe en Galicia e un dos poucos que existen en España.

Ademais de visitar o museo e probar as súas máquinas, os alumnos participaron en dous obradoiros nos que puideron ver a gran influencia que teñen a literatura e os ordenadores na creación de videoxogos.

Obra teatral "Las piernas de Amaidú"

Os alumnos de 2° ESO A e B crearon dúas adaptacións teatrais da súa lectura obligatoria do trimestre pasado da materia de Lingua Castelá e Literatura. A obra é chamada "Las piernas de Amaidú" e fíxose a partir de grupos de traballo (Dramaturgos-Actores, Decorados, Vestuario e Utilería) no que participaron TODOS os alumnos nesta obra de teatro interdisciplinar coa axuda de David Fernández Pérez e Marta Ramos Ansedes, profesores de Castelán e Oratoria, respectivamente.

Estas adaptacións presentarónse o pasado 4 de abril con motivo da conmemoración do día en contra das minas antipersoas.

JUGANDO CON LAS PALABRAS

Trabajos realizados por el alumnado de 3ºESO A

SEMANA DO LIBRO

No IES Monterroso celebramos a Semana do Libro entre os días 23 e 26 de abril con diferentes actividades promovidas polo Equipo de Biblioteca, o Departamento de Artes Plásticas, o Departamento de Lingua Castelá e Vicedirección.

FESTIVAL DE FIN DE CURSO. JUNIO 2018

Rematamos o curso 2017-2018 cun festival, no que participou alumnado de diferentes niveis.

SEMANA DO LIBRO

Este ano decidimos adicar a Semana do Libro á novela de Antoine de Saint-Exupéry, O Principiño, para conmemorar o 75 aniversario da súa publicación.

NADAL 2017

O día 21 de decembro desenvolvéronse diferentes actividades para celebrar o Nadal.